عرضه ساعت هوشمند اندرویدی با قابلیت درک فرامین صوتی

azinkanaf

عضو جدید
شرکت ال جی از عرضه جهانی ساعت‌های هوشمند خود که مجهز به سیستم عامل اندروید هستند، خبر داد. این اولین بار است که این ساعت‌ها در دسترس عموم مردم قرار می گیرند.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی یا فروشگاه‌های خرده فروشی در سراسر جهان این ساعت‌ها را خریداری کنند. کارشناسان معتقدند با عرضه این ساعت به زودی شاهد عرضه محصولات مشابهی از سوی شرکت‌های رقیب نیز خواهیم بود.
بهره‌مندی از سیستم عامل اندروید ۴٫۳ یا بالاتر، رابط کاربری ساده برای مشاهده سریع اطلاعات حیاتی بر روی ساعت اعم از پیامک‌های دریافتی، پیام‌های شبکه‌های اجتماعی و همین طور یادآوری امور حیاتی و ضروری به کاربر از جمله ویژگی های این نوع ساعت‌هاست.
پردازنده این ساعت از نوع ۱٫۲GHz Qualcomm Snapdragon 400 و دقت نمایشگر ال سی دی ۱٫۶۵ اینچی آن ۲۸۰ در ۲۸۰ است. ۵۱۲ مگابایت RAM، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۶۳ گرم وزن و سازگاری با فناوری بلوتوث ۴ از جمله دیگر امکانات این ساعت ضد آب و ضدگرد و غبار است.
شاید جالب ترین ویژگی این ساعت‌ها امکان دریافت فرامین صوتی از طریق فناوری تشخیص صدای آن باشد. باتری ۴۰۰ میلی آمپری هم از دیگر امکانات این ساعت است که ۲۲ میلیمتر ضخامت دارد. فعلا این ساعت در ۱۲ کشور آمریکا، کانادا، فرانسه، ایرلند، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، انگلیس، استرالیا، هند، ژاپن و کره جنوبی عرضه شده و قرار است به زودی در ۱۵ کشور جهان از جمله برزیل، مکزیک، روسیه، سنگاپور ونیوزلند هم عرضه شود. قیمت این ساعت در بازارهای محلی مختلف متفاوت خواهد بود.
منبع:Korea Biz
 
بالا