'''طرفداران تیـــــــــــم آرســــــــــــــنال'''

.MosTaFa.

کارشناس تالار مهندسی صنایع
کاربر ممتاز
بعضی‌ مردا تا کم میارن بحث جنسیتو رو می‌کنن من که ادعایی ندارم حرف حقم واسه بعضیها تلخه رنج سنی‌ تو یک بازی نه عزیزم کله اون دوره رو تماشا کنید توی اون بازیم ۲۶بود حق که با من بود درضمن خونهٔ آدم بالای شهر باشه اشکالش چیه؟؟؟!!!!!

توی بازی فینال میانگین منچستر 28 بوده
اینم اثباتش
http://www.aboutmanutd.com/man-u-matches/26-05-1999-bayern-munich.html

بالا نشستن اشکال نداره، ولی مثل بچه بالا ها صحبت کردن خیلی قشنگ نیست
این که شما ادعایی ندارین کاملا واضحه،
 

NEGARi2

عضو جدید
توی بازی فینال میانگین منچستر 28 بوده
اینم اثباتش
http://www.aboutmanutd.com/man-u-matches/26-05-1999-bayern-munich.html

بالا نشستن اشکال نداره، ولی مثل بچه بالا ها صحبت کردن خیلی قشنگ نیست
این که شما ادعایی ندارین کاملا واضحه،
مثل بچه بالاها؟؟؟!!!! شما مشکلی‌ با طبقهٔ اجتماعیه خودت داری؟؟؟؟!!!!
 

.MosTaFa.

کارشناس تالار مهندسی صنایع
کاربر ممتاز
مثل بچه بالاها؟؟؟!!!! شما مشکلی‌ با طبقهٔ اجتماعیه خودت داری؟؟؟؟!!!!

خوبه که جوابی در مورد میانگین سنی نداری
در ضمن من همچین مشکلی ندارم، مثل بچه بالاها یعنی همراه با غرور
 

NEGARi2

عضو جدید
خوبه که جوابی در مورد میانگین سنی نداری
در ضمن من همچین مشکلی ندارم، مثل بچه بالاها یعنی همراه با غرور
جواب اونو دادم شما ظاهراً به عینک احتیاج داری رنج سنی‌ تو کل اون دوره نه یه بازی آره من مغرورم ولی‌ خود خواه نیستم یعنی‌ کسی‌ که خونش پایین شهره نمی‌تونه مغرور باشه؟؟؟؟!!!اینکه گفتم تیم منچسترو دوس دارم نشون دهندهٔ ادعا و غروره؟ معنی غرورم فهمیدم ‌هه
 

.MosTaFa.

کارشناس تالار مهندسی صنایع
کاربر ممتاز
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز

[h=1]متن کامل نامه فان پرسي به هواداران آرسنال[/h]
[h=2] کاپيتان هلندي توپچي ها اعلام کرد که قرارداد جديدي را بااين تيم به امضا نخواهد رساند .[/h]

متن کامل نامه روبين فان پرسي را به هواداران آرسنال مطالعه کنيد. نامه اي که برري وب سايت رسمي اين ستاره هلندي بازتاب يافته :

" اين يک خبر جديد درمورد شرايط کنوني من براي هواداران است. من در طول تمام اين مدت به نشانه احترام و وفاداري ام به باشگاه ساکت ماندم و با اقايان گازيديس و ونگر موافق بودم ولي از آنجايي که گمانه زنيهاي فراواني در رسانه ها به چشم مي خورد، عادلانه ديدم تا شما در جريان آنچه در حال حاضر درحال رخ دادن است قرار دهم. همان طور که چندي پيش اعلام شد، با اتمام رقابتهاي فصل گذشته من با مربي تيم و آقاي گازيديس ديدار کردم. اين جلسه اي راجع به استراتژي هاي آتي وسياستهاي باشگاه ارسنال بود. بحث مسائل مالي و يا قرارداد من نبود؛چرا که اين مسائل اصلا براي من در اولويت نيست. من شخصا فصل فوق العاده اي را باتيم سپري کردم ولي هدف من فتح جامهاي قهرماني با تيم و بازگرداندن آرسنال به روزهاي درخشانش است."

