سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید

farakaranet

عضو جدید
طراحی سایت که بخش مهمی از راه اندازی سایت است باید توسط افراد متخصص و شرکت طراحی سایت با سابقه کافی در این ضمینه انجام شود.
شما به عنوان مشتری حق دارید بدانید که آیا سایت شما باید استاتیک باشد یا دینامیک، چه سیستم مدیریت محتوایی برای شما مناسب است، هزینه طراحی سایت شما چقدر میشود و چگونه میتوانید آن را پرداخت کنید، رنگ بندی سایت شما باید چگونه باشد و سوالاتی از این دست که در این مقاله هفت مورد از مهمترین سوالات که حتما باید از شرکت طراحی سایت و قبل از شروع پروژه خود بپرسید را منتشر میکنیم.

[h=2]سوالات از شرکت طراحی سایت قبل از شروع به کار…[/h][h=3]۱- قیمت[/h]بخش مهمی از یک پروژه طراحی سایت قیمت تمام شده آن است. یک شرکت معتبر جزییات قیمت نهایی پروژه را در اختیار شما قرار میدهد و به شما میگوید اضافه کردن هر بخش جدیدی به پروژه چه میزان به هزینه های شما اضافه میکند و همچنین قبل از شروع پروژه باید بدانید که :

  • روش پرداخت هزینه نهایی پروژه طراحی سایت چگونه است؟
  • آیا پرداخت ها فقط به صورت نقدی است یا پرداخت شرایطی هم امکان پذیر است؟
  • چه میزان از هزینه باید به عنوان پیش پرداخت داده شود؟
  • در صورت تسویه نقدی شرکت طراحی سایت چه میزان تخفیف به شما داده میشود؟
  • برای پرداخت شرایطی تا چند ماه و با چه شرایطی با شما قرارداد بسته میشود؟
اینها مباحث مهم در بخش مالی طراحی سایت است و قیمت های پیشنهاد شده به مشتریان هم بسیار متغییر است. در حال حاضر شرکت هایی وجود دارد که با کمتر از ۱۰۰ هزار تومان یک سایت کامل برای شما طراحی میکنند و در مقابل آنها شرکت طراحی سایت دیگری هم هستند که تا چند میلیون تومان به شما قیمت میدهند.
توجه کنید که کیفیت هیچ موقع با ارزانی به دست نمی آید. اگر محصول درجه یک و با کیفیت میخواهید که تمامی نیازهای شما را برآوده کند و تا سال ها مشکلی با آن نداشته باشید باید هزینه آن را بپردازید. بین کیفیت و قیمت رابطه مستقیم بر قرار است.

[h=3]۲- نمونه کار[/h]بخش مهمی که به شما کمک میکند تا در مورد یک شرکت طراحی سایت قضاوت کنید و از کیفیت کار آنها مطمئن شوید، دیدن نمونه کارهایی است که آن شرکت در گذشته برای افراد مختلف انجام داده است.
هر شرکت طراحی سایت با توجه به میزان سابقه عملی خود چندین پروژه انجام شده دارد پس حق شماست که قبل از سفارش از آن شرکت بخواهید تا نمونه کارهای گذشته خود را به شما نشان دهد. با این روش میتوانید به سطح کیفی پروژه های شرکت طراحی سایت پی ببرید.

[h=5] نمونه کارهای طراحی سایت فراکارانت[/h]
[h=3]۳- برنامه نویسی[/h]برای راه اندازی هر سایتی از یک زبان برنامه نویسی تحت وب استفاده میشود. قبلا در مقاله تاریخچه طراحی سایت و طراحی سایت و زبانهای برنامه نویسی آن اطلاعات کاملی در مورد این زبانها داده شده است .
اگر طراحی سایت ساده و بدون امکانات خاصی مورد نیاز شماست میتوانید از شرکت بخواهید سایت شما را به زبان Html برنامه نویسی کند و برای سایت های پیشرفته تر با امکانات فروشگاهی و …. باید از زبان های قدرتمند تری مانند Php , Asp استفاده شود.
همچنین ممکن است بخواهید از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا استفاده کنید. مشاوران واحد شرکت طراحی سایت میتوانند اطلاعات خوبی در این موضوع به شما بدهند و انتخاب را برای شما راحت تر کنند.

[h=3]۴ – سابقه[/h]اعتبار و سابقه ارائه خدمات برای یک شرکت طراحی سایت بسیار مهم است. هر چه شرکت طراحی سایت قدیمی تر و با سابقه تر باشد طبیعتا تجربه بیشتری در ارائه خدمات و برخورد با مشتری دارد. یک شرکت طراحی سایت با سابقه، هزاران نمونه کار دارد که به شما نشان دهد که شما با یک تحقیق ساده میتوانید از کیفیت خدمات آن مطمئن شوید.
اما شرکت های نوپا هنوز راه زیادی برای رفتن دارند و ممکن است از روی بی تجربگی نتوانند با مشتری برخورد مناسب داشته باشند و سرویس مناسبی به او ارائه کنند.

[h=3]۵ – دسترسی[/h]بعد از پایان پروژه طراحی سایت شما حق دارید که تمامی فایل های پروژه را داشته باشید تا اگر روزی خواستید خودتان تغییراتی در سایت بدهید یا در آینده از شرکت طراحی سایت دیگری خدمات بگیرید با مشکل مواجه نشوید.
بعضی از شرکت ها فقط سایت شما را طراحی میکنند و روی پنل میزبانی وب شما قرار میدهند و هیچ فایلی به شما داده نمیشود که این در آینده برای شما مشکل ساز خواهد بود. پس حتما بپرسید که اگر نیاز به دسترسی به فایل های پروژه داشتید این فایلها به شما داده میشود یا خیر؟

[h=3]۶ – متخصصان[/h]کارکنان هر شرکت طراحی سایت معرف کیفیت خدمات آن شرکت هستند. هرچه شرکتی افراد معروف و متخصص تری را به استخدام خود درآورده باشد طبیعتا کیفیت سرویس بهتری دارد. چون این افراد متخصص با هر شرکتی همکاری نمیکنند و باید آن شرکت در حد توانایی ها و سابقه آنها باشد.
برای مثال یک برنامه نویس و طراح سایت با ۱۵ سال سابقه هرگز در یک شرکت نوپا با درآمد اندک مشغول به کار نمیشود. پس شما به عنوان کارفرما باید بدانید که چه افرادی با چه سطح توانایی و تخصص قصد دارند اجرای پروژه شما را در دست بگیرند.
هرچه یک تیم طراحی سایت حرفه ای تر و با سابقه تر باشد، پروژه نهایی شما بی عیب تر و زیباتر خواهد بود.
[h=3]۷ – پشتیبانی[/h]بخش بسیار مهم بعد از پایان پروژه طراحی سایت مربوط به واحد پشتیبانی و خدمات بعد از فروش میشود .یک شرکت معتبر با داشتن کارشناسان مجرب در واحد پشتیبانی میتواند در کمترین زمان ممکن مشکل پیش آمده برای سایت شما را رفع کند و سایت شما را به حال اول خود باز گرداند.
زمان مهم ترین بخش از یک سرویس پشتیبانی خوب است.
اینکه مشکل سایت شما هرچه سریعتر رفع شود و منبع ایراد به شما اعلام شود تا جلوی اتفاق افتادن مجدد آن گرفته شود بسیار مهم است. این نکته را وقتی متوجه میشود که یک سایت پر بازدید دارید و در ساعات اوج ترافیک سایت متوجه میشود سایت شما از دسترس خارج است و شما علت آن را نمیدانید. در این مواقع که هر ثانیه از دست دادن وقت برای شما ضرر مادی و معنوی دارد فقط یک تیم پشتیبانی قوی میتواند باعث آرامش شما شود.
آنها باید از طریق ایمیل، تلفن یا از طریق شبکه های اجتماعی به شما پاسخ بدهند و توانایی عیب یابی و رفع مشکلات در کمترین زمان ممکن را داشته باشند.





بخش طراحی سایت گروه فراکارانت آمادگی دارد طراحی سایت شما را با استفاده از تیم حرفه ای و آخرین تکنولوژی برنامه نویسی تحت وب طراحی و اجرا کند . برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا از صفحه طراحی سایتبازدید کنید.
همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید.


سایر مقالات مرتبط

صفر تا صد راه اندازی سایت و طراحی وب سایت
۷ نکته مهم در طراحی وب سایت
طراحی وب سایت و انتخاب رنگ ها
طراحی وب سایت و نکات اصلی آن
استفاده از تصویر در طراحی سایت
قیمت طراحی وب سایت


[h=5]جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است…[/h][h=5][/h][h=5]مقایسه پلان های هاست مقایسه پلان های طراحی سایت مقایسه پلان های پشتیبانی مقایسه پلان های بسته خدمات امنیت SSL نمونه کارهای طراحی سایت [/h]
 

Similar threads

بالا