طراحی داخلی و دکوراسیون بانک

وضعیت
موضوع بسته شده است.

azam2007

عضو
طراحی یک بانک زیبا توسط NAU
(بانکی متفاوت با بانک های خسته و کسل کننده کنونی)






























 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار



معمار:شرکت معماری NAU + Drexler
موقعیت بنا: زوریخ،سوئیس
سال احداث: 2012

برای طراحی فضای داخلی این بانک، به تاریخ و سنت های مشخصه این شهر توجه به سزایی شده است. طراحی این پروژه توسط شرکت معمارNAU + Drexler که با الهام پذیری از نقاشی های Rippman و Knauss صورن گرفته، دیوارها را به صورت یک فضای دیجیتالی رنگارنگ در آورده است.این الگو که بر اساس یک فرم و نظم لانه زنبوری طراحی شده، از برند تجاری بانک Raffeisen و تاریخچه آن الهام گرفته است.این پروژه یک فضای ماهرانه را که توسط برخورد نور و بازتاب آن به صفحات رنگی، در داخل ایجاد کرده است.برای خواندن ادامه مقاله و دریافت عکس های بیشتر، با گروه معماران آرل در ادامه مطلب همراه باشید.این ترفند، به تحریک و استقبال مشتریان و مراجعه کنندگان به داخل، تأثیر به سزایی دارد.ویژه گی های سنتی که در نمای داخلی به کار رفته، بر اساس شفافیت های شهر صورت گرفته است.





در طبقه همکف،یک سطح بزرگ برای ملاقات های شخصی و کاری (یک فضای مرکب) در نظر گرفته شده است.در داخل، به گسترش فضای اصلی با توجه به عکس الگو و تأثیر ساختمان های قرون وسطی تأثیر پذیرفته است(از بین بردن فاکتو تاریکی به عنوان فضای آرامش بخش، وجایگزینی آن با یک فضای روشن و باز). این عمل به ایجاد تولید روشنایی طبیعی، و تأثیر نور و رنگ در فرایندهای داخلی شده است.این طرح با استفاده از یک زبان معماری معاصر، به عنوان ساختاردهی یک فضای سازمانده هی شده، و با افزایش اختیارات فردی و اجتماعی صورت گرفته است.






منبع:گروه معماران آرل

 

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
طراحی داخلی حوزه بانک دویچه

طراحی داخلی حوزه بانک دویچه



در این پروژه قالب های فلزی مدور بسیار زیبا طراحی و نصب شده است.طراحی این پروژه را معمار"ماریو بلینی" بر عهده داشته است.این بانک در فرنکفورت، آلمان واقع شده است. این قالب های فوق العاده زیبا از استیل ساخته شده است.



منبع:گروه معماران آرل
 

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
طراحی داخلی بانک آی.ان.جی

طراحی داخلی بانک آی.ان.جی




این بانک توسط گروه طراحی داخلی "مدوزا صنعت" طراحی شده است.این پروژه در سال 2010-2011 در لهستان به اجرا د رآمده است. تیم طراحی دکوراسیون داخلی به منظور خلق مفهوم جدید و منحصر به فردی برای این بانک، با درنظر گرفتن خدمات ویژه ای که بانک به مشتریان ارائه میدهد و ترکیب شاخص های بصری پیوند خورده با نام آن، فضایی مدرن همراه با امنیت و حریم خصوصی ایجاد کرده است.






































منبع:گروه معماران آرل
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا