طرح بندی زیبا برای طراحی سایت کسب و کار الکترونیکی

[h=1]طرح بندی زیبا برای طراحی سایت کسب و کار الکترونیکی[/h][h=2][/h]
چه شما از برنامه های طراحی سایت و سیستم عامل های آنلاین استفاده نمایید و یا یک طراح طراحی سایت استخدام نمایید، تفاوتی نمی نماید، در هر صورت شما احتیاج دارید تا پیش از شروع طراحی سایت، بدانید که می خواهید طراحی سایت شما به چه شکل باشد.

[h=1]طرح بندی زیبا برای طراحی سایت کسب و کار الکترونیکی[/h]قدم اول: به معاملات و فروش هایی که در روز انجام می دهید و اتفاقاتی که در کسب و کار تان می افتد، نگاه نمایید تا دریابید که می خواهید در طراحی سایت تان چه موردهایی را بگذارید و چه موردهایی را قرار ندهید.

بعد، به این فکر نمایید که برای
طراحی وب سایت تان به چه موردهایی احتیاج دارید. به خاطر بسپرید، شما می خواهید طراحی سایت تان دارای ویژگی های زیر باشد:
برای خواندن راحت باشد
برای سرج کردن ساده باشد
از نظر دیداری جذاب باشد
برای به اشتراک گذاری مطالب آسان باشد
برای ابزارهای گوشی همراه نیز بهینه سازی شده باشد

[h=2]ایجاد فضای دوستانه در طراحی سایت[/h]برای طراحی سایت های کسب و کار الکترونیک، رنگ های شفاف قادر است به فروشگاه ساز نمای دوستانه و جذابی بدهند. در طراحی سایت های کسب و کار الکترونیک مناسب است که در مرکز طراحی سایت، عکس های کالاها (که بیشترین عامل توجه کاربران و مشتریهای است)، نام کالاها و فرصت خرید از کالاها قرار بگیرد تا مشتریهای سایت بتوانند به آسانی آن ها را ببینند. همواره مناسب است در طراحی سایت خود بیشتر از متن از دکمه ها استفاده نمایید که جذاب تر هستند.
[h=2]
[/h]باقی قسمت های طراحی سایت بستگی به این دارد که می خواهید به چه میزان بازدیدکننندگان را از پیشنهادات ویژه و فرصت های محدود خرید از طراحی سایت خود باخبر سازید. قادر هستید در این قسمت از فهرستی استفاده نمایید که دربردارنده موردهای زیر است: نام سایت، تولید نمایندگان، مدل کالاها، فروش های برتر اخیر، پیشنهادات ویژه برای تعطیلات و یا هر مورد دیگری که می خواهید. به خاطر بسپرید که این فهرست را ساده ایجاد کنید تا سرج کردن برای مخاطبان سایت ساده باشد. اگر در سایت خود دارای کوپن های تخفیف رایگانی هستید، آن ها را در یک گروه مجزا در فهرست بگذارید. سایت شما نیاز دارد تا موردهایی که ارائه می دارید را نشان دهد و دسترسی ساده به آن ها را برای مشتریهای سایت خود فراهم سازد.
بعد به تبلیغات فکر نمایید. این تبلیغات بایست در قسمت نخست صفحه طراحی سایت تان نشان داده شود. از این موردهای در طرح بندی طراحی سایت خود استفاده نمایید. شما نمی خواهید طراحی سایت تان دارای طرح بندی شلوغی باشد که کاربران را از طراحی سایت شما دور نماید. از این رو طرح بندی طراحی سایت خود را جذاب ایجاد کنید. مخاطبان اگر بتوانند به سرعت موردهایی را که به سرچی آن هستند را بیابند، از شما متشکر خواهند بود. یک طرح بندی طراحی سایت عالی و عالی قادر است حس اعتماد و راحتی را برای کاربران سایت به وجود آورد. از این رو، به آسانی می توانند در طراحی سایت سرچ نمایند و به موردهایی که می خواستند دسترسی پیدا نمایند.
هنگامی که کاربران فرصت های ویژه و تخفیف های عالی را در طراحی سایت مشاهده می نمایند، هرچند که به صورت آنلاین قابل مشاهده است، تمایل دارند تا آن ها را پرینت نمایند. نرم افزار پرینت بایست به وسیله طراحی سایت های کسب و کار الکترونیک مهیا شود تا کاربران بتوانند با یک دانلود ساده، این تخفیفات و پیشنهادات ویژه را پرینت نمایند. این نرم افزار کمک می نماید تا روی شمار فرصت های ویژه و تخفیف های ارائه شده در طراحی سایت خود کنترل داشته باشید و روی تعداد موردهایی که به پرینت رسیده است، نظارت نمایید. شما بایست شرح کوتاه و خلاصه ای از نرم افزار چاپگری که در سایت خود استفاده می نمایید، ارائه دارید که غالبا با سیستم عامل MAC و یا PC مطابقت دارد.
هنگامی که موضوع خرید و یا معامله از طراحی سایت می شود، بایست عکس های عالی ای را از کالاهای که تخفیف خورده است و برای مدت وقتی کوتاهی در نظر گرفته شده است را در طراحی سایت خود نشان دهید. قادر هستید به کاربران سایت خود شرح دهید که با خرید این کالاها به چه میزان می توانند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند.
[h=2]
[/h]LIVINGSOCIAL، این کار به وسیله گذاشتن موردهای زیر در طراحی سایت خود انجام داده است:
همگی خرید ها از طراحی سایت
فعالیت ها
نام و نام خاوادگی مشتریهای سایت
غذا و نوشیدنی ها
سلامت و زیبایی
لوازم خانگی
خریدهایی از سراسر کشور

