طراحی داخلی و دکوراسیون فضای ورزشی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

marali_64

عضو جدید
سالن ورزش های آبی Atomic Spa
معمار ایتالیایی Simone Micheli دست به چنین طرح ابتکاری زده و با طراحی این مرکز سلامتی درهتل Boscolo میلان ایتالیا مدرن ترین و روئیایی ترین نوع طراحی را به نمایش گذاشته است.در طراحی نمای داخلی ساختمان منحصر به فرد بودن و درکنار آن زیبایی نقش اصلی را بازی می کند و همیشه طراحان سعی کرده اند که این مقوله ها را حفظ کنند.سالن ورزش های آبی Atomic Spa توسط یک معمار ایتالیایی به نام "سیمون میچلی" در یک هتل در شهر میلان کشور ایتالیا به سبک ویژه ای طراحی شده است. سیمون میچلی در مورد توصیف کار خود به این جمله بسنده کرده است که: من اینکار را با نهایت استفاده از احساسات درونی خویش طراحی کرده ام.این مجموعه ورزشی شامل کابین های سونا، حمام، استخر بزرگ، اتاق ماساژ و جت های آبی میباشد. در این مجموعه از طرح های منحنی و قوس های ظریف استفاده شده است. متریال اصلی در این طرح، چوب جلادار سفید است که بازتاب نور لامپ های LED را به بهترین شکل در محیط منتشر می کند. بر روی سقف این مجموعه ورزشیف تعداد زیادی حباب تعبیه شده است. این حباب ها از جنس پلاستیک و روکش کروم میباشد. کابین های درمان با سنگ آهک صورتی ایتالیایی تزیین شده است. قفسه بندی ها نیز با رنگ های سفید و سبز روشن رنگ آمیزی شده است. داخل حمام های ترکیه ای با موزائیک های لوکس سفید رنگ مفروش شده است. ترکیب رنگ آبی و سفید و انعکاس آن در آب استخر و حباب های روی سقف، بسیار چشم نواز است.

























































 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

MaRaL.arch

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
خانه، محلی برای ورزش و تفریح کودکان

خانه، محلی برای ورزش و تفریح کودکان



استودیو طراحی اسپانیایی Playoffice یک باشگاه ژیمیناستیک مفرح و شاد را در تلفیق با یک خانه مسکونی طراحی کرده است. این خانه نمود تحقق رویای کودکان با توجه به قرارگیری در یک زمین بازی، در داخل خانه می باشد. طراح یکی از دیوارهای اصلی خانه را مانند یک باشگاه صخره نوردی طه وجود آورده تا علاوه بر سرکرمی و خلاقیت کودکان، یک نقطه کانونی و ورزشی را درتلفیق با یک خانه مسکونی به وجود آورد.



با اجتناب از خلق یک فضای کار به صورت عرف، طراح با استفاده از رنگ های شاد و زیبا، یک عنصر کلیدی را در تمام خانه گسترش داده است. دیوار بتنی و استفاده از رنگ آبی، حس شادی بخش و مفرحی در این فضا بخشیده است. چنین فضایی می تواند در رشد و تکوین شخصیت کودکان، در محیطی که صرفاً کارهای روزمره انجام می شود تأثیرگذار باشد.














 

dina arian

عضو جدید
کاربر ممتاز
طراحی و دکوراسیون داخلی فضای ورزشی

طراحی و دکوراسیون داخلی فضای ورزشی

[h=1]Modern Design for Private Meditation[/h]
































































[h=1]
[/h]

 

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
معماری و طراحی داخلی سالن صخره نوردی

معماری و طراحی داخلی سالن صخره نوردی

گروه معماری Smith Vigeant Architects، در مونترال کانادا، یک سالن صخره نوردی را طراحی و اجرا نموده است که Allez Up نام دارد.























منبع :گروه معماران آرل
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا