شرکت قدرتمند اپل و انتخاب دوربین iphone 5s به عنوان بهترین‌ها

farasite

عضو جدید
یکی از بزرگترین شرکت‌هایی که در راستای طراحی و تولید محصولات دیجیتال؛ اما محصولاتی بسیار خاص، در حال فعالیت گسترده می‌باشد، شرکت قدرتمند اپل نام دارد. این شرکت در سراسر جهان طرفداران خاص خود را داشته، طرفدارانی که از طرز فکری خاص برخوردار هستند و همانگونه که ملاحظه کردید در هنگام عرضه محصول جدید iphone X صف‌هایی بسیار طولانی در فروشگاه‌های این شرکت در سراسر جهان ایجاد شد و این تنها یک معنا دارد، این شرکت توانسته تا با تولید محصولات پیشرفته و جذاب کاربران را شیفته خود کند.
[h=2]شرکت قدرتمند اپل و بررسی بهترین دوربین محصولاتش[/h]
علاقه‌مندان به شرکت نرم افزاری عارف رایانه؛ شرکت قدرتمند اپل در حال حاضر گوشی‌های هوشمندی همچون iphone 8 و iphone 8 Plus و همچنین iphone X که یکی از شاهکارهای این شرکت نیز به حساب می‌آید را در سراسر جهان منتشر کرده است، اما بر اساس تحقیقات به عمل آمده، گوشی iphone 5s که چند سال گذشته نیز انتشار یافته است از لحاظ کیفیت دوربین در صدر لنزهای دوربین موجود در جهان شناخته شده است.
[h=3]معرفی iphone 5s[/h]
گوشی هوشمند iphone 5s در سال 2013، چیزی در حدود 5 سال قبل وارد بازار شد و در آن زمان یک هیجان فوق‌العاده‌ای را نیز همچون محصولات گذشته در سراسر جهان ایجاد کرد.این گوشی هوشمند دارای یک دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل و اندازه پیکسل 1.5 و همچنین دیافراگم F/2.2 بوده است.
[h=3]مشخصات دوربین iphone 5s[/h]
دوربین عقب این محصول با پوشش لنز کریستال Sapphire، فلاش True Tone، سنسور نورپردازی و همچنین سنسور روشنایی در پشت آن عرضه شده است. بد نیست بدانید ویژگی‌هایی همچون تمرکز، کنترل نوردهی، HDR خودکار و تشخیص چهره پاناروما را نیز دارا می‌باشد.گوشی هوشمند iphone 5s قادر است تا فیلم‌ها را با رزولوشن 1080 در 1920 با کیفیت Full HD و سرعت 30 فریم بر ثانیه و همچنین فیلم‌های آهسته را با سرعت 120 فریم بر ثانیه ثبت و ضبط نماید.این گوشی هوشمند بسیار فوق‌العاده بوده و از ویژگی‌هایی همچون تثبیت ویدیو نیز بهره‌مند می‌باشد.
 
بالا