شروع به نه گفتن به این شش مورد و پیشرفت در زندگی و شغل خود!

kalantari2017

عضو جدید
No.jpg
سخت‌ترین موانع اونایی هستند که ما پیش روی خودمان می‌گذاریم!


سعی در خوشحال کردن افراد دارید و علیرغم میل باطنی خود نمی‌توانید به آن‌ها نه بگویید. این مورد شما را در زندگی و مخصوصا شغل خود چندین بار به دردسر انداخته است. زمان باارزش است و به سرعت می‌گذرد و جای خالی بعضی چیزها نباید در زندگی یک کارآفرین باشد.
باید یاد بگیرید نه بگویید تا برای امور مهم‌تر وقت خالی کنید. با نه گفتن زمان و انرژی زیادی آزاد خواهد شد. با نه گفتن به این شش مورد، زندگی بهتر و شادتر و شغل مورد علاقه خود را داشته باشید.


  1. مسئولیت دیگران!
زندگی برای همه ما سخت است. بعضی اوقات اینکه بار مسئولیت خود را به دوش دیگران بیندازیم آسان‌تر است. اگر سعی در ایجاد تغییر در زندگی خود دارید و بعضی افراد به خاطر خود نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند، به آن نه بگویید. بعضی افراد در شبکه‌های اجتماعی، افراد منفی و افرادی که در جهت کاری شما نیستند را از زندگی خود حذف کنید تا در جهت شغل خود قدم بردارید.

2. موقعیت‌هایی که باعث عصبانی شدن شما می‌شود!
چیزهایی در زندگی است که می‌دانید نمی‌خواهید انجام دهید. افرادی هستند که رویارویی با آن‌ها شما را عصبانی می‌کند. در تجارت با افرادی شریک هستید که زیاد جدی نیستند. وقتی می‌گویید کافی است و این‌ها را تمام می‌کنید، احساس سبکی زیادی خواهید کرد. ذهن شما را آزاد می‌کند، کسب و کار خود را راه می‌اندازید و تمرکز خود را بدست می‌آورید.

3. تجارتی که از آن متنفر هستید!
با نه گفتن به تجارتی که از انجام آن متنفر هستید و انجام رویای خود روزهای شادتری خواهید داشت.


ادامه مطلب

 
Similar threads

Similar threads

بالا