شش اختراعی که باید از آنها ترسید ! ! !

HniArsh

عضو جدید
کاربر ممتاز
6 اختراعی که باید از آنها ترسید!

ما در عصری زندگی می‌کنیم که هر روز خبری از یک اختراع یا اکتشاف مهم می‌شنویم و همگی این اختراعات برای مقاصد بشردوستانه طراحی شده‌اند اما باید از روزی ترسید که این اختراعات در مسیر غلط به کار گرفته شوند. امیدواریم این یادداشت باعث ترس شما نشود:

1. بمب اتم
نخستین بمب اتمی، بمبی پلوتونیومی (از نوع شکافتی) بود و در سال ۱۹۴۵میلادی در جریان جنگ جهانی دوم در آمریکا ساخته و در شانزدهم ژوئیهٔ ۱۹۴۵میلادی و در صحرای "آلاموگوردو" در "نیومکزیکو" آمریکا آزمایش شد. آمریکا تنها کشوری است که از بمب اتمی (شکافتی‌-‌ اورانیومی) در هیروشیما و (شکافتی‌– پلوتونیومی) در ناکازاگی استفاده نظامی کرده است. شوروی نیز به عنوان ابرقدرت شرق در سال ۱۹۴۹ دارای بمب اتمی شد. همیشه ترس ار بمب اتمی گریبانگیر بشر بوده و جنگ سرد بین دولت‌ها بر سر این بمب ادامه دارد که همگی امیدواریم این سلاح از روی زمین محو شود.


2. ربات

ربات یا روبوت دستگاهی مکانیکی برای انجام وظایف گوناگون است. یک ماشین که می‌تواند برای عمل به دستورات گوناگون برنامه‌ریزی شود و یا یک سری کارهای ویژه انجام دهد. به ویژه آن دسته از کارها که فراتر از توانایی‌های طبیعی و سرشتی بشر باشند. ما حتی روبات باعواطف نیز داریم اما این نکته قابل ذکر است که تعداد ربات‌ها از تعداد نوع انسان بسیار کمتر است ولی‌ باید از روزی نگران بود که ‌ربات‌ها بیشتر از نوع بشر شوند. فیلم‌های "ماتریکس" و "نابودگر" را به یاد آورید سینما اگرچه یک نشانه است اما همیشه خطر جنگ با روبات‌ها را یادآوری کرده است.


3. مهندسی ژنتیک

مهندسی ژنتیک، به مجموعه روش‌هایی گفته می‌شود که به منظور جداسازی، خالص‌سازی، وارد کردن و بیان یک ژن خاص در یک میزبان بکار می‌روند و نهایتا منجر به بروز یک صفت خاص و یا تولید محصول مورد نظر در جاندار میزبان می‌شود. این علم ترسناک که قابلیت تلفیق ژن‌های مختلف و تولید انواع موجودات عجیب و غریب را نیز دارد ممکن است سربازان شکست‌ناپذیر و مورچه‌های عظیم الجثه را تولید کند.


4. بیوتکنولوژی (زیست فناوری)

زیست‎فناوری را در یک تعریف کلی به کارگیری اندامگان یا ارگانیسم یا فرایندهای زیستی در صنایع تولیدی یا خدماتی دانسته‌اند و فنونی که از موجودات زنده برای ساخت یا تغییر محصولات، ارتقا کیفی گیاهان یا حیوانات و تغییر صفات میکروارگانیسم‎ها برای کاربردهای ویژه استفاده می‌کند. همگان خاطره ذرت‌های بیوتکنولوژی را به خاطر دارند که موجب چه فاجعه‌ای در آمریکا و مرگ صدها نفر شد.




5. شتاب دهنده ذرات

دستگاهی است که در آن ذرّات باردار (مانند: ذرات بنیادی، هسته اتم‌ها یا اتم‌های یونیزه شده، مولکول‌ها یا قسمت‌های مولکول) به وسیله میدان‌های الکتریکی یا مغناطیسی تا سرعت‌های بسیار زیادی شتاب‌داده می‌شوند. به طوری که سرعت بسیاری از آنها، حتی تا نزدیکی‌های سرعت نور می‌رسد. انرژی جنبشی ذره در این حالت به این ترتیب، به اندازه چندین برابر انرژی در حال سکون آن می‌باشد. این فناوری یکی از منابع انرژی در جهان آینده خواهد بود. تا اینجای کار خوب است اما اگر این انرژی از کنترل خارج شود می‌تواند موجب خسران بزرگی شود.


6. فناوری نانو

در واقع نانوفناوری فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی، عمدتا متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک، از خود نشان می‌دهند.
فناوری نانو کاربردهای گسترده‌ای در دانش‌های گوناگون دارد که از موارد مهم آن می‌توان به کاربردهایش در پزشکی برای ساخت داروهای بدون اثرهای جانبی اشاره کرد که تنها بر یک بافت ویژه تاثیر می‌گذارند. از انواع کاربردها می‌توان در ساخت نانو جوراب‌ها، نانو لوله‌های کربنی و … اشاره کرد و اگر این تکنولوژی در خدمت تولید یک دارو و یا ویروس سیاه بر ضد بشریت به کار گرفته شود باید واقعا از این اختراع ترسید.





برگرفته از : موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران
 

HniArsh

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
جالب بود.اما همه چیز بستگی به عمل خودمون داره

جای ترس وجود نداره که؟ خیلی هم با حاله. کلی هم به این بشر تنبل مخصوصا ایرانی جماعت کمک میشه

سلام دوستان ممنونم که به این تاپیک عنایت کرده اید:heart:
دوستان امکانش هست در مورد قسمت شتابدهنده ذرات که بیشتر مربوط میشه به ما برقیا ، یکم بحث کنیم :)

فعلا یا علی:gol:
 

Neptune

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرسی از مطلب جالبتون :w27:


ولی یه چیزی بگم: از کارد میوه خوری ساده در دست یک جنایتکار باید ترسید ولی بمب اتمی اگر در دست عاقلان باشد ترس ندارد . مهم نوع استفاده و هدف است.


مثلا مدار برخی از سیارک های سرگردان ممکنه با مدار زمین تلاقی کنه و اگر این اجرام با زمین برخورد کنن فاجعه بسیار بزرگی رخ میده . یک راه پیشنهاد شده برای رهایی از خطر انهدام چنین سیارک هایی با بمب های اتمی قبل از نزدیک شدنشون به زمینه . پس میبینید که سلاحی مخوف مثل بمب اتمی هم اگر درست استفاده بشه خیلی هم خوبه .


این پست من فقط برای تکمیل بحث بود و اصلا قصد انکار مخوف بودن این چیزایی که اشاره کردید رو نداشتم .
 

Amir kabir.Iran

عضو جدید
مهندس جان از اطلاعات خوبت ممنون
ديگه اين بشر دوپا ديگه هر كاري ازش بر مياد
ولي اميدوارم كه از اين فنااوري هاي پيشرفته درست و مفيد استفاده بشه
 

HniArsh

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرسی از مطلب جالبتون :w27:
ولی یه چیزی بگم: از کارد میوه خوری ساده در دست یک جنایتکار باید ترسید ولی بمب اتمی اگر در دست عاقلان باشد ترس ندارد . مهم نوع استفاده و هدف است.
.
نپتون جان ممنونم :w27:. حالا شما فرض کن همون انسان عاقل یهو دیونه بشه بخواد دنیارو به تصرف خودش در بیاره به نظرت میتونه با مهندسی ژنتیک که اشاره کردیم این کارو عملی کنه یا نه!!! شک نکن که میتونه با این کار جهان که سهله کل هستی رو تصرف کنه
به هر حال بازم باید خیلی بترسیم از اون روز . فقط امیدوارم اون روز این نزدیکی ها نباشه

