[ طراحی مد ] - رنگ سال1392

z_davari

کاربر فعال
رنگ سال برای خانم ها وآقایان در سال 1392 با رنگهای مکمل آن.2013--colore-3.jpg2013--colore-5.jpg
 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
اینی که توی اینترنت میبینین رنگ سال اروپاس .تو ایران که رنگ سال نداریم هر سال همه رنگ ها رو می یارن هر کی هم میگه این مده ....رنگ ساله ...سبز که تابستون بود .
 

z_davari

کاربر فعال
بعد کی به نتیجه رسیده این رنگ، رنگ سال 92ـــه؟ :razz:
سلام .اولا من دانشجوی ارشد طراحی پارچه ولباس هستم واز اخبار روز دنیا در مورد مد آگاهم.ثانیا رنگ سال توسط موسسه بنتون اعلام م شود .موسسه پنتون، موسسه ای است که هر سال، چند هفته ای مانده به پایان سال قدیم رنگ سال بعد را مشخص می کند و این انتخاب مورد توجه بسیاری از برندهای مشهور قرار می گیرد .اما چرا این رنگ جواهری برای سال 2013 انتخاب شد؟ می توان تفسیرهای زیادی در این مورد داشت.
لئاتریس آیزین، مدیر اجرایی موسسه پنتون در سخنرانی ای که در مراسم اعلام این رنگ داشت، گفت: «این رنگ حال بهتری به ما می دهد زیرا رنگ هوش، ادراک و مکاشفه است، در عین حال این رنگ حس خوشایند تعادل، هارمونی و نظم را القا می کند.» او همچنین گفت: «از روزگار باستان، این رنگ درخشان رنگ زیبایی، نو شدن و زندگی تازه در بسیاری از ادیان و فرهنگها بوده است... این رنگ همین طور رنگ رشد، شکوفایی، تازه شدن، کامیابی و موفقیت است که تمام اینها رنگی دلپذیر و به شدت خوشایند را می آفرینند.» در ضمن هیچ رنگی به اندازه رنگ سبز و به خصوص سبز زمردی رنگ احیا، نو شدن و از نو آغاز کردن نیست. ممنون عزیزم از اینکه نظرت رو دادی.
 

Similar threads

بالا