شرکت‌های رقیب چه واکنشی به عرضه آیفون‌های جدید داشتند؟

Coraline

مدیر تالار پزشکی
مدیر تالار
کاربر ممتاز
معرفی آیفون ۵ اس و ۵ سی از سوی اپل، با عکس العملهای جالبی از سوی دیگر شرکتهای سازنده گوشیهای همراه روبه رو شد.عکس العملهایی که تاحدودی حکایت از جایگاه والای اپل در بازار گوشیهای هوشمند دارند.
نوکیا که به نوعی آغازگر ایده ساخت گوشیهای پلی کربناتی در رنگهای مختلف بوده در اظهار نظری طعنه آمیز در حساب توییتر خود بعد از معرفی آیفون ۵ سی نوشت :
ممنون اپل :) این شرکت فنلاندی با اشاره به نسخه طلایی آیفون ۵ اس نوشت : گانگسترهای واقعی از گوشیهای طلایی استفاده نمی‌کنند.

در جایی دیگر، اکانت منتسب به ویندوز فون به مواردی که اپل در مقایسه با گوشیهای ویندوز فونی، محصول خود را از آنها بی‌بهره گذاشته اشاره کرده است. مواردی مانند صفحه نمایش بزرگ و دوربین ۴۱ مگاپیکسلی! این حساب کاربری در اظهار نظری متذکر می‌شود : ” ۸ مگاپیکسل هنوز هم ۸ مگاپیکسل است، ببینید با ۴۱ مگاپیکسل چه عکسهایی می‌توان ثبت کرد” و درواقع دوربین گوشی لومیا ۱۰۲۰ نوکیا را به رخ کشیده است.
اچ تی سی نیز مدعی است که ۱۵درصد افزایش اندازه در پیکسلها آنچنان چشمگیر نیست..
موتورولا نیز یادآورد شده که تشخیص اثر انگشت ایده جدیدی نیست.
ColorWare نیز که به علت تولید رنگ بندی های جدید برای آیفون به شهرت دست یافته از تلاش برای تولید رنگ بندیهای جدید برای آیفون ۵ اس و امکان رنگ کردن سنسور تشخیص اثر انگشت خبر می‌دهد.
اما اشخاص مختلف نیز با توییتهای مختلف ، معرفی آیفون ۵ سی و وجود سوراخ در آن را به تمسخر گرفته و اظهار داشته اند آنچنان که باید و شاید از طراحی این گوشی هوشمند راضی نیستند.
Source: Gsmarena
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
A PaperPhone منعطف - شاید رقیب آینده آیفون بحث و گفتگو پیرامون موبایل 0

Similar threads

بالا