بایست این خرید ها و معاملات را به سایزی در طراحی سایت خود بزرگ نشان دهید که نظر کاربران را جلب نماید. شما قادر هستید از طرح بندی هایی نیز در طراحی سایت استفاده نمایید که این تخفیف ها را در مرکز توجه متشریان سایت قرار می دهد.


[h=2]صفحه عمده طراحی سایت و سیستم سرج کردن[/h]مناسب ترین مورد برای گذاشتن معامله های تجاری، صفحه عمده طراحی سایت تان است. این صفحه، جایی است که مشتریهای سایت تشویق به خرید نمودن از سایت تان می گردند. هنگامی که یک مشتری با دیدن این صفحه تشویق می شود تا برای خرید نمودن از سایت تان اقدام کرده و کلیک نماید، صفحه عمده طراحی سایت تان جایی می شود که قادر هستید درآمد بسیاری از آن جا کسب نمایید. گزینه "همین حالا خرید نمایید" را بایست به آسانی در این صفحه از سایت خود بگذارید تا مخاطبان طراحی سایتی که به خرید کالاها تشویق پیدا کرده ولی نمی دانند که بایست به چه نحوی این کار را انجام دهند، از این گزینه استفاده نمایند.
[h=2]
[/h][h=2]جذاب بودن مطالب برای کاربران طراحی سایت[/h]مطمئن شوید که موردهایی را که در طراحی سایت تان در معرض فروش گذاشته اید، برای کاربران و کاربران سایت تان خیلی جذاب است. این قضییه به مهارت نوشتن متن سایت نیز باز می گردد. قادر هستید به صفحه های عمده طراحی سایت های دیگر نیز رجوع کرده و به نحوه نوشتن متن های شان دقت نمایید. شما هم چنین قادر هستید از یک نویسنده کمک بگیرید تا متن ها صفحه عمده طراحی سایت تان را بنویسد.
یکی از کلید های موفقیت یک طراحی سایت کسب و کار الکترونیک، سرج کردن ساده آن است. مخاطبان نمی خواهند برای دسترسی به موردهایی که می خواهند، مسیر دراز را طی نمایند. از این رو اگر سیستم سرج کردن در طراحی سایت تان ضعیف است؛ میزان کاربران سایت تان نیز از این قضییه صدمه می بیند. استفاده از یک نوار سرچ که به آسانی یافت شود و یا یک پنل سرچ در بالای صفحه سایت و یا در کنار صفحه، قادر است راه را برای سرچی کاربران ساده سازد. اگر سیستم سرج کردن ضعیفی داشته باشید، کاربران و مشتری های سایت خود را از دست می دهید. نوار سرچ بایست در هر صفحه از سایت در مکان یکسانی قرار بگیرد و بایست همواره امکان بازگشت کاربران به صفحه اول طراحی سایت را فراهم سازید.

شما بایست به تجربه ای که کاربران از طراحی سایت تان به دست می آورند نیز فکر نمایید. کدام یکی از صفحه های طراحی سایت بیشترین بازدید ها را دارد؟ لینک هایی را برای دسترسی ساده به این صفحه های برای مخاطبان و کاربران طراحی سایت تان فراهم سازید. مخاطبان دوست ندارند برای یافتن موردی که می خواهند، بیش از یک یا دو بار کلیک نمایند. فراموش ننمایید که دکمه "خرید نمایید" و یا "سفارش دهید" را در هر وقتی در هر قسمت طراحی سایت در دسترس مشتریهای و کاربران سایت بگذارید. شما بایست برخی اطلاعات این بازیددنمایندگان را در طراحی سایت خود ذخیره نمایید تا این اشخاص در بازگشت مجددا شان به این طراحی سایت، مجبور به مجددا وارد نمودن اطلاعات نباشند. طراحی سایت Amazon را به منزله مثال ارزیابی نمایید و ببینید که صفحه پرداخت کالایشان به چه اندازه ای سریع و ساده است. شما در این طراحی سایت در عرض 5 دقیقه قادر هستید خرید نمایید و به سادگی قادر هستید در این سایت به سرچ بپردازید.
منبع: پرتال ساز
 
بالا