عایق سقف شمالی

paramisco

عضو جدید
عایق کاری سقف ها یک روش موثر برای به حداقل رساندن کاهش اتلاف حرارت در ساختمان ها است. از جمله عایق های که در این موارد استفاده می شود عایق صوتی حرارتی پشم سنگ است. این عایق حرارتی مزایای زیادی دارد از جمله راندمان بالا در کاهش اتلاف حرارت، جاذب صدا و عایق صوتی بودن، ضد حریق بودن، طول عمر بالا و دوستدار محیط زیست بودن.
از عایق پشم سنگ می توان هم برای مرمت و عایق کاری سقف های موجود (سقف انبارها و دیگر ساخت و سازها) و هم برای عایق کاری سقف های جدید استفاده کرد.

عایق کاری سقف مسطح با پشم سنگ


عایق بکار رفته برای سقف های مسطح اغلب عایق پشم سنگ تخته ای می باشد که برای کاهش اتلاف حرارت، کاهش آلودگی صوتی و ضد حریق کردن ساختمان ها استفاده می شود.
کاربرد پشم سنگ به همراه پوشش فلزی بر روی سقف ها یک سیستم مدرن را ارائه می دهد که در حین کارآمد بودن، دارای طراحی ساده و هزینه پایین تری است.


عایق کاری سقف های شمالی با پشم سنگ

از عایق پشم سنگ هم می توان برای عایق کاری سقف گرم (در خط خرپا) و هم برای عایق کاری سقف سرد، یا شمالی (در خط سقف) استفاده کرد.
در سیستم های با راندمان عایق کاری بالا، این بدین معنا است که می توان از فضای انبار هم استفاده کرد و این فضا را قابل سکونت کرد. استفاده از عایق پشم سنگ باعث ایجاد مزایای اضافی دیگری مانند عایق صوتی بودن و ایجاد آرامش صوتی و محافظت در برابر حریق می شود.


نوسازی سقف های مسطح با عایق صوتی حرارتی پشم سنگ


با توجه به مقرارت جدیدی که در زمینه ساخت و ساز وجود دارد، استفاده از عایق پشم سنگ تخته ای برای عایق کاری سقف های ساختمان های تجاری و مسکونی باعث می شود که راندمان حرارتی این ساختمان ها در ایده ال ترین حالت باشد.
از عایق پشم سنگ تخته ای نیز می توان برای مرمت و افزایش راندمان حرارتی سقف های ساختمان های ساخته شده استفاده کرد.
 

Similar threads

بالا