طراحی داخلی و دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

P O U R I A

مدیر مهندسی شیمی مدیر تالار گفتگوی آزاد
مدیر تالار
قدم به قدم تا شیک کردن حمام منزل!

قدم به قدم تا شیک کردن حمام منزل!

قدم به قدم تا شیک کردن حمام منزل!


در این مطلب هزینه‌های تعمیر حمام كه شامل رنگ‌ها ، كمد‌ها پنجره و... توسط 3 طراح بیان شده است كه در بهبود خانه به شما كمك می‌كند.

* كار‌های آبی

تزیین می‌تواند در هر جایی صورت گیرد، برای كتی لپورت رنگ‌ها در سراسر حمام از قبیل كف ، دیوار‌ها و وان هماهنگی دارد. و با رنگ سفید به طرزی هنرمندانه روی دیوار‌ها لوازم ، تزیین شده است. حمام كتی بسیار شیك و به روز است و فقط با 1635 دلار درست شده است.


* اهمیت به تازگی

اهمیت به رنگ‌ها در كف زمین بسیار مهم است. كتی حمام خود را با كاشی‌های گران، نقاشی‌های آب نیكل روی شیرهای آب، دستمال كاغذی‌های حلقوی و آینه مدرن اما برگرفته از حمام‌های روستایی تزیین كرده است.استفاده از مواد دارویی سنتی در قفسه در دوره ی معاصر برای حمام بسیار زیباست.


* تاثیرات شخصی

كتی برای نمایش وسایل سنتی خود قفسه‌های كم عمق و تو كار طراحی كرده است.او حاشیه‌های قفسه‌های خود را با رنگ مشكی تزیین كرده است. همچنین او برای بهتر شدن این ناحیه یك طرح ساده داده است، او دیوار را با رنگ مشكی پوشانده و با پلاستیك‌های رنگارنگ تزیین كرده است.


* دقت به جزییات

با سخت ابزار‌های جدید میزان ترشحات دستشویی به كف زمین كم شده است.كتی و شوهرش برای خرید سخت ابزار‌های دستشویی به فروشگاه بزرگ اصلاح خانه می‌روند.


* كمد مركزی

كتی معتقد است برای انتخاب یك كمد در حمام موفق بوده است. او یك كمد وسایل شخصی سفید با دستگیره‌های مشكی در بالای دستشویی قرار داده و با عكس‌های كاغذی روی آن را تزیین كرده است. برای جلو گیری از نمناك شدن عكس‌ها از چسب بر روی آن‌ها استفاده كرده است.


* دیوار حیرت انگیز

كتی با دست روی دیوار درست بالای جا حوله ای طرح‌هایی كشیده است و روی آن را با چوب‌های سفید رنگ كه به شكل قاب در آمده پوشانده است به طوری كه در پشت قاب شاخه‌های پر برگی دیده می‌شود كه شما با دیدن آن حیرت زده می‌شوید.


* طراحی زیبا

كارین ادوارد،دکوراتور معروف حمام‌ها را ویرایش می‌كند. او با گرفتن مقدار ناچیزی حمام‌های دهه ی 1950 را به طرز ماهرانه ای به روز می‌كند. او به نكات عادی از قبیل كاغذ دیواری‌ها اهمیت زیادی می‌دهد. او فقط با 1650 دلار به هدف خود برای طراحی می‌رسد.


* روی قفسه‌ها

نگه داری وسایل در یك حمام كوچك ضروری است، كارین برای این كار از روش‌های مركب استفاده می‌كند. قفسه‌های كم عمق و باریك متحرك كه با شیشه طبقه بندی شده است، راه حل خوبی است چون برای فضا‌های كوچك بسیار مناسب است.
نوعی ویرایش: چوب‌های چوب‌های كناره قفسه را با رنگ‌های تیره رنگ كنید، چون هم آسان است و هم فضای موجود در قفسه عمیق تر به نظر می‌رسد.


*ساده و ماهرانه

در توالت‌های دهه ی 1950 اصل بر این بود كه توالت‌ها را در یك محل دنج قرار می‌دادند. كارین در یك محل كوچك جای دستمال كاغذی و تزیینات ساده دیواری را به آن اضافه كرده است. قرار دادن قفسه‌های كشو دار و تزیینات زیاد در چنین مكانی آن را به هم رخته نشان می‌دهد.


* قرار دادن اجسام فریبنده

قبل از نو سازی حمام‌ها باید به این نكته توجه كرد كه وان حمام باید در یك محل تو رفتگی باشد. كارین با 175 دلار وان را طوری بازسازی می‌كند كه مانند یك حمام مدرن به نظر برسد. وان حمام از جنس چینی سفید است و در پشت یك پرده ناپدید شده است. دوش نیز به رنگ كرم و با شكل هندسی مدرن است.


