شهید مورد علاقه تو کیه؟+عکس

sutern

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


دعا نکردن شهید چمران ...

بسم الله الرحمن الرحیم
من تا بحال کسی را نفرین نکرده ام و سینه خود را تسلیم کینه و حقد ننموده ام. من به ندرت به درگاه خدا دعا کرده ام، هیچگاه نخواسته ام که اراده خود را به قوت دعا بر خدا تحمیل کنم. من به خدا و به عدالتش، علاج و تدبیرش ایمان دارم و تسلیم محض اراده و مشیت اویم .
...
 

mec1386

عضو جدید
کاربر ممتاز
http://shahid20.persiangig.com/document/defae moghadas noorozahra 192.jpg
 

sadeghol

عضو جدید
من شهدای شهر خودمونو خیلی دوست دارم شاید برای اینه که توی شهر مرزی نبودنو به جبهه ها رفتند
 

fateme_en

عضو جدید
کاربر ممتاز
بسم رب الشهدا...
اين تاپيك باب جديدي در زندگي من باز كرد....
به خدا هنوز هم نمي تونم از شرمندگي انچه با من كردند دربيايم.
.
.
دوستان خوبم...قدر تك تك لحظاتي رو كه به ياد شهدا هستيد رو بدونيد.
و مطمئن باشيد قبل از اينكه شما ياد شهدا كنيد، اونا خواستند كه شما به يادشون بيوفتيد....
.
.
شكر...يا رب!
 

strsdr26

عضو جدید
شهیدی که با شهادتش داغی بر دلم ماند

استاد شهید مسعود علیمحمدی


19171_1259892429513_1595736040_30651380_7340098_n.jpg
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

tayebmol

عضو جدید
با عرض سلام خدمت مدیر محترم سایت
سپاس فراوان از زحمات دلسوزانه شما جهت آگاهی مردم در مورد مطالب مربوط به این سایت .
با توجه به اینکه بنده مطالبی را در رابطه با مالک ریگی و همدستان ایشان ذکر کرده بودید مطالعه کردم که شما به اشتباه ،نا خواسته و بدون تحقیق اسم عبدالسلام ملازاده را به عنوان همدست ریگی مطرح کردین که این مطلب صحیح نمی باشد زیرا عبدالسلام ملازاده نه تنها از همدستان ریگی نبوده و نمی باشد بلکه از دلسوازان و دوستداران واقعی مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران میباشد.لذا از شما صمیمانه تقاضا دارام در اسرع وقت و کمتر از 48 ساعت برای اصلاح این مطلب و حذف اسم عبدالسلام ملازاده اقدامات لازم را انجام دهید.
لازم به ذکر است منبع و سایتی که شما این مطلب را دریافت کردید به دلیل توهین و کذب در مورد این شخصیت توسط مسوولین مربوطه کشور بسته شد.

با کمال تشکر و توفیق روز افزون برای شما و همکارانتان
 

TOM-CAT

عضو جدید
کاربر ممتاز
شهید آبشناسان.فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء و فرمانده لشکر ۲۳ نیروهای ویژه هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران

شهید آبشناسان.فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء و فرمانده لشکر ۲۳ نیروهای ویژه هوابرد ارتش جمهوری اسلامی ایران

[IMG]http://ercv.netai.net/up/b80dc3087306.jpg[/IMG][IMG]http://ercv.netai.net/up/b93980bc94a1.jpg[/IMG][IMG]http://ercv.netai.net/up/30960ce77e83.jpg[/IMG][IMG]http://ercv.netai.net/up/c56392b1bd5e.jpg[/IMG]
 

R.N.Z

عضو جدید
کاربر ممتاز
شهید حسین چگنی نژاد که از افسران مبارز سیاسی ارتشی که قبل از پیروزی انقلاب حکم اعدام ایشان صادر شده بود و با پیروزی انقلاب آزاد میشن ولی در روزهای آغاز چنگ تحمیلی در تاریخ 1359/07/01 در اطراف اندیمشک سوار بر کامیون مهمات مورد اصابت موشک قرار میگیرند و به همراه راننده که متاسفانه اسم ایشون رو نمیدونم به درچه رفیع شهادت نائل میشن روحش شاد و یادش گرامی
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شهید مهدی باکری