درادامه نامه فان پرسي مي خوانيم:" به خاطر احترام فراواني که براي آقاي ونگر، بازيکنان و هواداران قائلم ، نمي خواهم وارد جزئيات بيشتري بشوم ولي متاسفانه در اين جلسه،بار ديگر براي من روشن شد که در خيلي از وجوه با ديدگاه سران ارسنال اختلاف دارم. من خيلي راجع به اين فکر کردم ولي درنهايت تصميم گرفتم تا قراردادم را تمديد نکنم. شما هواداران عزيز تيم هم حق داريد که با ديدگاه من و تصميم من مخالف باشيد و من هميشه به نظرات شما احترام مي گذارم. من اين باشگاه و هوادارانش را دوست دارم؛ هراتفاقي که هم که بيفتد، اين احساس پابرجا خواهد ماند. من در طول دوران حضورم در ارسنال رشد کردم و مبدل به يک مرد شدم. تک تک افراد در باشگاه و هواداران در طول اين سالها،هميشه از من حمايت کردند ومن در داخل و خارج از زمين تمام توانم را براي تيم به کار گرفتم.من افتخار مي کنم که در طول 8 سال اخير، بخشي از اين باشگاه فوق العاده بودم. بلافاصله بعد از بازگشت آقاي گازيديس از تعطيلاتش در آمريکا، جلسات بيشتري خواهيم داشت و من شما را در جريان تمام اخبار آتي قرار خواهم داد."

***روبين فان پرسي***


 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=5]

[/h] [h=5] هیچ کس فکرش رو هم نمی کرد تیمی که تا دقیقه 45 توی خونه حریف لیگ برتری خودش با 4 گل عقبه، بتونه به بازی برگرده و با 7 گل به پیروزی برسه. اون هم با بازیکنان رزرو و جوانان.
شاید بازی نیوکاسل و آرسنال رو به یاد بیارید که آرسنال 4-0 جلو بود و بازی 4-4 شد. اما اون بازی با کمک داور عزیز آقای فیل داود صورت پذیرفت. اخراج و پنالتی های مضحک و خنده دار.
هر چند بازی دیروز هم آرسنال خیری از داوری ندید و یه پنال...
تی و اخراج مسلّم در جریان بازی برای آرسنال نادیده گرفته شد.

این یکی دیگه از اون معجزات پروفسور ونگر بود. مربی که نشون داده فلسفه کاریش و جوان گراییش و کشف استعداد ها براش مهم ترین چیزه. حتی بعد از گذشت هفت سال از آخرین جامی که گرفته.
مربی که این از رقابت ها همیشه برای فرصت دادن به جوانان و نیمکت نشین ها استفاده می کنه. حتی در مقابل تیم لیگ برتری و اون هم در خونه حریف.
نه مثل تیم های دیگه که در همین رقابت ها توی زمین خودی دروازه بان اصلی و هافبک اصلی و مهاجمای اصلی خودشون رو به بازی میگیرن!!! در حالی که نیمکتشون رو هم نگاه کنی یک سر و گردن از تیم اصلی آرسنال پر مهره تر و بالا تره!!!

In Arsène We Trust










[/h]
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=5] به قول رئیس خیلی لذت میبرم از بازی بازیکنان جوان....
بازیکنانی مثل ایسفیلد - گنبری - کوکلین - میگل - فریمپونگ و... آینده باشگاه ....
توماس ایسفیلد رو خیلی دوست دارم سبک بازیش فوق العاده است ...


...



Arsène





[/h]



 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=5] مصاحبه آرسن ونگر بعد از دیدار مقابل ردینگ.

پایگاه خبری GunnersTrust: صحبت های آرسن ونگر بعد از دیدار مقابل ردینگ.