مهندس جان از اطلاعات خوبت ممنون
ديگه اين بشر دوپا ديگه هر كاري ازش بر مياد
ولي اميدوارم كه از اين فنااوري هاي پيشرفته درست و مفيد استفاده بشه
منم از شما دوست خوبم که به این تاپیک نظر دادین کمال تشکررو دارم
البته منم امیدوارم
 

Neptune

عضو جدید
کاربر ممتاز
حالا شما فرض کن همون انسان عاقل یهو دیونه بشه بخواد دنیارو به تصرف خودش در بیاره به نظرت میتونه با مهندسی ژنتیک که اشاره کردیم این کارو عملی کنه یا نه!!! شک نکن که میتونه با این کار جهان که سهله کل هستی رو تصرف کنه
به هر حال بازم باید خیلی بترسیم از اون روز . فقط امیدوارم اون روز این نزدیکی ها نباشه

:surprised::cry:

بعله کاملا درست میفرمایید . یک انیمیشن بود که خیلی سال پیش من در تلویزیون دیدم و در اون یک ابرکامپیوتر بدجنس میخواست نسل بشر رو منقرض کنه و خودش فرمانروای زمین بشه :surprised::cry: اون که خیلی از کارها و محاسبات بشر رو انجام میداد به آدما گفت: طبق محاسبات من قراره چند روز دیگه یک جرم فضایی به زمین برخورد کنه و زمین رو نابود کنه و شما باید فرار کنید . انسانهای بیچاره سوار فضاپیمای بزرگی که برای مواقع اینچنینی ساخته بود شدن .در واقع اون جرم فضایی اصلا قرار نبود به زمین بخوره و فقط از نزدیک زمین رد میشد. ولی کامپیوتر بدجنس برای هدف شومش زمان پرتاب و مسیر سفینه رو طوری حساب کرده بود که به اون جرم فضایی برخورد کنه :cry::cry:
و بدین ترتیب نسل بشر توسط یکی از ساخته های خودش نابود شد.:crying2::crying2:


خلاصه اگر بخواهیم بدبینانه نگاه کنیم خیلی دنیای ترسناکی داریم :w45: ولی خوب اینقدر بدبینی هم خوب نیست:lol:
 

HniArsh

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان امکانش هست در مورد قسمت شتابدهنده ذرات که بیشتر مربوط میشه به ما برقیا ، یکم بحث کنیم :)

مثلا بگین کسی تا حالا چنین چیزی رو تا حالا از نزدیک دیده ؟
 

alone.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام

سلام

مرسی جالب بود ولی اگه اینا نباشن دنیا نمی چرخه منظورم اینه که بشر برای پیشرفت زندگی میکنه و اینا لازمه زندگی امروزیه پس چون فایده هاشون زیاده جای ترسی نیست
 

HniArsh

عضو جدید
کاربر ممتاز
تشکر و قدردانی از همه عزیزان ! ! !

تشکر و قدردانی از همه عزیزان ! ! !

از عنایتی که به این تاپیک داشتید ممنونم دوستان ! ! !

موفق باشید و سربلند
یاعلی...:gol:
 

HniArsh

عضو جدید
کاربر ممتاز
هارپ چیست؟ منبع - shia-news.com

هارپ چیست؟ منبع - shia-news.com

میگم هارپ رو یادتون رفت

هارپ (HAARP) یک پروژه تحقیقاتی است که در ظاهر برای بررسی و تحقيق درباره لایه ی آیونوسفیر (Ionosphere) و مطالعات معادن زير زمينی (با استفاده از امواج راديويی ELF/ULF/VLF) تاسيس شده است. ولی در واقع "پروژه ای با تکنولوژی جنگ ستارگارن" به منظور کامل کردن یک سلاح جدید پايه گذاری گرديده است.


به صدای هارپ گوش دهيد

( توضيح آنکه: جنگ هايی که از امواج "راديويی"، "ليزر" و "نيروی مغناتيس" برای صدمه به نيروی مقابل استفاده کند به جنگ ستارگان معروف است و اين اسم را از فيلم Star War گرفته اند)

آیونوسفیر چيست و کجاست؟

لایه ی آیونوسفیر در بالاترین لایه ی اتموسفیر (Atmosphere) قرار دارد.




این لایه تشعشات خطرناک "ماورای بنفش" و "اکس ری" خورشيد را جذب کرده و مانند سقفی از ورود آنها به زمين جلوگيری می نمايد تا زندگی بر روی کره زمین امکان پذیر گردد. همچنین به دليل محیط الکتریکی موجود در آيونوسفير از اين لايه برای انعکاس امواج رادیوئی به اطراف زمین استفاده می شود. اگر این لایه به هر دليلی دچار اختلال شود تاثيرا ت بسیار زیادی بر روی زمین گذاشته و زيستن را مختل می کند.

لايه آيونوسفير چه ارتباطی به هارپ (HAARP) دارد؟

سیستم هارپ (HAARP) طوری طراحی شده است که بر روی آیونوسفیر تاثير مستقيم داشته باشد. از نمونه های اين تاثيرات قرمز و گداخته شدن و يا ذره بينی نمودن لايه را ميتوان نام برد.

این سیستم در حال حاظر از یک مجموعه آنتن های مخصوص (١٨٠ برج آنتن آلومنيومی به ارتفاع ٥٠/٢٣متر) تشکيل و برروی زمينی وسيعی به مساحت ٢٣٠٠٠ متر مربع در آلاسکا (Alaska) نصب گرديده است.

این آنتن ها امواج مافوق کوتاه ELF/ULF/VLF را تولید و به آیونوسفیر پرتاب می کنند.



آنتن های هارپ (HAARP) در آلاسکا


اصولا امواج آنتن ها پس از اصابت به آيونوسفير و بازگشت به زمين قادر اند نه تنها به عمق دريا بروند بلکه فرا تر رفته و به اعماق زمين نيز وارد ميشوند و عملکرد آن بمانند "راديو ترموگرافی" (Radio Thermography) است که امروزه ژئولژيست ها برای اکتشافات مخازن مختلف شامل گاز و نفت استفاده می کنند. وقتی يک موج کوتاه "راديو ترموگرافی" به داخل زمين فرستاده ميشود به لايه های مختلف برخورد کرده و آن لايه ها را به لرزه می آورده و از لرزش صدايی با فرکانسی مخصوص توليد و به سطح زمين باز ميگرداند و ژئولژيست ها از صدای بازگشتی قادرند مخازن زيرزمين را شناسايی کنند.

با اين تفاوت که راديو ترموگرافی سيستمی است که با قدرتی به کوچکی ٣٠ وات لايه های زير زمينی را به لرزه درمی آورد و حال آنکه هارپ سيستم فوق الاده پیشرفته تری است که همان لايه های زمين را می تواند با استفاده از قدرتی برابر با ١,٠٠٠,٠٠٠,٠٠٠ (یک میلیارد) تا ,١٠,٠٠٠,٠٠٠,٠٠٠ (ده میلیارد) وات بلرزاند! بدیهی است که هر چقدر قدرت امواج بیشتر می شود, تاثیراتش بر روی آیونوسفیر و اثرات ذره بینی آن بالاتر می رود. هدف از استفاده از این قدرت چیست؟





از نمودار فوق متوجه می شويد که آيونوسفير گداخته شده (به رنگ قرمز ديده می شود) و سپس مثل يک قلب شروع به تپش ميکند و از اين تپش ها، فرکانس های فوق کوتاه توليد شده که پس از اصابت به زمين به داخل آن نفوذ مينمايد و در توضیحات زیر مشاهده خواهید کرد که چگونه از اين فرکانس فوق کوتاه و نيرومند، زمين زلزله و خرابی توليد ميگردد.

