طراحی سایت با وردپرس بدون یک ریال هزینه!

رضاخون

عضو جدید
وردپرس بهترین انتخاب برای طراحی هر نوع سایتی است. کسانی که نمیخواهند یا نمیتوانند برای طراحی سایت هزینه کنند با استفاده از آموزش وردپرس میتوانند صاحب یک سایت حرفه ای با تمام ویژگیها و امکانات دلخواه خود شوند. یادگیری و استفاده از سیستم سایت ساز وردپرس بسیار ساده است و علاوه براین نیاز به هیچ پیش زمینه یا دانستۀ قبلی ندارد.بسیاری از اشخاص فکر میکنند برای داشتن یک وبسایت جامع و ایمن باید با برنامه نویسی آنرا بسازند. اما چنین تفکری فقط باعث اتلاف هزینۀ شما میشود و امروز دیگر نیازی به اینکار نیست.
 

رضاخون

عضو جدید
واقعیت این هست که:
مشتریان محصولات عالی را نمیخرند! مشتریان تبلیغ نویسی عالی را میخرند!
یکی از اصول تبلیغ نویسی: مهم نیست محصول شما چه کیفیتی دارد! مهم این است که محصول شما چه سودی برای مشتری دارد و چه تغییری در زندگی او ایجاد میکند.
پس فقط تبلیغ نویسی میتواند مشکل پایین بودن فروش را برای شما حل کند
مهمترین هدفی که علم تبلیغ نویسی دنبال میکند برداشتن موانع ذهنی هست که مانع خرید کردن میشوند. اینکار باعث میشود تا آنان سریعتر بتوانند تصمیم بگیرند و از شما خرید کنند. متاسفانه بسیاری از مدیران وب فکر میکنند تبلیغ نویسی درمورد محصول است اما درواقع تبلیغ نویسی درمورد مشتری است.
 

رضاخون

عضو جدید
کسب درآمد از تلگرام... اما چگونه؟

آیا میدونید کانال های چندصدهزار ممبری چطوری به این تعداد ممبر رسیدن؟ حتماً این کانالها را دیدین و شما هم میخواید به اونا برسید و درآمد چندصدمیلیونی داشته باشین.​
جوابِ این سئوال که: چطوری کانالی با چندصدهزارممبر داشته باشم؟ اصلاً دشوار و پیچیده نیست! البته سئوال های نظیر این کم نیستند مثل: اسرار و رازهای کانالهای پردرآمد چیه و چطوری به موقعیت فعلی رسیدند؟
 
بالا