شوهرم با رفتار‌هایش در هر مهمانی آبروی مرا می‌برد!

Elaheh.1

عضو جدید

زنی در دادگاه خانواده مدعی شد که شوهرش تنها سیکل داشته و رفتار‌هایش در شأن او نیست و به همین دلیل خواهان جدایی است ولی مرد گفت که به خاطر همسرش درس خوانده و مانند او پزشک می‌شود.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن با بیان اینکه پزشک عمومی هستم، اظهار داشت: شوهرم سیکل دارد و این تفاوت تحصیلی بین ما باعث شده که یکدیگر را درک نکنیم و به همین دلیل خواهان جدایی هستم.

وی با اشاره به اینکه حدود یک سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، ادامه داد: شوهرم با رفتار‌هایش در هر مهمانی آبروی مرا می‌برد و من نمی‌توانم در کنار او به زندگی ادامه دهم.

زن بار دیگر در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه از نظر اخلاقی و فرهنگی با یکدیگر تفاهم نداریم و به همین دلیل و برای حفظ آبرویم باید هر چه زودتر از شوهرم جدا شوم، اظهار داشت: شوهرم به شکلی رفتار می‌کند که وجهه مرا زیر سؤال برده و من نمی‌توانم این وضع را تحمل کنم.

وی افزود: طی یک سال زندگی مشترک متوجه شدم که شوهرم از روی عمد به این شکل رفتار نمی‌کند بلکه ذاتاً رفتارش این طور است که با من همخوانی ندارد.

زن با بیان اینکه با رفتارهای شوهرم، آبرویم پیش اقوام رفته است، گفت: به نظر می‌سد که شوهرم به دلیل نداشتن تحصیلات، رفتارش با من هماهنگی ندارد و به همین دلیل آبروی مرا برده است.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه همسرم را طلاق نمی‌دهم، اظهار داشت: حاضرم به خاطر حفظ زندگیمان درس خوانده و حتی پزشک شوم.

وی ادامه داد: همسرم نباید مرا ترک کند و اگر بخواهد، حاضرم در هیچ یک از مهمانی‌ها شرکت نکنم تا آبرویش حفظ شود.

زن بار دیگر با بیان اینکه اگر رفتار‌های شوهرم با من هماهنگ باشد، از او جدا نخواهم شد، گفت: او باید ادامه تحصیل داده و تا زمانی که درسش تمام نشده، در میان اقوام حاضر نشود.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، زن و مرد را به مصالحه دعوت کرد و حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.

 

Similar threads

بالا