برای درک چگونگی ايجاد زمين لرزه يک مثال بزنم: وقتی شخصی صحبت ميکند، اول تارهای صوتی او ميلرزند (مثل لرزش های ايجاد شده در آيونوسفير). از اين لرزش فرکانس صوتی توليد شده و پس از اصابت به پرده گوش شنونده، پرده گوش او را ميلرزاند (مثل به لرزه در آوردن لايه های زير زمين به سبب اصابت فرکانس های توليد شده از آيونسفير) و سپس در گوش صدا توليد شده و شنونده آنرا به شنود.


با کمی فکر کردن می توان متوجه این شد که تکنولوژی هارپ "با ويژگی معادن يابی" برای پیدا کردن مخزن های گازی و نفتی ساخته نشده است! زیرا برای پیدا کردن مخازن نیاز به یک میلیارد وات نیست و يک ترموگراف برای اين کار کافيست. با توجه به تاثیرات هارپ بر روی آیونوسفیر و نهایتا تاثیرات آن بر روی زمین و وضعیت آب و هوا، می باید در مورد این تکنولوژی کمی جدی تر فکر کنیم. این تغییرات شامل خشکسالی در مناطقی که تا به حال بی سابقه بوده است، بارندگی های سیل آسا در جاهایی که به خشک بودن معروف هستند، طوفان ها و سونامی ها و ساده تر از همه ایجاد زلزله را ميتوان برای هارپ به شمار آورد.

ناگفته نماند که امواج بازگشتی از آيونوسفير، پس از ورود به عمق دريا ميتوانند صدمات جانی برای موجودات دريايی، به خصوص نهنگ ها و دلفین ها را در بر داشته باشند.

توضیحات کوتاهی در مورد برخی از کاربرد های هارپ به شرح زيراند:

١- ايجاد موج Extreme Low Frequency) ELF) با فرکانس از ١ تا ٢٠ هرتس به توسط آيونوسفير، که با برخورد امواج هارپ توليد شده و سپس به زمين فرستاده می شود و تا اعماق ٣٥ کيلومتری زمين نفوذ نمايد که پس از برخورد به لايه های مختلف زير زمينی توليد صدا نموده و در پی آن ايجاد زلزله می نمايد. برای تعاریف "فرکانس باند" ها به اینجا اشاره کنید.

٣٠ دقیقه قبل از زلزله ی سیچوان (Sichuan) در چين در سال ٢٠٠٨، واکنش گذاختگی آیونوسفیر در آسمان مشاهده میشد و در پی آن زلزله هولناک ٨ ریشتری در آنجا بوقوع پیوست. فیلم کوتاهی از این گذاختگی را تماشا کنید.






٢- با قابلیت تکنولوژی "ترموگرافی" می تواند کلیه اطلاعات معدن های زیر زمینی کره زمین را در اعماق کم شناسایی کند و کلیه تاسیسات زیر زمینی کشورهای دیگر را دقیقا زیر مطالعه قرار دهد.

٣- ايجاد سونامی، خشکسالی، آتش فشان، سيل ها، طوفان هايی نظير طوفان کاترینا در نیواورلئان (New Orleans) طوفان گانو عمان .

٤- انتقال نيروی برق از محل تاسيسات هارپ به نقطه ی ديگر از زمين و همچنين انتقال برق از زمين به ماهواره ها.

٥- ايجاد اختلال و کنترل فرکانس های نوری مغز در سطوحی به وسعت شهرها و کنترل انسانها از راه دور و ايجاد "غش" و توليد "وهم" در مغز انسانها.

٦- ايجاد اختلال در جريان برق و قطع برق شهری و اختلال در کار کامپيوتر هواپيماهای مسافربری (مقاله ای از شرکت بوئينگ (Boeing) در اين رابطه بخوانید)، جت های جنگنده، کشتی ها، زير دريايی ها و غيره.

٧- ايجاد انفجار های عظيم زیر زمينی با قدرت بمب های اتمی و بدون توليد اشعه های راديو اکتيو (Radioactive).

٨- اختلال درعملکرد طبيعی آيونوسفير که چرخش زمين را در کنترل دارد. احتمال بسيار ميرود که درصورت دستکاری های متناوب تاثيراتی در حرکت چرخشی زمين ايجاد گردد، بدين صورت که يا چرخش را سرعت بخشيده و يا کند نمايد.