* لمس رنگ‌ها

لبه‌های چین دار روی یك نیم پرده و ایجاد نوك تیز در پایین آن و طرح‌های علف و چمن روی آن بسیار زیباست. وجود رنگ مبهم سبز و آبی روی پارچه محیط حمام را لطیف می‌كند.


* سبز روشن

كیت ما لو طراح و گرافیست حمام و آشپزخانه است او حمام‌های دهه ی 1980را به حمام‌های مدرن تغییر می‌دهد.اولین مرحله برای طرح 2070 دلاری او ایجاد رنگ یك دست برای دیوار‌ها است.


* نگاه به كوچك تر‌ها

یك قفسه متحرك در بالای توالت جلوه و زیبایی به محیط می‌دهد. این بخش‌ها شیك هستند، كیت برای كم شدن هزینه‌ها برای قفسه‌ها از چوب‌های تیره كاج استفاده می‌كند. و با یك هنر ساده سلیقه خود را روی دیوار‌ها قرار می‌دهد. كیت یك عكس را از كامپیوترش چاپ كرده و برای آن یك قاب حصیری ساخته و آن را روی دیوار می‌زند.


* شیوه ی جدید

در این طرح ، طراح با توجه به بودجه محلی را برای قفسه دارو در نظر گرفته است و او یك آینه بزرگ بالای دستشویی به دلیل عادت دیدن قرار داده است.
عادت به دیدن: قرار دادن آینه در بالای دستشویی علاوه بر دیدن باعث بزرگ به نظر رسیدن و همچنین بازتاب نور و رنگ‌ها تاثیر زیادی دارد.


* مخلوط و هماهنگ



كیت در حمام خود 2 نوع هماهنگی را بین رنگ‌های پارچه‌ها و دیوار‌ها ایجاد كرده است. او و شوهرش كاشی‌ها را با كاشی‌های سبز شیشه ای متناسب با رنگ دیوار‌ها تغییر داده اند.


* كمد مركزی

ساختن كمد برای همه ی حمام‌ها ضروری است، كیت در محیط، كمد‌هایی دراز و باریك می‌سازد. سبد و صندوق برای جلو گیری از هم ریختگی در كمد مفید است. نقاشی روی چهار چوب سبد و قفسه‌های سفید با دیوار‌های سبز هماهنگی دارد.
 

P O U R I A

مدیر مهندسی شیمی مدیر تالار گفتگوی آزاد
مدیر تالار
حمام و دستشویی های به سبک آسیایی

حمام و دستشویی های به سبک آسیایی

حمام و دستشویی های به سبک آسیایی



این سرویس‌های زیبا به علت داشتن سبک آسیایی در عین حال منحصر به فرد بودن، ساده بودن، شیک بودن و به روز بودن، احساس آرامش‌بخشی را نیز القا می‌کنند. این سرویس‌های زیبا به علت داشتن سبک آسیایی در عین حال منحصر به فرد بودن و شیک بودن، احساس آرامش‌بخشی را نیز القا می‌کنند. این مطالب را به همراه تصاویرشان بررسی کنید و از آنها برای دکوراسیون داخلی حمام و دستشویی منزلتان الهام بگیرید.
سبک آسیایی در حمام:

یک کنسول با سبک منحصر به فرد خود با جنس چوب درخت ساج در زیر یک لگن عریض قرار گرفته است که دارای طبقاتی با فرم راه راه می‌باشد. خصوصیات اصلی این سبک به این قرار است:
· سبک آسیایی بسیار ساده و خلوت می‌باشد و نگهداری وسایل در آن به راحتی انجام می‌شود.
· دیوارها و کف در طرح سنگ می‌باشد که برگرفته از طبیعت است و حالتی زمینی به آن داده است.
· نوع شیر آب به کار برده شده در این حمام دارای سبک جالب و زیبا می‌باشد که به مدرن شدن و به روز شدن این حمام کمک کرده است.
حمامی با سبک هندسی:


صرفه جویی طراحی و هندسی بودن اشکال بسیار قابل‌توجه و دارای بافت غنی می‌باشد. در این اتاق 5×6 فوتی ترکیبی از کارکرد و آرامش که هر دو در سبک‌های آسیایی به چشم می‌خورد، وجود دارد. دستشویی برنزی و صفحه سنگی زیر آن بسیار شیک و منحصر به فرد می‌باشد و در عین حال با سبک‌های جدید و مد روز موافق است.
دیوار بافت دار:


