سيستم خود را تنها با استفاده از چند كليد موجود ...

hossein218

عضو جدید
در اين ترفند قصد داريم روش هاي بسيار جالبي را به شما معرفي كنيم كه با استفاده از آنها ميتوانيد سيستم خود را تنها با استفاده از چند كليد موجود بر روي صفحه كليد Standby ، Hibernate ، Logoff ، Restart ، Shutdown و Switch User نماييد. لازم به ذكر است كه كمتر كسي از اين ترفندها آگاه است و همچنين با استفاده از آنها ميتوانيد سرعت كار با كامپيوتر را بيشتر كنيد.

بدين منظور:

براي Shutdown كردن:
برای Shutdown نمودن سيستم با كيبورد ، ابتدا دكمه Win (مابين كليدهاي Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمايش منوي Start حرف U انگليسي را دوبار با اندكي مكث ميزنيم. خواهيد ديد كه سيستم خاموش ميشود.

براي Restart كردن:
برای Restart نمودن سيستم با كيبورد ، ابتدا دكمه Win (مابين كليدهاي Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمايش منوي Start اين بار كليدهاي U و سپس R را با اندكي مكث ميزنيم. خواهيد ديد كه سيستم Restart ميشود.

براي Standby كردن:
برای Standby نمودن سيستم با كيبورد ، ابتدا دكمه Win (مابين كليدهاي Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمايش منوي Start اين بار كليدهاي U و سپس S را با اندكي مكث ميزنيم ، خواهيد ديد كه سيستم Standby ميشود.

براي Hibernate كردن:
برای Standby نمودن سيستم با كيبورد ، ابتدا دكمه Win (مابين كليدهاي Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمايش منوي Start اين بار كليدهاي U و سپس H را با اندكي مكث ميزنيم ، خواهيد ديد كه سيستم Hibernate ميشود.

براي Loggoff كردن:
برای Loggoff نمودن سيستم با كيبورد ، ابتدا دكمه Win (مابين كليدهاي Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمايش منوي Start اين بار كليد L را دوبار با اندكي مكث ميزنيم. خواهيد ديد كه سيستم Logoff ميشود.

براي Switch User كردن:
برای Switch User نمودن سيستم با كيبورد ، ابتدا دكمه Win (مابين كليدهاي Alt و Ctrl) را فشار داده و پس از نمايش منوي Start اين بار كليدهاي L و سپس S را با اندكي مكث ميزنيم ، خواهيد ديد كه سيستم Switch User ميشود.

با تشکر
hossein218
www.amozesh218.mihanblog.com
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
H بدست اوردن ip خود ابهر 4
H کامپیوتر خود را بدون برق روشن نکه دارید ابهر 1

Similar threads

بالا