عرضه میوه تنظیم بازار شب عید از ۲۲ اسفند

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

عرضه میوه تنظیم بازار شب عید از 22 اسفند

رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران گفت: حدود ۵ هزار تن سیب و پرتقال شب عید ذخیره‌سازی شده است و از ۲۲ یا ۲۵ اسفند با اعلام تنظیم بازار استان، با قیمت مناسب عرضه خواهد شد.​

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، جبرئیل برادری اظهار داشت: نزدیک به 4200 تا 4300 تن میوه شب عید برای شهر تهران و مابقی برای شهرستان‌های استان تهران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که مردم برای تامین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان و ایام عید نگرانی نداشته باشند، اظهار داشت: عرضه میوه عید با هدف تنظیم و کنترل بازار در سطح شهر تهران توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار با قیمت مناسب در تمام 300 غرفه عرضه می‌شود.

برادری ادامه داد: در شهرستان‌های استان تهران نیز مباشرانی دیده شده و در مراکز و نقاط مختلف شهرستان‌ها غرفه‌هایی برای عرضه میوه عید ایجاد شده است.

وی با اشاره به تامین خرما برای ماه مبارک رمضان نیز گفت: در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت، 300 تن خرما برای استان تهران تامین و ذخیره‌سازی شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: با این اقدامات، اکنون 20 درصد کاهش قیمت خرما را داریم و خرمای مضافتی با قیمت بین 80 تا 90 هزار تومان عرضه می‌شود
 
بالا