عایق بکار رفته در بازسازی برج ایفل

paramisco

عضو جدید
از عایق حرارتی صوتی پشم سنگ در عایق کاری برج ایفل استفاده شده است این عایق نقش اساسی در بازسازی این برج داشته است. طبقه اول این برج بطور کامل بازسازی شده است. این طبقه 57 متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد.

طبقه اول برج ایفل قدیمی شده بود و استانداردهای فنی امروزه را پوشش نمی داد. علاوه بر این، این طبقه برای بازدید کنندگان ناتوان، که به راحتی نمی توانستند به برج دسترسی داشته باشند، نامناسب بود. به همین دلیل این طبقه بازسازی شده است.

بازسازی طبقه اول برج ایفل باعث شده که تمام بازدید کنندگان، بدون در نظر گرفتن هر گونه ناتوانایی، بتوانند از تمام جاذبه های برج دیدن کنند و لذت ببرند.

علاوه بر عایق کاری برج ایفل با عایق پشم سنگ، در بازسازی آن از انرژی گرمایی خورشیدی، انرژی باد، هیدروپاور، بازیافت آب باران، نور LED و تکنولوژی های مختلف برای بهبود عملکرد حرارتی برج ایفل استفاده شده است.

برنارد پلنسید (Bernard Plancade)، مدیر عامل شرکت پشم سنگ در این باره می گوید: " این یک پروژه بزرگ با تاثیرات رسانه ای بین المللی بوده است، که مشارکت ما در آن باعث افتخارمان بوده است. در سال حدود 7 میلیون بازدید کننده از برج ایفل بازدید می کنند که این نشان می دهد طراحان این پروژه باید توجه ویژه ای به ایمنی در بازسازی طبقه اول داشته باشند. انتخاب عایق صوتی حرارتی پشم سنگ باعث شده که الزامات عمومی ساختمان های عمومی، با توجه به رویکردهای جهانی، بطور کامل برآورده شود."
 

Similar threads

بالا