سرويس و تعميرات فتوكپي شارپ

soofra

عضو جدید
سرويس و تعميرات فتوكپي.jpg
مشخصات داخلي :

1- نوع : روميزي​
2- سيستم كپي : كاغذ هاي معمولي وخشك​
3- نسخه اصلي : ورقه اي ، كتاب​
4- اندازه نسخه اصلي : حداكثر اندازه A3 ( 11"X17")​
5- اندازه كپي : حداكثر اندازه A3 و حداقل اندازه A6​
6- سرعت كپي در دقي+قه :​
بزرگ نمائي
كوچك نمائي
اندازه معمولي 1×1
نوع كاغذ
12 كپي دردقيقه​
20 كپي دردقيقه​
25 كپي در دقيقه​
A4 طولي​
12 كپي در دقيقه​
20 كپي در دقيقه​
25 كپي در دقيقه​
A5 طولي​
9 كپي در دقيقه​
15 كپي در دقيقه​
19 كپي در دقيقه​
A4عرضي​
9 كپي در دقيقه​
15 كپي در دقيقه​
19 كپي در دقيقه​
A5عرضي​
8 كپي در دقيقه​
12 كپي در دقيقه​
16 كپي در دقيقه​
B4​
7 كپي در دقيقه​
11 كپي در دقيقه​
14 كپي در دقيقه​
A3​

7- زمان اولين كپي : 5/6 ثانيه​
8- زمان گرم شدن : 120 ( در ولتاژمناسب و دماي [SUP]o[/SUP]20 سانتيگرا د،و رطوبت 65% )​
9- كپي برداري متوالي:1تا99 كپي( وارد كردن تعداد كپي از طريق كليدهاي اعداد شمارش معكوس ) وتكراراتوماتيك با امكان توقف (PAUSE) وگرفتن كپي متعدد درزمان توقف .​
10- نسبت : 1: 0/50 -1: 0/70 -1: 0/81 -1:0/86 ( در اندازه هاي ثابت ) :1: 1/15 -1:1/22 -1: 1/41 -1: 200 11- سيستم نورپردازي : نوردهي خطي با ثابت وحركت لامپ ( نوردهي متغيير )
برای ورود به سایت این پست اینجا کلیک کنید

 

plus120

اخراجی موقت
[h=1]نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ[/h]نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ ، تمامی آن چه از یک نمایندگی انتظار دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. آیا به دنبال سرعت در ارائه ی خدمات هستید ؟ آیا می خواهید دستگاه شما با کیفیت عالی تعمیر شود؟ آیا به دنبال هزینه ی مناسب و گارانتی معتبر پس از تعمیرات هستید، ما تمامی انتظارات شما را برآورده خواهیم کرد. پس از تعمیرات دستگاه این امکان فراهم شده است که ، انتقادات و پیشنهادات خود را با واحد CRM ( ارتباط با مشتریان ) مطرح نموده و از خدمات این مرکز بهره مند شوید.
[h=2]نمایندگی تعمیرات فتوکپی شارپ[/h]نمایندگی فتوکپی شارپ ، در مرکز تعمیرات شارپ، تمامی اقدامات موردنیاز جهت بهبود، بازیابی، سرویس و تعمیرات تخصصی دستگاه‌های کپی، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده را انجام می دهد. دستگاه‌های تعمیر شده در نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ، به دلیل استفاده از جدیدترین متدهای تعمیر و دستگاه‌های پیشرفته بهسازی، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و بی‌عیب و نقص می‌گردند. جهت اطمینان خاطر مراجعان، تمامی سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات sharp گارانتی و ضمانت گشته‌اند. این امکان فراهم شده است تا در صورت درخواست مشتری ، خدمات تخصصی تعمیر و سرویس دستگاه کپی در محل و یا در منزل به کاربران گرامی ارائه گردد.
[h=2]عیب یابی دستگاه کپی در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی شارپ[/h]در صورتی که بخواهیم دستگاه کپی به درستی و بدون مشکل کار کند. می بایست پارامترهای ضروری در مهم‌ترین مرحله تعمیرات دستگاه کپی، یعنی مرحله «عیب یابی دستگاه کپی» با دقت انجام شوند. عیب یابی دستگاه کپی به شکلی صحیح و تخصصی سبب می گردد تا کارشناسان، بخشِ مختل دستگاه را شناسایی کرده و از ورود به حوزه های نامرتبط خودداری ورزند. عیب یابی تخصصی، نقشی بسزایی در تشخیص درست مشکل پیش آمده و در نتیجه تعمیر صحیح آن دارد. از اینرو در نمایندگی فتوکپی شارپ ، بر این مرحله –مرحله عیب یابی- و طی صحیح آن تأکید ویژه ای می شود.

[h=3]برخی از پارامترهای مذکور عبارتند از:[/h]
  • تعهد مرکز تعمیرات شارپ به ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده
  • استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم در نمایندگی فتوکپی شارپ
  • حضور و همکاری با گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور
  • بهبود و ارتقاء فضای کاری میان کارکنان نمایندگی رسمی دستگاه فتوکپی شارپ
  • پیاده‌سازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا
  • رعایت اصل مشتری‌مداری و تعهد به آن و….

















منبع : نمایندگی شارپ
 
بالا