طراحی دکوراسیون داخلی تالار

bamanaa

عضو جدید
طراحی دکوراسیون داخلی تالار:
اگر صاحب یک تالار هستید و قصد دارید که مشتری جذب کنید باید بگویم که طراحی دکوراسیون داخلی امری ضروری است. زیرا دیگر مثل گذشته نیست که به صرف داشتن یک فضا و چیدمان تعدادی میز و صندلی درون آن، اسم آن فضا تالار بوده باشد و با همان هم انتظار جذب مشتری داشته باشید. با گذشت زمان سلایق مردم رو به تغییر و مدرنیته شدن است پس صاحبان تالار برای جذب مشتری و افزایش درآمد خود نیاز به در نظر گرفتن بودجه مناسب برای طراحی دکوراسیون تالار خود دارند.

طراحی دکوراسیون داخلی تالار


یک طراح زبده برای طراحی دکوراسیون داخلی تالار اولین کاری که باید انجام دهد اینست که، خود را به جای مشتریان قرار دهد. شما باید به این نکته توجه کنید که با توجه به اینکه جهان امروز به سمت مدرنیته شدن پیش می رود، وقتی مشتریان وارد یک سالن بنا به مراسمی که دارند، می شوند انتظار دارند طراحی داخلی سالن را چگونه ببیند. طراحی داخلی سالن چگونه باشد بیشتر به چشم می آید و چشم را خیره می کند.

نکات مورد توجه به هنگام طراحی دکوراسیون داخلی تالار


نورپردازی

اولین نکته که باید به آن توجه شود نورپردازی درون تالار است، همانند نورپردازی دکوراسیون مغازه مهم است. بیشترین تأثیر را در خیره کردن چشم و جلوه گری محیط تالار نورپردازی مناسب دارد. استفاده از انواع لامپ ها با رنگ های مختلف می تواند فضای مناسبی را برای جذب مشتری ایجاد کند. به کار بردن ترکیب رنگ های مناسب در دو برابر کردن جذابیت یک فضا مؤثر می باشد.حتما بخوانید: ترکیب مبلمان برای نشیمن‌های کوچک در دکوراسیون داخلی



چیدمان مناسب وسایل


باید به نحوه چیدمان میز و صندلی ها و تزئینات آنها توسط گل گیاه توجه نمود. گیاه حس خوبی را درون مشتری بوجود می آورد. ترکیب مناسب گیاه، میز و صندلی ها، پرده ها و رومیزی ها بسیار تأثیرر گذار است. باید رنگ این وسایل را به گونه ای انتخاب کرد که چشم مشتری را با خود در گیر کرده و از طرفی مشتری پسند و به روز باشد.

ورودی و خروجی تالار


اولین موردی که توجه افراد را جذب می کند، ورودی یک سالن است. باید وردوی یک تالار و نحوه نورپردازی آن به گونه ای باشد که مشتریان احتمالی را ترغیب به داخل شدن نماید. بنابراین تا جایی که می توانید باید بوسیله نورپردازی، گیاهان و گاهی با بادکنک توجه افراد را به سوی تالار جلب کنید.

دفتر مدیریت


باید دکوراسیون داخلی دفتر مدیریت حس اعتماد و اطمینان را به مشتریان القا کند. مشتریان باید در آن فضا به امضاء کردن قرارداد ترغیب شوند، نیمی از این حس متأثر از فضای درونی دفتر مدیریت می باشد.حتما بخوانید: دکوراسیون مغازه گل فروشی



آشپزخانه


این فضا نیز باید علاوه بر جذب کنندگی مشتریان و ایجاد حس انگیزشی برای کارمندان، محیطی تمیز را به نمایش بگذارد. زیرا یکی از مهمترین نکاتی که مشتریان به آن دقت ویژه دارند غذایی است که توسط تالار سرو می شود.

منبع
dorsaalborz.com
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا