سوالاتی تلخ درباره دانشگاه های غیر انتفاعی آبیک !!!!(آبا و مولانا)...

m.r.n

عضو جدید
تا اون جایی که ما شنیدیم و دیدیم دهخدا و غیاث الدین ابیک حرفی برای گفتن داشتن:)
 

javan026

عضو جدید
سلام بعد از مدت ها اومدم به فروم :smile:
گرچه یه کم دیر شده لازمه یک سری توضیحات بدم برای بچه هایی که میخوان بیان دانشگاه های آبیک
من کاردانی رو موسسه آبا خوندم و کارشناسی رو دارم موسسه کاشانی میخونم البته کل مطالب رو قبلا گفتم ولی باید دوباره بگم. موسسه ابا با اینکه مسولانش سعی کردن موسسه رو گسترش بدن ولی چون ساختمانهای موسسه اصولا برای سیستم اداری طراحی شدن زیاد جالب نیست و کلاسها کوچک هستند از نظر آموزشی هم قبلا گفتم از نظر نظم و انضباط کاری هم زیاد تعریفی نداره امکانات موسسه هم خیلی زیاد نیست سلفش آزاده وبسیار کوچکه و حیاط موسسه خیلی کوچک و دلگیره البته جو بچه ها بسیار صمیمی و دوستانه هست . و من خاطرات خوبی از این بابت دارم پیشنهاد میکنم قبل از اینکه تصمیم بگیرید برید خودتون ببینید تا بعدا تو ذوق تون نخوره از دانشجو هایی که الان دارن درس میخونن سوال کنید . و جو رو بسنجید . موسسه کاشانی هم بچه هایی که از شمال رفتن باید دیده باشن بعد از سیمان آبیک سه تا ساختمون آجری قرمز که با تابلوی قرمز رنگ لب اتوبان کاملا مشخصه من دو ترمه که اونجا هستم قبلا کاشانی جفت آبا بوده ولی الان منتقل شده و یه ساختمان کاملا مناسب داره نظم نسبتا خوبی داره فضای کلاسی نسبتا خوبی داره ولی خوب بعضی از استادا سخت گیری هایی می کنن گاهی وقتا. سلف جدا گانه و غذای دانشجویی داره با قیمت های مصوب ولی قیمتش بالاتر از قیمتای دانشگاه های دولتی هست فضای حیاط موسسه نسبتا خوبه و جو مفرحی داره . ولی متاسفانه مکان موسسه کنار اتوبانه و سرو صدای اتوبان گاهی اذیت میکنه فضای کتابخانه ای متوسطی داره و من شخصا خوشم اومدضمنا دور موسسه هیچ گونه مغازه و یا فروشگاهی وجود نداره و از این لحاظ فقط باید روی امکانات و سلف دانشگاه حساب کرد. سرویس ها رو هم که قبلا گفتم از چند نقطه تهران و کرج سرویس دارن 90 درصد بچه های موسسات آبیک بچه های تهران و کرج هستند .و از این بابت مشکلی نیست کیفیت سرویس ها هم بگم که 2 جور اتوبوس داره ویژه و معمولی که ویژه ها 500 تومن گران تر هستند .
 

farfar1993

عضو جدید
من عضو این سایت شدم تا یه سری شفاف سازی کنم تا الکی دروغی پخش نشه.
بماند کی هستم و کاردانیم کجا بود و سر چی رفتم اونجا.
فقط بدونید.
سرویس ها:
از 6 جای تهران. مبلغ : ولو 3000 و بنزها 2500 و انقدرهم سرئیس ها الان زیاد شده ک صندلی خالی هم میرن
مسافت
: رفتی ک مهمترینه قبل 7 باید دم سریس ها باشی
-----------------
ساختمان ها:
6 تا ساختمون همه هم ردیف. بغل ساختمون 6 آموزشکده مولانا هست ک بیشتر رشته های هنر داره و خیلی خیلی نسبت به آموزشکده های کشور ( دقیقاً کشور چون خیلی هارو دیدم) تمیزتر و منظم تره.
ساختمون یک ساختمون اداری هست که پایینش سالن همایش ها و .... هم هست. هر 6 ساختمون آ ب آ هم ردیف هستند و روبه روی ساختمون ها پارک هست و تقریباً زیر هر ساختمون یه سلف و ی انتشارات هست. داخل هر ساختمون هم یه انتشارات هست.
بین ساختمون 3 و 4 یه کلانتری هست.
امور آموزش هررشته به ساختمون مربوط به اون رشته منتقل شده.
------------
کتابخونه ای من ندیدم. کسی هم اونجا غلط میکنه حرف از کتابخونه بزنه. اگه اهلش بود که اونجا نبود.. هه هه والا.... هر ساختمون یه نظافتچی و یه حراست داره. که سرویس های بهداشتیش همیشه تمیزه... البته بچه ها همشون شعور دارن...
-----------------
امسال که سال 92 هست کادر اساتیدش نسبت به آموزشکده رقیبش یعنی کاشانی قوی تر شده... بهتر بگم: اساتید اونجارو جذب کردن ...
همین امسال هم ساختمون شماره 6 رو خرید .. پارسال هم یه امتیازی که مربوط به دانشگاه ها هست که باعث معتبرتر شدن مدارکش میشه هم گرفت...اسمش یادم نیست دقیق...
----------------
گاهی تو کلاس ها مشکل صندلی و جا هست که من هرجا رفتم این مشکل بوده... طبیعی هم هست....
صدای اتوبان نمیاد... اشینی رد نمیشه... مگه ماشین های سواری و تاکسی های آبیک تا قزوین... چون اتوبان اصلی تا خود آبا کلی فاصله داره.... اونایی که بلدن و رفتن میدونن که کاشانی و بصیر چسبیدن به اتوبان اصلی تهران قزوین... نه آ ب آ
-----------------------
جواب یا سوالی داشتین ایمیل کنین.;)
 

دوست - قدیمی

عضو جدید
یکی از دوستام که پسورد اکانتش رو من دارم و اخیرا اخراج شده اونجا می خونه. :biggrin:

از اونجا که من می خوام برای ارشد بخونم دفترچه ارشد رو هم چک کردم و دیدم این دانشگاه با این که غیر انتفاعی هست ولی اکثر رشته های مهم ارشد رو از سال 92 ارائه داده. مخابرات و قدرت و عمران و معماری و صنایع و .... یادم نیست دقیق.

در حقیقت باید بگم این دانشگاه با 6 ساختمان و حدود 5000 دانشجو از نظر بزرگی تقریبا تو مایه های دانشگاه آزاد هست و تقریبا تمام رشته های مهندسی رو داره از نظر فضای سبز پارک بزرگی جلوی اون داره که اخیرا تاب و سرسره و.... گذاشتن! سرسره بازی کنیم!! :biggrin:

دانشگاه دارای دو سلف جداگانه در ساختمان شماره 1 و 6 است که دارای زنانه مردانه هست مثلا!! ولی هر دو ور مختلطه!

ساختمان فنی مهندسی برق شماره 6 دارای دو آزمایشگاه الکترونیک 1 آزمایشگاه مدار 1 آزمایشگاه فیزیک 1 آزمایشگاه برق 1 آزمایشگاه صنعتی و plc و سه سایت کامپیوتر هست. که ظرفیت هر کدام حدود 30 نفر هست.

دانشگاه دارای کتابخانه و سالن مطالعه است.

تا جایی که میدونم اساتید اکثرا دکتری دارن و ما استاد نداریم یا کم داریم مهندس یا حتی ارشد باشه چون دانشگاه ارشد بسیاری از رشته ها رو داره.

دانشگاه ارائه کننده سرویس متعلق به دانشگاه آبا هست ولی برای رضای خدا دانشجویان دانشگاه های اطراف هم می رسانند!

سرویس های خود دانشگاه آبا ولو هستند ولی دانشگاه های اطراف بنز های دهه 50 هستند!

کرایشون هم نرخ ثابتی نداره بین 2000 تا 2500 برای کرج در نوسان است و برای تهران 3000 تا 3500.

زیر دانشگاه رستوران ترمج وجود داره که مال دانشگاه نیست به غیر از سلف و 3 ساندویچی و پیتزا فروشی 3 تا انتشاراتی یک عکاسی و دو کافی نت و یک دادسرا که مسلما متعلق به دانشگاه نیستند!

از لحاظ محیط نسبت به دانشگاه های اطراف مجهز تر و بزرگ تره و به شهر نزدیکتره (داخل شهر هست)- دانشجو ها کنار اتوبان اردک شکار نمی کنند - دانشگاه های اطراف رو من بودم عموما اطرافشون بیابون هست و در ساعات بیکاری جایی غیر از خاکی های کنار اتوبان و سلف خود دانشگاه برای رفتن نیست!

نقطه ضعفش تو مدیران بد اخلاق آموزش و اساتید قبلیش بود که الان در دانشگاه های مجاور مشغول به تدریس اند. و به مناسبت رفتنشون جشن بزرگی تو کلاپ بود.

این سخنان از طرف یک کاربر اخراجی دل شکسته فلک زده بود! :biggrin: هر کی می خواد بزنتشون بره تو فیسبوک خودشون به من ربطی نداره.
 
آخرین ویرایش:

armin-s

عضو جدید
من خودم 5 ساله آبا میخونم خیلی رو مخن
البته همه ی دانشگاها مث همن آبا کاشانی مولانا یا قزوین تهران فرقی باهم ندارن
میخوای یه مدرک بگیری بری نمیخوای بری زن بگیری که خوب باشه یا بد
 

هیدیکا

عضو جدید
ابا

ابا

دوست عزیز این چیزایی که اینجا نوشتی منو عاشق ابا کرد اما اینجوری نیست شاید بهتر باشه یکم توصیفات تو از این اموزشکده نقد کنم البته با اجازه
این اموزشکده از نظر نزدیکی خوبه من حرفی ندارم اما از لحاظ اموزشی و اساتید اصلا خوب نیست بیشتر فکر میکنی داری میری اموزشگاه تا دانشگاه اگر میخوای چیزی یادبگیری اصلا به امید استاد نباش چون هیچی تو کلاس یاد نمیگیری اگر شاغل باشی بهترین موسسه ای که میتونی توش درس بخونی چون اکثر بچه های میپیچونن و بیشتر به فکر پیجوندنن تا درس خوندن. استاداشم اکثرا مال خود ابیک هستند اونایی که مال تهران هستند فقط یک ترم بهتون تدریس میکنن ترم بعد دیگه دمشون و میزارن رو کولشون و میرن . از نظر برخوردشون با دانشجو واقعا بدرفتاری میکنن و نظم و قانون نداره . سلف شم که مختلط واسه بچه هایی که دوست دختر پسر هستند عالیه چون همش پیش هم اند. چیزی به اسم حراستم وجود نداره یعنی حالشو ببرید.
در کل اصلا به درد نمیخوره از من به شما نصیحت تو شهر خودتون ازاد بخونید شرف داره که برید تو این دانشگاه جدی میگم بی رو دربایستی پولتو نو و وقتتون و ریختید تو جوی اب...
 

mostafasamani113

عضو جدید
سلام
قبول دارم بعضی چیزای دانشگاه هنوز بروز نشده اما این حرفا رو اصلا قول ندارم
اولا سطح دانشگاهو دانشجوهای اون دانشگاه تعیین میکنن.حتما سطح علمی شما پایین بوده
اساتیدهم تقریبا 90%دکتر هستند.
در ضمن بچه های تهرانی هم ادمند همانطوری که مردم ابیک ادمند.پس اینکه جوری حرف بزنید که انگار مردم ابیک از تمدن دور موندن حکایت از شخصیت ناهنجار شما داره.
اگه خواهان احترام هستید به دیگران احترام بذارید
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
A کمک درباره موسسه پاسارگاد شیراز موسسات آموزش عالی 13

Similar threads

بالا