بکار بردن بافت‌هایی ازعناصر طبیعی بسیار تسکین‌دهنده می‌باشد. در این حمام یک لگن دستشویی لعابی صاف و براق تضاد جالبی را با صفحه زیر خود ایجاد کرده است و کاشی‌های دیوار با رنگ خنثی خود یک پس‌زمینه عالی برای کابینت‌های سیاه رنگ ایجاد کرده‌اند. ریل حوله در جای بسیار خوب و در دسترس قرار گرفته که در نوع خود منحصر به فرد می‌باشد.
کلاسیک و شیک:


یک آینه بزرگ بدون قاب بالای لگن دستشویی در فضایی دنج قرار گرفته که این فضا را از دیگر قسمت‌ها توسط دیواری جدا ساخته‌است. شیر آب با سبک معاصر خود جلوه‌ای دیگر به فضا داده است.
الهام گرفته از طبیعت:


نقاشی دیواری و وسایل ویژه در این حمام ساده، به کار رفته است که الهامی از سبک شرقی می‌باشد. این نقاشی دیواری شامل بامبوهای بلندی است که تا سقف کشیده شده‌اند. درکنار آن دو قاب آینه زیبا قرار گرفته است که الهامی از معابد شرقی می‌باشد. در سنت آسیایی وجود ضربه‌هایی از رنگ قرمز در فضا شانس را به همراه دارد.
از یک هشتی تا یک حمام شخصی:


در این فضا هشتی کنار اتاق خواب اصلی به فضای حمام تبدیل شده است. کابینت‌های به‌هم‌پیوسته فضایی برای نشستن و قراردادن وسایل ایجاد کرده است. در این حمام میز با سبک منحصر به فرد خود در وسط اتاق به زیبایی آن کمک کرده است. استفاده از سنگ آهک:



لبه‌های دیوار و زمین با کاشی‌های از جنس سنگ آهک پوشیده شده‌اند. استفاده از گلهای طبیعی همراه با حوله‌های سبز رنگ به این فضا حیات داده است.
ملاقات اقیانوس و ساحل:


یک نورگیر سقفی بزرگ مرکزی و پنجره مستطیلی عریض به اندازه کافی نور خورشید را وارد فضا می‌کند. دیوارها با سنگ مرمر پوشیده شده است. فضا به رنگ ماسه‌های گرم کنار دریا می‌باشد و کاشی‌های زمین همچون رنگین کمانی بر زمین نشسته است و به نظر می‌رسد الهامی از دریا باشد.
زیبایی و کاربری:


در این حمام دستشویی‌ها در پائین یک دیوار آینه‌ای بزرگ قرار گرفته است. صفحه رویی آن دارای سطح‌های با ارتفاع‌های مختلف است، این کار علاوه بر زیبایی و تنوع در ظاهر، کاربری آن را برای جایگاه آرایش به خوبی راحت ساخته است. این زیبایی با موزائیک کاشی‌های رنگارنگ و کابینت‌های به رنگ چوب تکمیل شده است.
یک حمام تمیز و زیبا:


یک دستشویی آویخته به دیوار در کنار دو دراور و پایین یک طاقچه برای آراستن و قراردادن وسایل این سوی حمام را تشکیل می‌دهد. وان و دوش در پایین یک پنجره بزرگ قرار گرفته که نور لازم را فراهم می‌کند در عین حال به گونه ای است که نگرانی برای فضای خصوصی حمام وجود ندارد.
زیبایی و رنگ:


دیوار باموزاییک‌های سیمانی رنگی و قطعات شیشه‌ای پوشیده شده است، شیشه‌ها فضای دوش را از وان جدا ساخته است. در این حمام وجود یک دستشویی منحصر به فرد و یک نورگیر بزرگ و رنگ‌های موجود در حمام توجه را به خود جلب می‌کند.
 

faezehky

عضو جدید
طراحی های مدرن وان حمام

طراحی های مدرن وان حمام

طراحی وان های مدرن با کاربری آسان تر و بهتر



منبع : chideman.com
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
طراحی حمام معلق کره شکل

طراحی حمام معلق کره شکل




Alexander Zhukovsky، طراحی خوش دوق روس تبار، حمامی از جنس شیشه و به شکل کره طراحی نموده است که bathsphere نام دارد.
این حمام جالب، تقریبا در هوا معلق خواهد بود و توسط لوله ی آبی که از بالا به آن متصل است تغذیه می شود.این لوله نقش دوش را نیز بازی می کند و می توان گفت در این حمام باران می آید. این حمام کره ای این قابلیت را دارد که هوای داخل، بو، صدا، نور، رطوبت و ... را متفاوت از فضای خارجی خود تنظیم نماید.
این حمام که هنوز در حد ایده است، شاید بیش از اندازه لوکس و غیر کاربردی به نظر برسد، اما طبیعتا مشتریان زیادی خواهد داشت.


برگرفته از سایت : arelو YANKODESIGN
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا