سرژ و استال در كمپرسورهاي محوري

sbmechanic

عضو جدید
سلام.دوست عزيز موضوع پروژه كارشناسي من د مورد پديده هاي سرژ و استال در كمپرسورهاي محوري و روشهاي پيشگيرير از وقوع آنهاست اما در عمل تا به حال با اين پديده ها برخورد نداشته ام
 

alirezaebadi

عضو جدید
درخواست پروژه

درخواست پروژه

سلام . ببخشید خواهشاً اگه امکانش هست پروژه کارشناسی تان را برای من ایمیل کنید
A_ebadi1386@yahoo.com اگر هزینه ای هم باشد پرداخت می کنم.
با تشکر
عبادی
 
سلام.میشه لطفا هر کسی مطلبی راجع به استال در کمپرسور به ویزه کمپرسور محوری داره به ادرس من میل کنه؟به شدت احتیاج دارم.همین طور راجع به طراحی توربین ها در حالت فوق کاویتاسیون.
barani.1388@yahoo.com
 
سلام اقای .l.sbmechanic
من هم مث اقای عبادی پروزه تون رو میخوام.هزینه ش رو هم تقبل میکنم.
 
آخرین ویرایش:

mahankhatami

عضو جدید
سلام.دوست عزيز موضوع پروژه كارشناسي من د مورد پديده هاي سرژ و استال در كمپرسورهاي محوري و روشهاي پيشگيرير از وقوع آنهاست اما در عمل تا به حال با اين پديده ها برخورد نداشته ام
اگه میتونی پروژتو واسم میل کن ممنون
mahankhatami@gmail.com
 

hamed8138

عضو جدید
پروژه

پروژه

سلام به همه دوستان عزیز. من هم توی پروژه ام گیر کردم .عنوان پروژه من آنالیز و پدیده سرژ در کمپرسورهای محوری است . خواهشمندم به من کمک کنید و اگر مطلبی در این زمینه دارید به این ایمیل بفرستیدh.hasanpour66@yahoo.com خیلی فوری با تشکر
 

bahram572003

عضو جدید
باسلام و درود به همه دوستان
من هفت-هشت سالی هست که رو توربین گازیGE-F9کار میکنم.همونطوری که میدونید برای جلوگیری از سرژ و استال از ولوهایی به نام بلیدولو یا بلوآف استفاده میشه که این ولوها هوای اضافه کمپرسور رو به بعد از توربین بای پس میکنه و این بای پس تا زمان رسیدن دور توربین به 3000RPMادامه داره.تا جایی که من شنیدم این هوای اضافه باعث پدیده جدایی و متعاقبش خفگی تو کمپرسور توربین میشه.اگه این اتفاق(بای پس شدن)نیوفته توربین وکمپرسور لرزش شدید پیدامیکنه.در عمل چندین بار به دلیل نقص فنی دیدم که ولوها بسته بودن وبای پس انجام نشده ولی لرزشی اتفاق نیوفتاده.
از مهندسا کسی هست که این پدیده رو خلاصه و تروتمیز تشریح کنه؟
 

hzanjiryan

عضو جدید
توضیح پدیده استال(Stall)

توضیح پدیده استال(Stall)

اگر زاویه حمله پره(زاویه ورود هوا به پره با امتداد خط مغز پره)از حد معینی تجاوز کند،لایه مرزی از روی پره جدا شده وپدیده جدایی اتفاق میافتد.
زمانیکه جدایی اتفاق میافتد میزان نیروهای لیفت پره کم میشوند وعلاوه بر آن دبی عبوری از بین پره ها کاهش می یابد.
این جدایی که بدین ترتیب رخ میدهد بدان پدیده استال میگویند.
 

moein_joon27

عضو جدید
پايان نامه كامل من با موضوع شبيه سازي جريان در كمپرسور هاي محوري:
mpourreza.persianblog.ir
 

ronin98

عضو جدید
سلام به همگی.خسته نباشید.
میخوام شرایط استال رو تویه طبقه از یک کمپرسور محوری تحت زوایای حمله مختلف تو Fluent مدل سازی و تحلیل کنم.میشه راهنماییم کنین کمی اگه نظری دارین.
مثلا اینکه چه نوع کمپرسور محوری رو انتخاب کنم؟آیه میشه مختصات نقطه به نقطه پره هاشو واسه رسم سه بعدی تو Gmbit پیدا کرد؟
ممنون.
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
Y سرژ در کمپرسور سامانه های تولید انرژی و قدرت 16

Similar threads

بالا