فاکتورهای اساسی سئو سایت

hamedakbari

عضو جدید
این روزها روش های مختلف بازاریابی به منظور تبلیغ برند ها توسط صاحبان کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرند. این بازاریابی ها که به دو دسته بازاریابی سنتی و دیجیتال مارکتینگ تقسیم بندی می شوند، هرکدام دارای مزایای خاصی می باشند. دیجیتال مارکتینگ باعث می گردد که کسب و کارهای مختلف در فضای مجازی بدون هیچ محدودیتی خدمات و کالاهای خود را به مخاطبان عرضه نمایند. برای نمایش دادن این خدمات در فضای مجازی، لازم است که سایتی برای کسب و کارها به صورت کارا و مناسب طراحی شود. طراحی سایت قدم اول برای جذب مخاطبان در دنیای دیجیتال مارکتینگ می باشد که می تواند محتویات مربوطه را به مخاطبان نشان داده و نرخ تبدیل مخاطب به مشتری را بالا برد. علاوه برا اینکه طراحی سایت، باید دارای ظاهری جذاب و مناسب باشد، این سایت باید در معرض دید مخاطبان و بازار هدف نیز قرار گیرد. خدمات سئو، روشی مفید برای بالا بردن رتبه سایت طراحی شده در نتایج موتورهای جستجو می باشد. برای بالا بردن سئو سایت، از طراحی سایت گرفته تا محتویات داخل آن باید از یک سری قوانین پیروی گردد. با اینکه در بعضی جاها این قوانین بسیار سخت بوده و پیاده سازی آن ها مشکل می باشد، اما می توان با رعایت نکات کلیدی قوانین سئو سایت نیز رتبه سایت خود را بالا برد. قوانین تنظیم شده همگی دارای یک تاثیر نیستند و می توان به راحتی با تشخیص موثرترین آن ها نیز سئو سایت خود را بهبود ببخشیم. الگوریتم های گوگل به صورت دائم در حال تغییر هستند و از این رو سئو کاران باید از طریق کانال های معتبر سئو خود را با آن ها مطابقت دهند. این کار سبب می شود که افراد همیشه با قوانین آشنا بوده و از آن ها در جهت بالا بردن سایت خود استفاده نمایند. در ادامه قوانین اساسی که برای بالا بردن رتبه سایت در سال 2017 اعلام شده است به تفصیل توضیح داده خواهد شد. توجه داشته باشید که هر ساله با این قوانین آشنا شوید، چرا که ممکن است قانونی وضع گردد که کاملا با قوانین قبلی متناقض بوده و کاملا آن را باطل شده اعلام دارد.

– محتوا، پادشاه سئو


محتوا یکی از اساسی ترین و کلیدی ترین نکات در سئو سایت سئو در اصفهان می باشد و به شدت در بالا بردن سئو سایت می تواند تاثیرگذار باشد. این قانون که سالهاست مورد توجه قرار گرقته و هر ساله توسط شرکت گوگل به عنوان اصلی ترین قانون ذکر می شود، می تواند به راحتی سایت شما را قوی کرده و رتبه آن را بالا ببرد. سایت هایی که با محتوایی غنی در نتایج جستجو بالا می آیند، می توانند مطمئن باشند که برای مدت طولانی رتبه خود را حفط نمایند. برای داشتن محتوایی تاثیر گذار، سئو کاران باید توجه داشته باشند که این محتوا به هیچ عنوان نباید کپی بوده و باید از نوشتارهای خود استفاده نمایند. در این محتویات باید کلمات کلیدی با چگالی خاص در همه قسمت ها تکرار گردد. بهتر است در استفاده از کلمه کلیدی، از کلمات مترادف و یا ترجمه این لغات نیز به صورت بهینه استفاده گردد. تمامی بخش های محتوا باید سازمان یافته بوده و دارای ساختاری یکپارچه باشد. برای این ساختار بندی، حتما باید از تیترهای H1 تا H6 استفاده گردد. این تیتربندی باید در سرفصل ها و زیر شاخه های آن ها رعایت گردد تا برای الگوریتم های گوگل پیدا کردن بخش های لازم آسان تر شود. در نظر داشته باشید که برای محتویات خود تیترها و عنوان های مناسب انتخاب نمایید. برای تعیین این موضوع می توانید از کلماتی که رقبا در عنوان های خود استفاده نموده اند استفاده نمایید. امروزه ثابت شده است که استفاده از محتواهای طولانی نسبت به مطالب کوتاه می تواند اثر بیشتری داشته باشد. برای این منظور سعی کنید مطالب خود را بالای 700 کلمه تنظیم نمایید.

– استفاده ار بک لینک ها


امروزه الگوریتم های گوگل قابلیت تشخیص بک لینک های مناسب و بد را از هم دارند. استفاده از بک لینک های نامناسب به راحتی می تواند رتبه سایت شما را تنزل بخشیده و دیگر آن را بالا نیاورد. بهترین پیشنهاد برای ساخت بک لینک، بازاریابی محتوایی می باشد. استفاده از لینک سازی داخلی در محتویات خود می تواند باعث ماندگاری بیشتر مراجعه کنندگان در سایت شما خواهد شد و همین موضوع بر روی سئوی سایت شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. سعی کنید کلماتی که می خواهید افزایش رتبه داشته باشند را در قسمت های مختلف لینک سازی نمایید. استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف به منظور بالا بردن سایت شما نیز در سئوی سایت اثرگذار خواهد بود. انتشار مطالب آموزشی در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام می تواند جرقه ای در ذهن بیننده ایجاد کرده و آن ها را به سمت سایت شما بکشاند. در نظر داشته باشید الگوریتم های گوگل علاوه بر تعداد بک لینک ها، اعتبار آن ها را نیز مورد بررسی قرار می دهند. استفاده از لینک سازی خارجی با این تغییرات از حساسیت بالایی برخوردار است. با استفاده از بک لینک های نامناسب به راحتی توسط الگوریتم پنگوئن سایت شما پنالتی شده و از نتایج جستجو حذف خواهد شد. پس در نظر داشته باشید از هر بک لینکی استفاده ننمایید و از نرم افزارهای رایگان به منظور اعتبارسنجی این لینک ها کمک بگیرید.

– نسخه موبایل سایت


یکی دیگر از فاکتورهای دیگری که امروزه در سئوی سایت تاثیر گذار خواهد بود، واکنشگرا بودن سایت ها می باشد. سایت ها باید به گونه ای طراحی شوند که در نسخه های مختلف دسکتاپ، موبایل و تبلت دارای نمایش واضح و ریسپانسیو باشند. توجه داشته باشید که ابتدا نسخه دسکتاپ خود را بعد از اتمام، ابتدا انتشار داده و تا قبل از کامل شدن نسخه نهایی موبایل سایت خود، آن را در معرض دید قرار ندهید. ناقص بودن این ورژن می تواند به راحتی رتبه سایت شما را پایین آورد.

– پروتکل HTTPS


یکی دیگر از مواردی که امروزه گوگل برای بالا بردن رتبه سایت ها به آن اهمیت می دهد، استفاده از پروتکل HTTPS به جای HTTP در سایت ها می باشد. تجربه نشان داده است که سایت هایی که با پروتکل HTTPS کار می کنند، از نظر گوگل امن تر هستند و به همین دلیل رتبه سایت آن ها بالاتر خواهد بود.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

fzamani212

عضو جدید
گوگل توسط لری پیج و سرگئی برین در سال ۱۹۹۸ میلادی راه‌اندازی شد و هم اکنون گوگل یک شرکت فن‌آوری چند ملیتی آمریکایی، متخصص در خدمات مربوط به اینترنت و محصولات مربوط به آن است.
جهان در حال پیشرفت سریع بوده و هر روزه ما شاهد اخباری شگرف در دنیای تکنولوژی امروزه هستیم. هر روز افراد جدیدی جایگاه خود را در دنیای علم پیدا می کنند و ایده و افکار خود را به عرصه ی ظهور می رسانند. از این دسته افراد کم نیستند، اما بدون شک نام تعدادی از آنها همواره در ذهن ها خواهد ماند، نام اشخاصی چون لری پیج و سرگئی برین؛ موسسان گوگل.
 

Similar threads

بالا