عایق کاری کارخانه فولکس واگن با پشم سنگ

paramisco

عضو جدید
برای عایق کاری کارخانه جدید فولکس واگن در Wrzenia در لهستان با وسعت بالایی که دارد به 210 هزار متر مربع عایق پشم سنگ تخته ای نیاز است، عایق که نه تنها دارای ویژگی های مورد نیاز باشد بلکه کارخانه را در برابر آتش سوزی نیز مقاوم کند. مقاومت در برابر آتش برای کارخانه ی فولکس واگن با چنین تکنولوژی بالا، امکانات و هزینه هایش، لازم و حیاتی است.
دلیل استفاده از پشم سنگ در کارخانه جدید فولکس واگن، سقف تخت و صاف این کارخانه می باشد. پشم سنگ تخته ای را می توان به راحتی بر روی آن نصب کرد. بعلاوه صافی و مسطح بودن سقف باعث می شود که ساختمان آکوستیک بدی داشته باشد و رطوبت در آن جمع شود. پشم سنگ به دلیل ویژگی های که دارد این مشکلات را رفع می کند.
تخته های پشم سنگ تمام سطح سقف را بطور کامل پوشش می دهند، می توان آن ها را در اشکال و ابعاد مختلف برش داد و بعلاوه امکان زهکشی مناسب را به وجود می آورند، همچنین به خوبی خواص آکوستیکی داخل ساختمان را تقویت می کنند. عایق پشم سنگ ضریب جذب صوت بالایی دارد.
پشم سنگ همزمان یک عایق حرارتی نیز است که این باعث ایجاد آرامش حرارتی مناسب در محیط کارخانه می شود و در فصل زمستان و تابستان محیط کار مناسبی تری را برای کارکنان فراهم می کند.
کارخانه جدید فولکس واگن در لهستان دارای مساحتی بیش از 220 هکتار می باشد ( مساحتی تقریبا برابر با 300 زمین فوتبال) که این نشان دهنده عظمت و بزرگی سرمایه گذاری صورت گرفته در این منطقه است. حدود 3000 هزار نفر در این کارخانه مشغول به کار خواهند شد.



 

Similar threads

بالا