شایعاتی درمورد ساعت مچی هوشمند iWatch اپل

azinkanaf

عضو جدید
با وجود مشکلاتی در طراحی ساعت های مچی هوشمند اپل قطعاً یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه فناوری های شخصی است چرا که در چند سال اخیر ابزارهایی برای راحتی کاربران طراحی کرده که همه چیز را فقط با لمس کردن نوک انگشت کنترل می کنند.

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ، شایعاتی در مورد iWatch اپل نیز وجود دارد که شاید برای این کمپانی ناخوشایند و یا خوشایند باشد در مورد ساعت مچی هوشمند اپل بنظر می رسد که استفاده از صفحه نمایش منحنی،باتری اضافی،یک Screen Sever خوب و یا اضاقه شدن هر سه این موارد ، شایعاتی است که شدیداً در مورد این دستگاه تک شاخ وجود دارد.
گمانه زنی هایی نیز در مورد تغییر نام ساعت مچی هوشمند اپل وجود دارد اما باید دید که چه تمهیدادتی را بر می انگیزد.
تاکنون بغیر از شرکت LG هیچ کمپانی دیگری صفحه نمایشی بزرگتر از ۱٫۵ اینچ که قابلیت مورب را داشته باشد تولید نگردیده است اما LG نیز برای ساخت این نوع صفحه نمایش نیز برنامه ها و قیمت های جدیدی را عرضه خواهد کرد.
درWWDC 2014 در اوایل ماه ژوئن، اپل سیستم عامل تلفن همراه خود را با عنوان iOS 8 معرفی کرد و آخرین به روز رسانی را هر چند وقت یکبار عرضه نمود. اپل ماهرانه و بدور از هر گونه اغتشاش فکری به iWatch اشاره کرد که سازگاری برنامه های سلامت تناسب اندام را بین چندین دستگاه را به نمایش خواهد گذاشت.

هر زمان که اپل بخواهد iWatch خود را به نمایش بگذارد با رقابت سختی مواجه خواهد بود، چرا که بسیاری از شرکت های تلفن همراه در حال حاضر ساعت های هوشمند خود را به ویژگی هایی همچون سازگاری با تناسب اندام و سازگاری با پوشش لباس را در سیستم عامل های خود راه اندازی کرده اند که از جمله آنها می توان به ساعت های هوشمند Sony Smart Watch 2 ، Samsung Gear Live، LG G Watch را نام برد که سازگاری خوبی با سیستم عامل آندروید و سایر ابزارهای پوشیدنی را دارا هستند.
اپل در صدد است تنها یک نسخه و یک نمونه از ساعت مچی هوشمند تولید کند این درحالی است که سایر کمپانی ها مانند سونی،سامسونگ،ال جی و … با این عملکرد مخالف هستند.
منبع:CNET
 
بالا