عایق مرکز مالی خلیج مارینا

paramisco

عضو جدید
مرکز مالی خلیج مارینا سنگاپور در زمینی به مساحت 3.55 هکتار بنا شده است. این مجموعه دارای فضای اداری در کلاس جهانی و خانه های مجلل می باشد، سه برج اداری به مساحت 280000 متر مربع و دو برج مسکونی با 649 آپارتمان به اضافه ی 16600 متر مربع فضای تجاری جزئی.

مرکز مالی خلیج مارینا یک ساختمان برجسته در منطقه ساحلی جدید سنگاپور می باشد. سطوح این برج ها نور را بازتاب و پخش می کنند که این باعث ایجاد یک نمای زیبا می شود که همواره در حال تغییر است.
موقعیت برج ها بصورتی است که ادارات و آپارتمان ها بیشترین دید را از ساحل و آب داشته باشند. سازندگان این بنا سعی داشته اند از طریق انتخاب مواد مناسب و در نظر گرفتن محیط اطراف، محیط کار و زندگی مطلوبی را فراهم کنند.

نوع عایق حرارتی استفاده شده در مرکز مالی خلیج مارینا در ایجاد محیط مناسب برای کسب و کار بسیار مهم بوده است، بعلاوه کنترل دما و خواصی مانند ایمنی در برابر حریق و عایق صوتی خوب بودن آن. به همین دلیل از عایق صوتی حرارتی و ضد حریق پشم سنگ در عایق کاری این مجموعه استفاده شده است. عایق پشم سنگ الزامات لازم برای محافظت در برابر آتش را فراهم می کند.

مرکز مالی خلیج مارینا نماد آینده ی سنگاپور می باشد. استفاده ی طولانی مدت از آن یکی از پارامترهای مهمی است که در طراحی آن در نظر گرفته شده است. عایق پشم سنگ یک عایق با طول عمر بالا است و این در رسیدن به این هدف کمک فراوانی می کند.
 

Similar threads

بالا