طراحی یک مهمانی خاص با آرایش صندلی ها !

persian golf

عضو جدید
بانزدیک شدن به فصل تابستان در واقع به فصل مهمانی ها و عروسی ها نزدیک میشویم . برای خانم ها تفاوتی ندارد که بخواهند خانه خود را برای یک مهمانی دوستانه ، جشن تولد ویا مراسم نامزدی و عروسی آماده کنند، در هر حال دوست دارند تمام لوازم از آرایش و چیدمان خاص و متفاوتی برخوردار باشد تا همه آنها را برای انتخاب و حسن سلیقشان تحسین کنند . در اینجا انواعی از مدلهای آرایش صندلی ها راکه عضو بی قید و شرط هر مهمانی هستند را برای شما آماده کرده ایم و آرایش بعضی از آنها را برای شما توضیح خواهیم داد.


این طرح مناسب مراسم های رسمی مثل مراسم عروسی می باشد . برای آماده کردن آن به گل ، شاخه ، مرواریدهای بزرگ و رنگی ، اسپری رنگ نقره ای ، روبان و سیم گل فروشی نیاز دارید . شاخه ها رو با استفاده از سیم به شکل گرد و سایز پشت صندلی یا صندلی های مورد نظرتون ببندید و بعد با اسپری رنگ کنید . گلها و مروارید ها رو به حلقه شاخه ببندید و بعد بوسیله روبان به صندلینون به شکل پاپیون گره بزنید و یا به قسمتی از روکش صندلیتون که مشخص نباشد بدوزید.





از این طرح می توانید برای آرایش و تزئین جشن تولد دخترکوچولویتان استفاده کنید . به این ترتیب که هر صندلی را بوسیله یک عروسک خاص و روبان های رنگی و بادکنک برای یک مهمان کوچولو آماده کنید تا به این ترتیب وقتی مهمانان شما از راه می رسند هرکدام روی صندلی مخصوص خود بشینند و با عروسک خود سرگرم باشند .

در بسیاری از مواقع ، تنها استفاده از یک کوسن زیبا و یا یک شال رنگی که با فضای اتاق شما هماهنگ باشد می تواند به کلی ظاهر صندلی شما را تغییر دهد.
آرایش این صندلی به شکلی است که شما می توانید در هر فضا و یا مراسمی از آن استفاده کنید و یا به عنوان طرحی دوست داشتنی آن را نه فقط در مراسم بلکه همیشگی کنید . دشکچه روی این صندلی به صورت آماده در فروشگاه ها موجود می باشد .
گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ


 

niaz**

عضو جدید
کاربر ممتاز
چقد بسیار زیباست
خیلی خیلی خیلی زیااااااااااااااااااااااااااد متشکرم
 

Similar threads

بالا