سقوط ATR آسمان در نزدیکی یاسوج

ali199_1991

کاربر بیش فعال
ساعت 8 صبح امروز یک فروند هواپیمای مسیر تهران ـ یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج از رادار خارج شده است.

جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز در مصاحبه با شبکه خبر درباره این حادثه گفت: حدود ساعت 8 و 54 دقیقه به مقصد یاسوج پرواز می کند و چند دقیقه بعد از روی صفحه رادار حذف می شود که تایید می کنم هواپیما در منطقه ای نزدیک سمیرم سقوط کرده است.

 

Rah Pardaz

همکار مدیر تالار مهندسی عمران متخصص راهداری
کاربر ممتاز
خوان پایه: راهداران با آماده باش کامل در منطقه سانحه حضور دارند/مردم از تردد غیرضرور در محور یاسوج-سیسخت-پادنا خودداری کنند


به گزارش کی نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه بویراحمد علی خوان پایه ضمن تسلیت مجدد به خانواده های داغدار گفت:
از اولین ساعت اعلام خبر سقوط هواپیما در منطقه پادنای سمیرم ،تمامی امکانات اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان برای بازگشایی این محور ارتباطی با هدف تسریع در روند دسترسی و امداد رسانی بعنوان مسیر طلایی متصل کننده منطقه سانحه به مرکز استان بسیج شد.
وی گفت: با توجه به برنامه ریزی های راهداری استان در ۴۸ساعت گذشته و دریافت اطلاعات بروز وضعیت جوی منطقه اکیپ های راهداری استان، شهرستان های بویراحمد و دنا به منطقه سانحه پرواز ۳۷۰۴ با کلیه امکانات موجود اعزام شدند و طی ۲۴ساعت ابتدایی پس از اعلام این سانحه دلخراش موفق به بازگشایی محور ارتباطی سیسخت-پادنا در ارتفاعات ۲۸۰۰متری دنا که در در این فصل از سال گاها بارش برف تا ارتفاع ۴متر را نیز داریم شدیم.
خوان پایه افزود: در عملیات بازگشایی قریب به ۲۰دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک اعم از نمک پاش و برفروب،گریدر،بولدوزر،لودر و... حضور داشتند. که بصورت مداوم در محور مزبور مشغول به پاکسازی و برفروبی بودند.
مدیرکل راهداری همچنین گفت: پس از اتمام برفروبی و پاکسازی محور در همان ۲۴ساعت ابتدایی و بازگشایی کامل این مسیر با توجه به وجود بوران و کولاک شدید در منطقه در این فصل از سال و ضرورت تسریع در امر امدادرسانی با توجه به مساعد شدن شرایط جوی در ۲۴ساعت دوم جستجو و پیش بینی پیدا شدن لاشه هواپیمای atr پرواز تهران یاسوج و ایجاد مسیری باز و امن برای انتقال تجهیزات و گروهایی امدادی هم اکنون اکیپ های راهداری اعم از ۱۰دستگاه ماشین گشت زنی و نزدیک به ۱۲دستگاه ماشین آلات سنگین بصورت مداوم در محور مشغول به گشت زنی و پاکسازی هستند.


خوان پایه در پایان بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت تسریع در امر امدادرسانی و انتقال اجساد از محور سیسخت-پادنا به یاسوج از مردم عزیز انتظار داریم از تردد غیر ضروری در این محور جدا خودداری کنند.
 

Similar threads

بالا