پاسدار نمونه، فرماندهي فداكار و ايثارگر، خدمتگزاري صادق، صميمي، مخلص و عاشق حضرت امام خميني(ره) و انقلاب اسلامي بود. با تمام وجود خود را پيرو خط امام مي‌دانست و سعي مي‌كرد زندگي‌اش را براساس رهنمودها و فرمايشات آن بزرگوار تنظيم نمايد، با دقت به سخنان حضرت امام(ره) گوش مي‌داد، آنها را مي‌نوشت و در معرض ديد خود قرار مي‌داد و آنقدر به اين امر حساسيت داشت كه به خانواده‌اش سفارش كرده بود كه سخنراني آن حضرت را ضبط كنند و اگر موفق نشدند، متن صحبت را از طريق روزنامه بدست آورند. او معتقد بود سخنان امام الهام گرفته از آيات الهي است،‌بايد جلو چشمان ما باشد تا هميشه آنها را ببينيم و از ياد نبريم. شهيد باكري از انسان هاي وارسته و خودساخته‌اي بود كه با فراهم بودن زمينه‌هاي مساعد، به مظاهر مادي دنيا و لذايذ آن پشت پا زده بود. زندگي ساده و بي‌رياي او زبانزد همه آشنايان بود. با توانايي هايي كه داشت مي‌توانست مرفه‌ترين
زندگي را داشته باشد؛ اما همواره مثل يك بسيجي زندگي مي‌كرد. از امكاناتي كه حق طبيعي‌اش نيز بود چشم مي‌پوشيد. تواضع و فروتني‌اش باعث مي‌شد كه اغلب او را نشناسند. او محبوب دل ها بود. همه دوستش مي‌داشتند و از دل و جان گوش به فرمان او بودند. او نيز بسيجيان را دوست داشت و به آنها عشق مي‌ورزيد. مي‌گفت: وقتي با بسيجيها راه مي‌روم، حال و هواي ديگري پيدا مي‌كنم، هرگاه خسته مي‌شوم پيش بسيجي ها مي‌روم تا از آنها روحيه بگيرم و خستگي‌ام برطرف شود. همه ما در برابر جان اين بسيجي‌ها مسئوليم، براي حفظ جان آنها اگر متحمل يك ميليون تومان هزينه – براي ساختن يك سنگر كه حافظ جان آنها باشد – بشويم، يك موي بسيجي،‌ صد برابرش ارزش دارد. با دشمنان اسلام و انقلاب چون دژي پولادين و تسخيرناپذير بود و با دوستان خدا مهربان، سيمايي جذاب و مهربان داشت و با وجود اندوه دائمش، هميشه خندان مي‌نمود و بشاش. انساني بود هميشه آماده به خدمت و پرتوان.
حجت‌الاسلام والمسلمين شهيد محلاتي در مورد شهيد باكري اظهار مي‌دارند: « وي نمونه و مظهر غضب خدا در برابر دشمنان خدا و اسلام بود. خشم و خروشش فقط و فقط براي دشمنان بود و به عنوان فرمانده باتقوا، الگوي رأفت و محبت در برخورد با زيردستان بود.»
همسر شهيد باكري در مورد اخلاق او در خانه مي‌گويد: باوجود همه خستگي‌ها، بي‌خوابي‌ها و دويدن‌ها، هميشه با حالتي شاد بدون ابراز خستگي به خانه وارد مي‌شد و اگر مقدور بود در كارهاي خانه به من كمك مي كرد؛ لباس مي‌شست، ظرف مي‌شست و خودش كارهاي خودش را انجام مي‌داد. اگر از مسئله‌اي عصباني و ناراحت بودم، با صبر و حوصله سعي مي‌كرد با خونسردي و با دلايل مكتبي مرا قانع كند.
دوستان و همسنگرانش نقل مي‌كنند: به همان ميزان كه به انجام فرايض ديني مقيد بود نسبت به مستحبات هم تقيد داشت. نيمه‌هاي شب از خواب بيدار مي‌شد، با خداي خود خلوت مي كرد و نماز شب را با سوز و گداز و گريه مي‌خواند. خواندن قرآن از كارهاي واجب روزمره‌اش بود و ديگران را نيز به اين كار سفارش مي‌نمود. شهيد باكري در حفظ بيت‌المال و اهميت آن توجه زيادي داشت، حتي همسرش را از خوردن نان رزمندگان، برحذر مي‌داشت و از نوشتن با خودكار بيت‌المال – حتي به اندازه چند كلمه – منع مي‌كرد. همواره رسيدگي به خانواده شهدا را تاكيد مي‌كرد و اگر برايش مقدور بود به همراه مسئولين لشكر بعد از هر عمليات به منزلشان مي‌رفت و از آنان دلجويي مي‌كرد و در رفع مشكلات آنها اقدام مي‌كرد. او مي‌گفت: امروز در زمره خانواده شهدا قرار گرفتن جزو افتخارات است و اين نوع زندگي از با فضيلت‌ترين زندگي‌هاست.
 

Similar threads

بالا