شرط پلیس برای فعالیت رستوران‌ها در نوروز/ مبلغ جرایم رانندگی باید افزایش پیدا کند

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

شرط پلیس برای فعالیت رستوران‌ها در نوروز/ مبلغ جرایم رانندگی باید افزایش پیدا کند

فرمانده‌کل انتظامی با تصریح به اینکه مبلغ جرایم رانندگی به هیچ عنوان بازدارنده نیست و باید افزایش پیدا کند، شرط فعالیت رستوران‌ها در ایام نوروزی و سفرهای نوروز را بیان کرد.​

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم سردار احمدرضا رادان فرمانده‌کل انتظامی صبح امروز، یکشنبه، در طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت شعار طرح نوروزی 1403 پلیس است.
وی با بیان اینکه 87 هزار نیرو در نوروز آماده‌باش هستند، افزود: افرادی که امسال در جاده برای خدمت به مردم حاضر می‌شوند با زبان روزه به مردم خدمت می‌کنند.
رادان گفت: نکته مهم این است که در برابر همه خدمتگزاری‌ها کمترین توقع انجام تکلیف است و آن تکلیف هم چیزی جز رعایت قوانین و مقررات رانندگی نیست.
رئیس پلیس کشور گفت: کمتر از 10 درصد رانندگان اقدام به تخلفات رانندگی می‌کنند و معمولاً این 10 درصد هستند که سوانح و حوادث را رقم می‌زنند و اراده خود را به بیش از 90 درصد افرادی که قوانین را رعایت می‌کنند تحمیل می‌کنند.
وی ادامه داد: هزینه‌های تخلف به هیچ عنوان بازدارنده نیست و عده‌ای را برای انجام تخلف، جری و خودخواه کرده است.
رادان گفت: رستوران‌های بین‌راهی و شهرهای مسافرپذیر با شرایط خاص می‌توانند به مردم خدمات ارائه دهند اما از مردم درخواست می‌کنیم که اقدام به روزه‌خواری نکنند و ملاحظه روزه‌داران را کنند.
 
بالا