عرضه یک گوشی هوشمند از سوی adidas متناسب با مچ دست

azinkanaf

عضو جدید
کمتر از دو هفته تا شروع کنفرانش فن آوری های نوین ۲۰۱۴ در سانفرانسیسکو بطور غیررسمی دیروز آدیداس فناوری پوشیدنی جدید شخصی پرده برداشت که با عنوان Micoach معرفی شد .

این گوشی هوشمند متناسب با مچ دست طراحی گردیده که قادر به اندازه گیری کالری،ضربان قلب،مسافت طی شده ، سرعت ، و آمارهای گوناگونی از تناسب اندام را نمایش می دهد. این موجود سیاه و سفید عجیب از یک بند سیلیکونی نرم شبیه به FuelBand SE نایک طراحی گردیده که یک نوار کوچک LED نمایشگر آن است. Adidas که با اولین ورود خود به وحش پوشیدنی های شخصی پا گذاشته از Galexy Gear نیز الگو گرفته است چرا که با رقابت در این عرصه پایه های استوارتر را در این میدان قرار می دهد.
جای تعجب نیست که تکنولوژی بکاررفته در Micoach بخش بزرگی از فناوری را به خود اختصاص داده و طراحی آن زیر نظر نخبگان و مربیان آدیداس صورت گرفته که همچنین برای کمک به تعیین اهداف هفتگی و روزمره و برنامه های آموزشی ورزشی بکار گرفته شده است. سخنگوی آدیداس گفت: (این گوشی هوشمند فقط مختص ورزشکاران نیست نباید متعصب بود ما این فناوری را به مردم معرفی کرده وآنها را برای استفاده از این تشویق می کنیم ). این در حال است که استفاده از این ابزار انگیزشی برای مربیان است .
حال سوال اینجاست که Micoach با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟ ۱۷۹ دلار،۱۹۹ دلار و یا غیره؟ اواخر این ماه منتظر پوشیدنی جدید Adidas باشید.
منبع:Engadget
 
بالا