عوارض انتخاب نامناسب مدل بینی چیست؟

tarahyseo

عضو جدید
شاید در خصوص جراحی زیبایی بینی به این جمله رسیده باشید که فرد می گوید: بکش اما خوشگلم کن! این جمله به گوش پزشکان بسیار آشنا است. اما می دانید عوارض انتخاب نامناسب مدل بینی گاه می تواند شما را تا پای مرگ بکشاند؟ امروز قصد داریم عمل زیبایی بینی و مدل مناسب آن را به زبانی ساده شرح دهیم.
اهمیت مدل بینی صحیح

گاه دیده می شود که فردی برای جراحی زیبایی بینی به پزشک مراجعه نموده و از واژه های از قبیل بینی فانتزی، عروسکی و ... استفاده می نماید. اصرار بر مدلی که شرایط تنفس شما را تحت تأثیر قرار دهد بسیار مشکلساز خواهد بود. گاهی نیز دیده می شود که فرد هیچ ایرادی در بینی خود ندارد و تنها به دلیل علاقه به مدلی خاص و البته ناصحیحی زیر تیغ جراحی می رود. بی گدار به آب زدن در خصوص عمل زیبایی بینی قطعاً نتیجه ای غیر قابل جبرانی برای شما ایجاد خواهد نمود.
موضوع مشترک در بین بسیاری از افراد کوچک شدن بینی و البته به صورت افراطی است. توجه نمایید که سایز بینی با توجه به ترکیب چهره او بررسی خواهد شد، این احساسات زودگذر گاه کاملاً بی نتیجه بوده و در نهایت فرد از چهره خود ناراضی می شود. این عمل بینی بیش از کوچک نمودن بینی در تنفس شما خلل بزرگی ایجاد می نماید و در طولانی مدت احتمال مشکلات تنفسی و گوارشی غیر قابل جبران نیز دیده می شود. در عمل زیبایی بینی مدل و سایز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به عنوان مثال اگر چهره بزرگ و یا کشیده است بینی کوچک برای شما زیبا نخواهد بود. افرادی که دارای لب های برجسته هستند به هیچ عنوان نباید به سمت بینی های خیلی کوچک بروند.

عمل بینی زنانه و مردانه

شاید برایتان عجیب باشد اما عمل بینی نیز در بین مردان و زنان متفاوت است. به این معنی که یک مدل یکسان برای زن و مرد انتخاب مناسبی نخواهد بود. چهره زنان ظرافت بیشتری دارد و هم چنین پوست بینی بانوان نازک تر است، در جراحی بینی مردانه هرگز قوس زیاد پسندیده نمی باشد، هرگونه عمل بینی که چهره مرد را به سمت چهره زن بکشاند بسیار نامناسب است.
اصل تناسب در عمل زیبایی بینی مهم ترین گزینه برای نتیجه مؤثر است. برای داشتن بینی قابل قبول نباید هنرپیشه خاص و یا شخصیت کارتونی مورد علاقه خود را مدنظر قرار دهید. در عمل بینی گوشتی که دارای سایز نسبتاً بزرگی هستند رزرو تنفسی بینی کار دشواری است و این موضوع سبب می شود که نتیجه این سبک از بینی اغلب به صورت عروسکی و سر بالا و بسیار کوچک نباشد. عمل زیبایی بینی یکی از ظریف ترین عمل هایی است که می بایست مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

عوارض انتخاب مدل نامناسب بینی

عده ای از افراد کاملاً به روز پیش می روند، به عنوان مثال می گویند که الان این مدل مد شده و من می خواهم بینی به این شکل داشته باشم، دیری نمی پاید که مد کنار می رود و فرد سرخورده می شود، دقت نمایید که شما هر مدلی بخواهید و تاکید داشته باشید از دید پزشک قابل انجام است اما با خود فکر کنید که ده سال آینده نیز این بینی برای شما رضایت بخش می باشد؟ در خصوص انتخاب مدل بینی نامناسب که در بین بانوان بیشتر دیده می شود اغلب افراد اصرار به سربالا بودن بینی داشته و این موضوع اگر به صورت افراطی در نظر گرفته شود قطعاً مشکل ساز خواهد بود.
بینی هایی که بسیار کوچک هستند با عملکرد تنفسی بسیار شدیدی روبرو بوده و در واقع در هنگام خواب با سر و صدای تنفسی بسیار گسترده ای روبرو می باشند. در این افراد سرماخوردگی حکم مرگ دارد و در واقع بینی شان به کل میزان تنفس شان را محدود می نمایند.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا