عایق کاری 300 خانه با پشم سنگ

paramisco

عضو جدید
در محل کارخانه قدیمی در Herlev در دانمارک 300 خانه در حال ساخت می باشد که عایق حرارتی و سیستم دیوار بیرونی که در آن ها استفاده شده است باعث شده در زمان و هزینه ساخت صرفه جویی شود که این امر توجهات لازم را به آن معطوف کرده است.

پروژه Herlev در واقع از ساختمان های ریاض واقع در مراکش الهام گرفته شده است. طراحی این ساختمان ها به نحوی نبوده است که تمام آن ها بصورت جدا از هم ساخته شود بلکه 7 ساختمان که ساختمان های تجاری هستند به هم چسبیده اند و در مقابل خانه های شهر واقع شده اند و بصورت کاملا برجسته از تمام مناطق قابل مشاهده می باشند.
عایق حرارتی بکار رفته در عایق کاری دیوارهای ساختمان های این پروژه عایق صوتی حرارتی پشم سنگ می باشد. سیستم عایق کاری تنها شامل چند جزء می باشد و می توان به عنوان سازه دیوار حساب شود.

ساختمان های Herlev با استفاده از عایق پشم سنگ تخته ای عایق کاری حرارتی شده اند. عایق پشم سنگ تخته ای با دوام می باشد و کاملا با محیط زیست سازگار است.


در عایق کاری این ساختمان ها از دو لایه عایق پشم سنگ استفاده شده است، این دو لایه مانع از ایجاد پل حرارتی می شود. سازندگان این ساختمان ها علاوه بر این ویژگی های دیگری را در عایق پشم سنگ دیده اند که باعث انتخاب این عایق برای عایق کاری حرارتی شده است. از جمله این ویژگی ها عایق صوتی بودن، ضد حریق بودن و طول عمر بالای پشم سنگ می باشد.
عایق صوتی بودن پشم سنگ باعث می شود که ساختمان ها همزمان با عایق کاری حرارتی بودن عایق کاری صوتی نیز باشند و آسایش صوتی و حرارتی همزمان فراهم شده است. علاوه بر این، ضد حریق بودن باعث حفاظت از ساختمان ها و ساکنان آن در برابر حریق می شود. پشم سنگ در مجاورت با حریق هیچ دود سمی از خود منتشر نمی کند تا باعث خفگی افرادی شود که به دام حریق افتاده اند.
 

Similar threads

بالا