سفر رایگان اسنپ

سلام و عرض خسته نباشید به دوستان عزیز سایت تکبین , در این مقاله میخوام روش های بدست آوردن سفر کاملا رایگان با اسنپ یا تپسی را بهتون معرفی کنم, شما با این روش ها میتونید سفر رایگان با استفاده از اسنپ یا تپسی بدست آورید.
برای شما هم پیش اومده که بخواین سفر رایگان با اسنپ یا تپسی برید به دلیل راحتی کار یا صرف کردن هزینه کمتر برای جا به جایی ولی نمیدونید چگونه سفر کاملا رایگان بدست آورید اگه در ادامه این مطلب همراه ما باشید تمام فنون کوزه گری بدست آوردن سفر های مجانی با اسنپ یا تپسی رو بهتون یاد میدم من خودم روزی یک یا دو تا سفر مجانی با این جفت میرم ولی هیچ هزینه نمیکنم و با یکم به قول خودم زرنگی خخخ سفر رایگان به دست میارم. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

[h=2]آموزش سفر رایگان با اسنپ یا تپسی[/h] در اینجا چند روش بدست آوردن سفر رایگان با اسنپ یا تپسی رو بهتون معرفی میکنم که خودم با این روش ها سفر رایگان دریافت میکنم:
[h=3]روش اول استفاده از کد معرف یا لینک ثبت نام[/h] شما میتوانید با استفاده از کد های معرفی یا لینک های معرف نرم افزار اسنپ یا تپسی کاربران زیادی رو به این نرم افزار جذب کنید هر کاربری که بتونه اولین سفر خودش رو انجام بده به اندازه ۸ هزار تومن به شما سقف اعتبار سفر درون شهری را میدهد , شما میتوانید با استفاده از اشتراک گذاری لینک ثبت نام اسنپ تان یا کد معرف تپسی خود به بقیه در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا تلگرام سفر رایگان بدست آورید. هر کاربری که با وارد کد کد معرف تپسی شما یا ثبت نام از لینک ثبت مخصوص بعد از اولین سفرش به شما یک سفر رایگان میدهد.

جهت دیدن ادامه مقاله سفر رایگان با اسنپ کلیک کن
 
بالا