٩- ايجاد ديوارهای راديويی ضد هواپیما و ضد موشک.

می توان به راحتی گفت که همه اسلحه های جنگی معمول و متداول امروزه در مقابل با اين تکنولوژی جديد کاملا متروکه به شمار ميايند به گونه ای که "هارپ" ميتواند با يک عملکرد کليه کامپيوتر های يک هواپيما را از فواصل دور از کار انداخته و آنرا سقوط دهد.

با دقت متوجه ميشويد هارپ استفاده های زیادی بعنوان تهديد و يا سرکار گذاشتن کشورها دارد. مثلا می خواهند به کشوری حمله کنند در اين صورت برای جلوگيی از مزاحمت احتمالی کشور همسايه برای آنها زمين لرزه آورده و با سرکار گذاشتن آن کشور، برنامه های شوم خود را اجرا کنند.
 

ali_s.t

عضو جدید
سلام دوست عزیز .
مطالبتون برام جدید و جالب بود ولی....
چرا باید ترسید؟؟؟
چرا فال بد بزنیم؟؟؟
خوب وقتی شما همش به این فکر میکنی که از این تکنولوژی ها استفاده بد علیه ما یا بشریت میشه ، یا اگه بشه چکار کنیم ، خب معلومه نتیجش چیه...
حتی ناصر خسرو هم این موضوعو فهمیده و میگه که:
"تو چون میکنی اختر خویش را بد
مدار از فلک چشم نیک اختری را"
از شما دوست عزیز و فهیمم اولا خیلی ممنونم که این مطالب و مطالب زیبای دیگر رو رو سایت گذاشتین و ثانیا خواهش میکنم روی نحوه ارائه مطالبتون خیلی دقت کنید.سعی کنید به هیچ عنوان ترس و نا امیدی ایجاد نکنید .
باور کنید که همین امریکا هم فقط و فقط با ایجاد روحیه شاد، باور و امید به اینجا رسیده.
گنده گویی نمیکنم ولی باور کنید که فقط یه راه برای عالی زیستن وجود داره ....امید...امید..و...امید
همیشه موفق باشید
 

HniArsh

عضو جدید
کاربر ممتاز
مطالبت عالی و کامل بود حامد جان
ممنون
سلام علی جان:heart:;)
خواهش میکنم انجام وظیفه است
موفق باشی و سربلند
یاعلی...:gol:

سلام دوست عزیز .
مطالبتون برام جدید و جالب بود ولی....
چرا باید ترسید؟؟؟
چرا فال بد بزنیم؟؟؟
خوب وقتی شما همش به این فکر میکنی که از این تکنولوژی ها استفاده بد علیه ما یا بشریت میشه ، یا اگه بشه چکار کنیم ، خب معلومه نتیجش چیه...
حتی ناصر خسرو هم این موضوعو فهمیده و میگه که:
"تو چون میکنی اختر خویش را بد
مدار از فلک چشم نیک اختری را"
از شما دوست عزیز و فهیمم اولا خیلی ممنونم که این مطالب و مطالب زیبای دیگر رو رو سایت گذاشتین و ثانیا خواهش میکنم روی نحوه ارائه مطالبتون خیلی دقت کنید.سعی کنید به هیچ عنوان ترس و نا امیدی ایجاد نکنید .
باور کنید که همین امریکا هم فقط و فقط با ایجاد روحیه شاد، باور و امید به اینجا رسیده.
گنده گویی نمیکنم ولی باور کنید که فقط یه راه برای عالی زیستن وجود داره ....امید...امید..و...امید
همیشه موفق باشید

