طراحی نخستین نیروگاه تولید برق و اتومبیل بدون سوخت جهان در نیشابور

MASIH.E

عضو جدید
[h=2][/h]
طراحی نخستین نیروگاه تولید برق و اتومبیل بدون سوخت جهان در نیشابور مدیرعامل و تیم فنی و مهندسی شرکت یکتا شرق نیشابور توانستند نخستین نیروگاه برق و اتومبیل طراحی کنند که از هیچگونه سوخت طبیعی و غیرطبیعی استفاده نمی کنند.
به گزارش سرویس علم و فن آوری پایگاه اطلاع رسانی صبا به نقل از باشگاه خبرنگاران حسین غنمی با اشاره به ایجاد انگیزه دوچندان برای طراحی دستگاه های دیگر پس از طراحی موفق قطار بدون سوخت و چرخ افزود: ‌بعد از موفقیت در طرح های فوق توانستیم با جابجایی جرم، نیروگاهی راطراحی کنیم که از هیچگونه نیروی طبیعی و غیرطبیعی بر روی زمین برای تولید برق استفاده نمی کند.
وی با اشاره به اینکه از این تکنولوژی در موتور خودرو نیز می توان استفاده کرد تصریح کرد: این نیروگاه پس از استارت با نیروهای مختلف از جمله باتری،‌علاوه بر تولید انرژی خود را تغذیه و مازاد انرژی را تولید می کند که در این حالت هیچ محدودیتی برای تولید انرژی ندارد و بسته به توان ژنراتور در هر رنجی در طی مدت زمان دلخواه انرژی تولید می کند.
غنمی با اشاره به اینکه قاعده نیوتن مبنی بر ثابت بودن جرم و انرژی در تمامی کتب فیزیک از ابتدای دوران راهنمایی تا دکترای فیزیک باید تغییر کند.
وی نداشتن آلودگی زیست محیطی، نیاز نداشتن به سوخت، امنیت 100 درصد، هزینه ساخت کمتر، هزینه تعمیر و نگهداری بسیار کم، فضای ساخت کم، میزان استهلاک بسیار کم، وزن کم، آلودگی صوتی بسیار کم، حذف هرگونه حمل و نقل سوخت، نیاز نداشتن به جایگاه سوخت، حذف هزینه سوخت و نبود زباله های اتمی را از مهمترین مزیت های موتور بدون سوخت خودرو و نیروگاه برق بدون سوخت عنوان کرد.
حسین غنمی گفت: همه چیز با توجه به قدرتی که خداوند به ما داده است امکان پذیر است.
یادآور می شود: راهسازی مدرن، مسکن و شهرسازی،‌دامداری و کشاورزی، انبوه سازی مسکن و سایر طرح های تفریحی و رفاهی به صورت مدرن از جمله طرح های مهم مدیرعامل شرکت ماشین سازی یکتا شرق نیشابور است که هم اکنون در حال تحقیقات تخصصی در ارتباط با تکمیل این طرح ها است.
باشگاه خبرنگاران۲۵ مرداد ۱۳۸۸ ۱۷:۴۴http://www.sabainfo.ir/newsdetail-34678-fa.html

سلام
بچه ها نظرتون درباره ی این پیام چیه؟
 

Similar threads

بالا