سه اصل مهم که پیش از شروع طراحی سایت باید بدانید

neshati1373

عضو جدید
3 اصل مهم که پیش از شروع طراحی سایت باید بدانید : اگر قصد دارید برای کسب و کارتان طراحی سایت انجام دهید بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با 3 اصل مهم و کاربردی که پیش از شروع پروژه ی طراحی سایت می بایست بدانید ، آشنا خواهیم نمود .
پیش از آغاز به کار برای ره اندازی یک سایت اینترنتی می بایست راجع به موضوع اصلی سایت تان تفکر کنید . این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا برای طراحی سایت پیش زمینه ای داشته باشید . هم چنین این اطمینان را به شما خواهد داد که بهترین و کاربردی ترین وب سایت در زمینه ی برطرف ساختن نیاز تان طراحی می شود .
[h=2]1. هدف تان را مشخص کنید :[/h]

اولین اولیت پیش از راه اندازی یک وب سایت مشخص نمودن هدف از طراحی سایت می باشد . برای اینکه به بهترین روش ممکن به اهداف تان دست یابید می بایست بخش گسترده ای از محصولات و خدماتی که قصد دارید ارائه می دهید را بر جسته نمایید و کاربران را برای خرید از وب سایت تان متقاعد سازید .
[h=2]2. اصل مهم شناخت مخاطبین طراحی سایت :[/h]

در بسیاری از موارد ، وب سایت ها پلی ارتباطی برای دست یابی کاربران به اهداف شان می باشند . در این زمینه باید واقع بین باشیم و این موضوع را بپذیریم که یک وب سایت نمی تواند تمامی کاربران را راضی نگاه داشت . سعی کنید تا حد امکان نحوه ی عملکرد و شکل ظاهری سایت تان را متناسب با نیاز ها و خواسته های مشتریان طراحی نمایید .
[h=2]3. هزینه های طراحی وب سایت :[/h]

در دنیای طراحی وب سایت همیشه یک قانون طلایی وجود دارد . این قانون به این صورت است که عملکرد بیشتر مساوی با هزینه ی بیشتر می باشد . پیش از شروع پروژه ی طراحی وب سایت تان می بایست میزان هزینه ها را بسنجید و نسبت به کارایی و هدف طراحی سایت تان ، امکانات وب سایت تان را مورد بررسی قرار دهید . لازم به ذکر است بدانید هر چه بر روی طراحی وب سایت تان سرمایه گذاری بیشتری داشته باشید ، درآمد بیشتری نیز خواهید داشت .
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
T چهار اصل مهم در طراحی سایت طراحی و گرافیک 1

Similar threads

بالا