سلام دوست خوبم :gol:
ممنونم از لطفت:heart:
منم به همون امید زندام
یا حق ...:gol:
 

ehsanstr

عضو جدید
سلام

سلام

داستان کوتاه و خواندنی



ایمیل اشتباهی
روزی مردی به سفر میرود و به محض ورود به اتاق هتل، متوجه میشود که هتل به کامپیوتر و بالاخره به اینترنت مجهز است.
تصمیم میگیرد به همسرش ایمیل بزند.
نامه را مینویسد اما در تایپ آدرس دچار اشتباه میشود و بدون اینکه متوجه شود نامه را میفرستد.
در این ضمن در گوشه ای دیگر از این کره خاکی، زنی که تازه از مراسم خاکسپاری همسرش به خانه باز گشته بود با این فکر که شاید تسلیتی از دوستان یا آشنایان داشته باشه به سراغ کامپیوتر میرود تا ایمیل های خود را چک کند.

اما پس از خواندن اولین نامه غش میکند و بر زمین می افتد.
پسر او با هول و هراس به سمت اتاق مادرش میرود و مادرش را نقش بر زمین می بیند و در همان حال چشمش به صفحه مانیتور می افتد که در ایمیل نوشته بود :


گیرنده : همسر عزیزم
موضوع : من رسیدم

میدونم که از گرفتن این نامه حسابی غافلگیر شدی.
راستش آنها اینجا کامپیوتر دارند و هر کس به اینجا میاد میتونه برای عزیزانش نامه بفرسته. من همین الان رسیدم و همه چیز را چک کردم.
همه چیز برای ورود تو رو به راهه. فردا می بینمت.
امیدوارم سفر تو هم مثل سفر من بی خطر باشه ...
وای چه قدر اینجا گرمه !!!





 

ssara2025

عضو جدید
کاربر ممتاز
خیلی عالی و جالب و ترسناک :cry::cry::cry:بود
یه سوال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این فناوری هارپ !! ابداع کدوم کشوره و فرماندهی این سیستم با کدوم کشوره ؟؟؟؟
آیا هیچ سازمان بین اللملی بر اون و استفاده صحیح از اون نظارت داره یا نه؟
و................
 

HniArsh

عضو جدید
کاربر ممتاز
داستان کوتاه و خواندنی






ایمیل اشتباهی



روزی مردی به سفر میرود و به محض ورود به اتاق هتل، متوجه میشود که هتل به کامپیوتر و بالاخره به اینترنت مجهز است.
تصمیم میگیرد به همسرش ایمیل بزند.
نامه را مینویسد اما در تایپ آدرس دچار اشتباه میشود و بدون اینکه متوجه شود نامه را میفرستد.
در این ضمن در گوشه ای دیگر از این کره خاکی، زنی که تازه از مراسم خاکسپاری همسرش به خانه باز گشته بود با این فکر که شاید تسلیتی از دوستان یا آشنایان داشته باشه به سراغ کامپیوتر میرود تا ایمیل های خود را چک کند.

اما پس از خواندن اولین نامه غش میکند و بر زمین می افتد.
پسر او با هول و هراس به سمت اتاق مادرش میرود و مادرش را نقش بر زمین می بیند و در همان حال چشمش به صفحه مانیتور می افتد که در ایمیل نوشته بود :

گیرنده : همسر عزیزم
موضوع : من رسیدم

میدونم که از گرفتن این نامه حسابی غافلگیر شدی.
راستش آنها اینجا کامپیوتر دارند و هر کس به اینجا میاد میتونه برای عزیزانش نامه بفرسته. من همین الان رسیدم و همه چیز را چک کردم.
همه چیز برای ورود تو رو به راهه. فردا می بینمت.
امیدوارم سفر تو هم مثل سفر من بی خطر باشه ...
وای چه قدر اینجا گرمه !!!
سلام دوست عزیز:gol:
اینی که نوشتی جالبه و بامزه دستت درد نکنه;):biggrin:
ولی میشه بگی چه ربطی به بحث ما داشت:surprised::surprised::surprised::(:surprised::surprised::surprised::surprised:


خیلی عالی و جالب و ترسناک :cry::cry::cry:بود
یه سوال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این فناوری هارپ !! ابداع کدوم کشوره و فرماندهی این سیستم با کدوم کشوره ؟؟؟؟
آیا هیچ سازمان بین اللملی بر اون و استفاده صحیح از اون نظارت داره یا نه؟
و................

ممنون:gol::gol::gol:
شایعات پیرامون پروژه هارپ و استفاده ایالات متحده از آن برای تولید زلزله، پس از زلزله ویران‌گر هائیتی با شدت بیشتری گسترش یافته است . اما به نظر نمی‌رسد پروژه هارپ ربطی به زمین‌لرزه و مکانیسم آن داشته باشد. اگر پیگیر رویدادهای مرتبط با زلزله هائیتی باشید، حتما تیترهای درشت برخی روزنامه‌ها توجه تان را جلب کرده است که زلزله هائیتی را آمریکایی‌ها با استفاده از سلاحی به نام هارپ ایجاد کرده‌اند. البته این بحث جدید نیست و حتی در مورد زلزله اخیر در هرمزگان نیز چنین شایعه‌ای مطرح شد...

برای کسب اطلاع بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید : http://www.callwithme.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=2085

باتشکر از لطف شما دوست گرامی

یاحق ... :gol:
 

ali135ugd

عضو جدید
خیلی عالی و جالب و ترسناک :cry::cry::cry:بود
یه سوال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این فناوری هارپ !! ابداع کدوم کشوره و فرماندهی این سیستم با کدوم کشوره ؟؟؟؟
آیا هیچ سازمان بین اللملی بر اون و استفاده صحیح از اون نظارت داره یا نه؟
و................
ظاهرا برای اولین بار روسیه این پروژه رو راه اندازی میکنه و هم اکنون هم داره و همچنین ظاهرا فقط استفاده تحقیقاتی میکنه باهاش.......ولی امریکا هم مجهز به این تکنولوژی شده و چون برچسب تحقیقاتی علمی داره و هنوز نمیتونند ثابت کنند که دست مثلا آمریکا تو کار بوده برا همین نمیشه ادعایی کرد و جایی هم فعلا فک نکنم نظارت رو این پروژه ها داشته باشه اما به گفته روسیه زلزله هایتی هدف ایران بوده ولی اونجا زلزله میاد و یا زلزله 2008 چین رو هم روسیه اعلام میکنه که کار آمریکاست همینطور سونامی به عنوان اگه اشتباه نکنم اولین آزمایش آمریکا روسیه اعلام کرد چون چند کشور گفته بودند که امریکا حدود چند روز قبل از بروز سونامی و فجایعی که به بار آورد امریکا زا اومدنش خبر داشته!!!:warn:
 

helia*

عضو جدید
ممنون خيلي مطلب جالبي بود
اقايون و خانم هاي محترم اگه تاپيك جالبي زديد حتما به من هم اطلاع بديد
ممنون
 

سومیتا

عضو جدید
به نظر من هر چیزی رو که تو استفادش افراط و تفریط وجود داشته باشه ترسناکه.علمی که روز به روز پیشرفت میکنه ترس نداره فقط باید درست و بجا استفاده بشه تا اسایش و راحتی بشر فراهم بشه.درست نمیگم؟
 

HniArsh

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر من هر چیزی رو که تو استفادش افراط و تفریط وجود داشته باشه ترسناکه.علمی که روز به روز پیشرفت میکنه ترس نداره فقط باید درست و بجا استفاده بشه تا اسایش و راحتی بشر فراهم بشه.درست نمیگم؟
سلام
قطعا فرمایش شما درسته
ممنون از لطفی که به تاپیک داشتین;)
موفق باشید وسربلند

یاحق...:gol:
 

گزیزه

عضو جدید
درسته که به نوع عمل خودمون بستگی داره ..ولی باید یه کم ترسم داشت چون بیشتر آدمای این دوره از علم به جای استفاده سواستفاده می کنند .......
 

amirpar

عضو جدید
عالی بود
ولی هفتمی را ننوشتی
ایرانی جماعت
البته اختراع نیست ولی .....
 
بالا