شوهرم پول زيادي دارد، طلاق مي‌خواهم!

Elaheh.1

عضو جدید
زني در دادگاه گفت: ‌همسرم داراي ثروت زيادي است و جنبه داشتن اين مقدار ثروت را ندارد، زيرا تمام وقت خود را صرف خوش‌گذراني مي‌كند.

زني در دادگاه خانواده حضور يافت و دليل جدايي خود از همسرش را پول زياد عنوان كرد و گفت: به دليل ثروت زياد همسرم، درخواست طلاق كرده‌ام، زيرا همسرم جنبه داشتن پول زياد را نداشته و نخواهد داشت.

او كه 30 سال سن داشت، ادامه داد: همسرم فرد بسيار خوش‌گذراني است و كمترين توجهي نسبت به من ندارد، حدود شش سال از شروع زندگي‌ مشترك‌مان مي‌گذرد و در اين مدت هيچ كدام از بودن در كنار يكديگر احساس رضايت نكرده‌ايم اما همسرم به دليل مخالفت خانواده‌اش با جدايي‌مان، به اين امر رضايت نمي‌دهد.

زن جوان عنوان كرد: همسرم علاقه‌اي به داشتن فرزند ندارد و در اين سال‌ها به خاطر او از داشتن فرزندي كه حق هر زني است محروم بوده‌ام.

وي با بيان اينكه دو سال است همسرم از تمامي اقوامش كناره‌گيري كرده است، گفت: همسرم تمامي وقت خود را با دوستانش مي‌گذراند و كمترين توجهي نسبت به من ندارد و حتي دو سال است كه در هيچ يك از مهماني‌هاي خانوادگي شركت نمي‌كند‌، فقط يك بار در ماه به ديدن پدر و مادرش مي‌رود.

شوهر اين زن نيز در ادامه افزود: من حرف‌هاي همسرم را قبول دارم اما خواهان طلاق از او نيستم و دليل اين مساله ترس از خانواده‌ام نيست بلكه علاقه‌اي است كه به همسرم دارم.

اين مرد كه 32 سال سن داشت، ‌بيان كرد: از ابتدا زندگي مشترك علاقمند به رفت‌وآمد با اقوام نبودم اما به خاطر همسرم نسبت به اين مساله مخالفتي نداشتم، اما اكنون ديگر خواهان ارتباط با اقوام نيستم و ترجيح مي‌دهم وقت خود را با دوستانم بگذارنم.

زن جوان در پايان گفت: خواهان جدايي از همسرم هستم. در ازاي حكم طلاق از مهريه 700 سكه‌اي خود خواهم گذشت.

قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات طرفين حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و رسيدگي به پرونده را به جلسه آينده موكول كرد.

 
بالا