...
در مورد بازی...
باید بگویم از یک فاجعه به جایی رسیدیم که حداقل در برخی مراحل غرورانگیز بود زیرا حداقل در نیمه دوم با عملکردی معقول به بازی بازگشتیم. فقط امید داشتیم اما به نظر نمی رسید ما تیم صعود کننده باشیم. حداقل در نیمه دوم، ما فاجعه نیمه اول را از سیستم خود بیرون کردیم. سپس وقتی بازی 4 - 4 شد، به نظر می رسید که ما پیروز بازی می شویم. ردینگ تلاش زیادی به خرج داد و و از نظر ذهنی ضعیف شده بود و در وقت اضافه، حداکثر کاری که انها می توانستند انجام دهند این بود که بازی را به پنالتی بکشانند. در نیمه دوم کاملا اسوده به نظر می رسیدیم. ردینگ در نیمه اول فوق العاده ظاهر شد. می دانم وقتی 4 - 0 جلو هستید چه چیزی شما را به عقب می کشد. این اتفاق برای من نیز افتاده است. آنها باید برای عملکرد خود اعتبار دریافت کنند و نباید خیلی مایوس باشند.

در مورد اینکه وقتی 4 - 0 عقب بودید فکر می کردید که ممکن است بتوانید به بازی بازگردید....
بله. وقتی بازی 4 - 1 شد فکر کردم بله می شود. در نیمه دوم ما با ترکب 4-2-4 بازی کردیم که اساسا 4-1-5 بود زیرا آیسفیلد یک هافبک هجومی است. ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و از آن به بعد، همیشه امید داشتم که می توانیم بازگردیم. چندین ضربه ایستگاهی در اطراف محوطه جرمیه داشتیم اما نمی توانستیم گلزنی کنیم. 15 دقیقه مانده به پایان بازی، فکر کردم این همان لحظه ای است که بازی باید 4 - 3 شود. اینطور نشد. 7 دقیقه مانده به پایان، شانس فوق العاده ای برای گلزنی داشتیم. از ان استفاده نکردیم بنابرایم فکر کردم اکنون زمان کم است. توضیح آن سخت است. وقتی بازی 4 - 0 باشد فکر می کنید باید بازی را پیروز شوید. وقتی 4 - 1 می شود هنوز فکر می کنید شما باید پیروز بازی باشید. وقتی 4 -2 می شود شما ناگهان درک می کنید که کار هنوز تمام نشده است و سپس اضطراب به وجود می اید و مهم نیست شما چقدر بازیکن خوبی هستید، این مساله در کل تیم جریان پیدا می کند.

در مورد اینکه وقتی ردینگ 4 - 0 پیش افتاد چه احساسی داشتید...
احساس فوق العاده ای نبود. تنها فکر می کردم "چه کاری می توانم در مورد آن انجام دهم؟" در مورد صحبت های بین دو نیمه ام فکر کردم. سخت نبود که در بین دو نیمه مشوق و الهام بخشی پیدا کنید زیرا به انداز کافی چیزهایی برای صحبت کردن وجود داشت. در مجموع برای هوادارانمان احساس تاسف کردم زیرا وقتی بازی 2 - 0 بود انها پشتیبان تیم ماندند. وقتی 3 -0 شد پشتیبان تیم ماندند. وقتی 4 - 0 شد باز هم پشتیبان تیم بودند. می خواهم امشب به آنها اعتبار دهم.

در مورد اینکه وقتی بازی 4 - 0 بود برخی هوادارن ورزشگاه را ترک کردند...
بله. من به انها اعتبار کمتری می دهم. بخش اعظم هواداران پشتیبان تیم ماندند و خوشحالم که در نیمه دوم مزد حمایت انها را پس دادیم.

در مورد اینکه بین دو نیمه به بازیکنان چه گفتید...
این صحبت های خاص رختکن است. به هر حال سخت بود که در نیمه دوم بدتر از نیمه اول ظاهر شویم.

در مورد اینکه ایا این یکی از بزرگترین پیروزی های شما بود...
بله شاید. نمی دانم. این جام یکی از اولیت های ما نیست اما اگر با عملکردمان در نیمه اول از ان کنار می رفتیم دیگر به یکی از غرور انگیز ترین لحظات من در باشگاه تبدیل نمی شد. بسیار خوشحالم که در نیمه دوم آنگونه واکنش نشان دادیم.





[/h]
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=5]آرسنال در جام اتحادیه با بردفورد سیتی روبرو می شود
قرعه کشی دور یک چهارم نهایی جام اتحادیه انجام شد.

پایگاه خبری GunnersTrust: با انجام 8 دیدار دور چهارم جام کپیتال وان، قرعه کشی دور پنجم بازی ها دقایقی پیش انجام شد و طبق قرعه آرسنال باید در خارج از خانه مقابل بردفورد سیتی به میدان برود.

بازی های این دور در تاریخ 10 دسامبر برگزار می شود اما دیدار چلسی در تاریخ 19 دسامبر انجام می شود.

دیدار های این دور به شرح زیر است:


Leeds United v Chelsea
Swansea City v Middlesbrough
Norwich City v Aston Villa
Bradford City v Arsenal










[/h]
 

بانو امین

مدیر تالار اسلام و قرآن
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار
کاربر ممتاز
خوشم میاد کم نمیاری... فقط خودتی فعلا...
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
تولد مبارک باب ویلسون افسانه ای
از سال 1961تا 1974-- 308 بازی برای آرسنال

باب ویلسون 28 سال بعنوان مربی دروازبان ها فعالیت کرد و گلرهایی نظیر پت جـِـنینگز ( Pat Jennings)، جان لوکیچ (John Lukic) و دیوید سیمن (David Seaman) را پرورش داد.

ویلسون هیچگاه به طور مستقیم در مورد علاقه اش به باشگاه صحبت نکرده است و اغلب از داشتن کدپستی N5 روی شماره پلاک ماشینش سخن می گوید که مشابه کدپستی باشگاه است. یک هوادار دو آتشه باشگاه و شاهدی برای ارزش هایش، یک توپچی واقعا عالی.
[h=5]

Arsène


[/h]


 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=5]تعداد پاس های بازیکنان در لیگ برتر ....

آرتتا - کازورلا -جنکینسون از آرسنال

Mikel Arteta (Arsneal) ======> 842
Yaya Touré (Man City)======>780
Michael Carrick (Man United) ==>726
Santiago Cazorla (Arsenal) ===>652
Joe Allen (Liverpool) ======> 636
Steven Gerrard (Liverpool) ===>599
John Obi Mikel (Chelsea) =====>551
Leon Britton (Swansea City) ==> 522
Mark Noble ( West-Ham) ===> 499
Carl Jenkinson (Arsenal) ===> 494





Arsène

[/h]
 

elnaz0020

عضو جدید
کاربر ممتاز
یه مدت کشته مرده ی ارسنال بودم :Dولی الان فقط بارسا..البته هنوزم تولیگ انگلیس ارسنال اکیه;)
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]ونگر: فلسفه تيم ما دربازي امشب هجومي است
[/h][h=2] آرسن ونگر مربي فرانسوي آرسنال در صحبت هايي به اين نکته اشاره کرد که روبين فان پرسي ستاره سابق تيمش قبل از پيوستن به منچستريونايتد، پيشنهاد جنجالي منچسترسيتي را رد کرده بود.[/h]

اين ستاره هلندي در بازار نقل و انتقالات تابستاني با قراردادي 24 ميليون پوندي به يونايتد پيوست و در 12 بازي اي که با پيراهن اين تيم برگزار کرده، 9 گل به ثمر رسانده.

حالا ونگر امشب درحالي تيمش را در اولدترافورد روانه ميدان مي کند که فان پرسي در تيم حريف است. ونگر در آستانه ديدار حساس امشب در صحبت هايي به اينديپندنت گفت:«اين درست است که سران سيتي به دنبال فان پرسي بودند ولي او يونايتد را انتخاب کرد. اگراو به تيم انگليسي ديگري مي رفت،براي ما دردناک تر بود؟ جدايي فان پرسي چيزي بود که من دوست نداشتم اتفاق بيفتد.»

او درادامه در تمجيد از فان پرسي گفت:« او بازيکن باکيفيتي است که در کمتر از يک ثانيه تصميم مي گيرد که بايد کجاي زمين برود و تو مي تواني ساعتها به مدافعانت توضيح بدهي ولي آنها بايد بازي فان پرسي را در همان زمان کمتر از يک ثانيه بخوانند.»

ونگر ادامه داد:« سرعت فان پرسي در آناليز حرکات کوچک مثال زدني است. يونايتدي ها هم او را مي شناسند.جون درتمرينات بازي او را ديده اند. در جريان بازي، بحث زمان بندي مطرح است و مهم اين است که بازيکنان و مدافعان ما چقدر سريع بتوانند دست فان پرسي را بخوانند. در يونايتد بازيکنان خوبي فان پرسي را در برمي گيرند و روبين هم در محوطه جريمه واقعا باهوش است. بايد به اين فکر کرد که بخشي از مسئوليت من، تاثيرگذاري مثبت برروي افراد است. زماني که اين کار را مي کني هميشه راضي و خوشحالي. من فکر مي کنم که تاثيرگذاري من روي فان پرسي هم بد نبود.»

ونگر با اشاره به شکست 2-8 پارسال تيمش در اولدترافورد در مورد بازي امشب گفت:« من مي خواهم شکست پارسال به ما انگيزه بدهد تا در بازي امشب به پيروزي برسيم. زماني که تيمت را مي بندي، نمي تواني با طبيعت بجنگي..نمي تواني با ويلشر، کاسورلا و آرتتا بازي کني و بگوئي:" خب، ما فقط دفاع مي کنيم" آنها مي گويند:" خب پس ما در زمين چه کار مي کنيم؟" گاهي وقتها سبک بازي تو با بازيکناني که انتخاب مي کني، مشخص مي شود. گاهي وقتها وقتي به پيروزي نمي رسي، بايد ياد بگيري که شکست هم نخوري. اين به تيم امنيت بيشتري مي دهد و من هم همين کار را کرده ام ولي هنوز فلسفه اصلي تيم ما حمله کردن است.»


 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=5]ما توپچی هستیم....

امروز ورزشگاه اولدترافورد رو روی سرشون خراب میکنیم...



Arsene
[/h]
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=5]یک روز از زندگی: کارل جنکینسون
با ما همراه باشید تا با یک روز از زندگی کارل جنکینسون آشنا شوید!

پایگاه خبری GunnersTrust: در مجله رسمی باشگاه آرسنال، ستارگان تیم اصلی از روزمره های خود می گویند.


صبح معمولا چه ساعتی از خواب بیدار می شوید؟
حدود هشت و نیم.

اولین نوشیدنی شما در آغاز روز چه چیزی است؟
من کسل کننده هستم! معمولا فقط یک لیوان آب.

برای صبحانه معمولا چه چیزی میل می کنید؟
معمولا یک کلوچه و موز و یک ماست ملایم مولر.

روزنامه می خوانید؟
نه، نه واقعا!

قبل از رفتن به تمرین معمولا کاری هست که به طور روزانه انجام دهید؟
فقط دست و صورتم را می شویم و دندان هایم مسواک می زنم. همین!

چه مدت طول می کشد تا به زمین تمرین برسید؟
حدود 35 دقیقه.

و با چه ماشینی به آنجا می روید؟
بی ام دابلیو سری 3.

در ماشین به موسیقی گوش می دهید؟
به رادیو یا آی پادم گوش می دهم ،عاشق شنیدن موزیک هستم. اگر رادیو باشد اف ام یا مجیک اف ام را انتخاب می کنم.

همیشه به تنهایی به محل تمرین می روید؟
بله.

معمولا از اولین نفراتی هستید که به تمرین می رسید یا آخرین نفرات؟
یکی از اولین ها.

در کمد مخصوص باشگاه خود چه چیزهایی نگه می دارید؟
چیزهای زیادی نیست، کفش های تمرین و دمپایی مخصوص حمام.

آیا به طور روزانه تمرین خاصی برای گرم کردن در زمین تمرین دارید؟
تمایل دارم قبل از رفتن به زمین تمرین حرکات کششی انجام دهم چون گاهی کاملاً به آن نیاز دارم.

از کدام تمرین بیشتر از همه لذت می برید؟
از تمرین پاس های بلند لذت می برم.

کدام بازیکن به نظر شما بهترین تمرین کننده است؟
میکل آرتتا، او واقعاً حرفه ای است.

بعد از تمرین برای دوش گرفتن چه چیزهایی همراه خود می برید؟
شامپو و یک حوله.

تمایل دارید با چه کسی نهار بخورید؟
صادقانه بخواهم بگوید بستگی دارد - خوشحال می شوم با هر کس نهار بخورم.

همیشه بعد از تمرین یکراست به خانه می روید یا ممکن است به جای دیگری بروید؟
اگر در زمین تمرین نهار نخورم به یک رستوران ایتالیایی خوب در رادلت می روم اما در کل ترجیح می دهم یکراست به خانه بروم.

زمانی که در خانه هستید بیشتر دوست دارید چه کارهایی انجام بدهید؟
معمولا چند ساعت را در آرامش می گذرانم، شاید کمی تلویزیون تماشا کنم.

چه ساعتی شام می خورید؟
حول و حوش ساعت شش و نیم یا هفت.

به ما سه مورد از کارهایی که عصرها انجام می دهید بگویید؟
دیدن دوستانم، سینما رفتن، و یا در خانه ماندن.

آخرین کاری که قبل از رفتن به رختخواب انجام می دهید؟
واقعاً نمی دانم - شاید مسواک زدن.

چه زمانی به رختخواب می روید؟
معمولا ساعت 11 می خوابم.

و در رختخواب دوست دارید مطالعه کنید، تلویزیون تماشا کنید، موسیقی گوش کنید یا بلافاصله بخوابید؟
معمولا نیم ساعت مشغول لپ تاپم هستم و بعد از آن آنقدر خسته هستم که می خوابم.


[/h]
 

dzzv_13

مدیر مهندسی فناوری اطلاعات
مدیر تالار
ما توپچی هستیم....

امروز ورزشگاه اولدترافورد رو روی سرشون خراب میکنیم...



Arsene



فعلا نیمه اول یکی خوردیم :D

ولی انصافا من چقدرررررر بدم میاد از منچسترررررر ..

کاری ندارم .. ولی خدایش ببینید .. ونگر میره یه بازیکن رو پیدا میکنه .. میسازه .. به اوج میرسونه .. بعد یه تیم چون فقط پول داره .. میره بازیکن میخره و ادعا هم داره بهترین هست ..
حالا رابین ونپرسی بیاد هزار تا گل به آرسنال بزنه .. اصلا مهم نیست

زنده باد توپچی های
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فعلا نیمه اول یکی خوردیم :D

ولی انصافا من چقدرررررر بدم میاد از منچسترررررر ..

کاری ندارم .. ولی خدایش ببینید .. ونگر میره یه بازیکن رو پیدا میکنه .. میسازه .. به اوج میرسونه .. بعد یه تیم چون فقط پول داره .. میره بازیکن میخره و ادعا هم داره بهترین هست ..
حالا رابین ونپرسی بیاد هزار تا گل به آرسنال بزنه .. اصلا مهم نیست

زنده باد توپچی های[/QUOTE]

بعضی ها میگن که فان پرسی به خاطر پول نرفته منچستر.
ولی یه 2 2تا ساده بکنیم همه چی معلوم میشه...
دستمزد وین رونی و فان پرسی روی هم میشه دستمزد کل تیم آرسنال...
با پول بازیکنا خراب میشن واقعا...
ولی همین توپچی ها با جوان ترین بازیکنان تا اینجا عالی بودن ...
باختیم ولی اشکالی نداره ..جبران میشه !
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=5]ونگر: باور دارم که واکنش خوبی نشان دادیم

صحبت های آرسن ونگر بعد از دیدار مقابل شالکه.

پایگاه خبری GunnersTrust: مصاحبه آرسن ونگر بعد از دیدار مقابل شالکه.

در مورد عملکرد...
اول از همه برایمان مهم بود که شکست نخوریم و اگر ممکن است پیروز شویم. به بخش اول خواسته خود رسیدیم اما در بخش دوم ناکام بودیم. احساس می کنم که در مجموع منطقی بازی کردیم اما در نیمه دوم از نظر فیزیکی دچار افت شدیم. تاسفی که داریم این است که درست پیش از پایان نیمه اول گلی دریافت کردیم و در پایان بازی فرصتی را توسط تئو والکات از دست دادیم. معتقدم که در مجموع این دو صحنه تاثیر بزرگی روی نتیجه داشت. شالکه هرگز تسلیم نشد و به سختی تلاش کرد. باور دارم که واکنش خوبی به دیدار شنبه نشان دادیم و شما احساس می کنید که تیم در حال بهتر شدن است. معتقدم که اگر به پیشرفت خود ادامه دهیم، ظرف یک ماه ر نقطه مورد نظر خواهیم بود.

