عرضه اولین اسمارت‌فون با صفحه نمایش سه‌بعدی و کیفیت بالا

ranginakco

عضو جدید
 [h=2]عرضه اولین اسمارت‌فون با صفحه نمایش سه‌بعدی و کیفیت بالا[/h] مجموعه: اخبار تکنولوژی


اسمارت فون VKWorld Discovery S۱
عرضه اولین اسمارت‌فون با صفحه نمایش سه‌بعدی و کیفیت بالا
یک کمپانی چینی از عرضه اسمارت فونی با صفحه نمایش سه بعدی و همینطور رزولوشن ۷۲۰ پیکسلی خبر داده که انقلابی در عرصه اسمارت فون ها محسوب می شود.
پیش از این اسمارت فون های HTC EVO ۳D و LG Optimus ۳D با صفحه نمایش های سه بعدی و بدون نیاز به استفاده از عینک های مخصوص ارائه شده بودند اما از رزولوشن مناسبی برخوردار نبودند.
برای مثال، محصول HTC به رزولوشن ۵۴۰*۹۶۰ qHD و محصول ال جی نیز به رزولوشن ۴۸۰*۸۰۰ WVGA مجهز شده بودند. اما کمپانی چینی VKWorld اولین اسمارت فون با تصاویر سه بعدی در رزولوشن HD را عرضه خواهد کرد. محصول جدید VKWorld Discovery S۱ مجهز به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با محافظ گوریلا گلس ۳ ، رزولوشن ۷۲۰*۱۲۸۰ و تراکم پیکسلی ۲۶۷ ppi است.

اسمارت فون VKWorld Discovery S۱ مجهز به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی است
توشیبا از دیگر کمپانی هایی است که از عرضه صفحه نمایش ۳ بعدی با رزولوشن ۴K خبر داده بود. در سال های اخیر، کمپانی های فناوری به دنبال اجرای محتوای سه بعدی در محصولات خود هستند تا بتوانند نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند. از دیگر محصولات کمپانی ها که با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان روبرو شده می توان به عینک های واقعیت مجازی اشاره کرد. اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره قیمت و زمان انتشار این محصول متفاوت کمپانی چینی منتشر نشده است. منبع : mehrnews.com
 
بالا