در مورد عملکرد والکات...
او خوب عمل کرد، خیلی خوب. او نگرش مثبتی دارد و تازه نفس بود. او کسی بود که شما همواره احساس می کردید که می توانست تفاوت ایجاد کند و این تصادفی نبود که در آخرین دقیقه بازی یک فرصت گل بدست آورد.

در مورد خطایی که روی گل اول شالکه انجام شد...
بله، روی والکات بود و داور به ضرر والکات گرفت. از شما می خواهم بار دیگر آن را ببینید. 100 درصد یک خطا از سوی آفلای روی والکات بود.

در مورد مشکل انتخاب میان مانونه و ژسنی...
خواهیم دید چه می شود. زیاد بر روی مشکلات پیش رو متمرکز نیستم. در شغل من شما هیچ مشکلی را از دست نمی دهید. شما بیشتر راه حل ها را از دست می دهید که در حال حاضر مشکل بزرگی نیست. مانونه امشب بازی خوبی داشت، او در دیدار مقابل منچستر یونایتد نیز بازی خوبی داشت. این خوب و بسیار جالب است. اعتماد به نفس او در هر بازی بهتر می شود.

در مورد بازی دادن به والکات و پودولسکی به عنوان مهاجم...
خب، یک بازیکن گوش در واقع یک مهاجم است، برای شما اینطور نیست؟ جیرود هست، والکات و پودولسکی نیز در کنار او هستند. ما دو گل به ثمر رساندیم. شانس های بیشتری داشتیم و با 3 هافبک تهاجمی بازی کردیم. در برخی مراحل باید یکی دو دفاع هم درون تیم قرار دهیم!

در مورد وضعیت گروه دوم...
شرایط باز است. واضح است که در موقعیتی قرار داریم که می خواهم بازی خانگی خود را پیروز شویم. اگر پیروز شویم، 50 درصد شانس صعود داریم زیرا شالکه در خانه مقابل المپیاکوس قرار می گیرد. آنها در موقعیتی هستند که باید آن بازی را پیروز شوند. البته به نتیجه دیدار مقابل مونپلیه نیز بستگی خواهد داشت و سپس خواهیم دید در دیگر بازی چه می شود. کار می تواند به دیدار اخر بکشد، با کمی شانس می توانیم در بازی بعدی کار را تمام کنیم. به هر حال در موقعیتی هستیم که باید مقابل مونپلیه پیروز شویم.


ARSENE


[/h]
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=5]یان بازی با حساب 2-2 مساوی.
برد این بازی خیلی می تونست به اول شدن آرسنال در گروه کمک کنه ولی متاسفانه نشد. در دقایق پایانی والکات یک موقعیت خیلی خوب داشت که از دست داد.
در دیگر بازی گروه هم المپیاکوس 3-1 مونتپلیه رو شکست داد.
جدول گروه در پایان روز چهارم به این صورته:
[/h]
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=5]صحنه گل رئال به دورتموند که دیشب آفساید اعلام شد رو مقایسه کنید با صحنه بازی با منچستر-آرسنال و وستهام-سیتی. دقیقاً توی همه صحنه ها بدن مهاجم جلو تره.

توی این صحنه بازی رئال-دورتموند، طبق نظر کارشناسان اسپورت و مارکا، تصمیم داور کاملاً درست بود.

به هرحال منچستره دیگه کاریش هم نمیشه کرد!!!

جالبه که مثل فصل پیش یهو آمار در میارن که داوری ها به ضرر منچستر بوده وگرنه منچستر قهرمان میشد!!!
وقتی توی انگلیس داوری ها به این شکل خنده دار و تابلو به نفع منچستره دیگه کاری نداره که دو تا دونه کارشناس هم بزارن که به نفع منچستر نظر بدن!!!


[/h]
 

Similar threads

بالا