سایر اخبار و رویداد های والیبالی

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه دیدارهای تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا به قرار زیر است:

- جمعه 17 مردادماه، ساعت 12 به وقت محلی و 24 و 30 دقیقه به وقت تهران نشست مطبوعاتی سرمربیان در سالن شهر لس آنجلس

- شنبه 18 مردادماه، دیدار تدارکاتی نخست دو تیم ایران و آمریکا، ساعت 19 به وقت محلی و ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد یکشنبه 19 مردادماه به وقت تهران در سالن USC Galen Center.

- چهارشنبه 22 مردادماه، دومین دیدار تدارکاتی دو تیم ایران و آمریکا، ساعت 19 به وقت محلی و ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد پنج شنبه 23 مردادماه به وقت تهران در سالن Anaheim Convention.

- جمعه 24 مردادماه، سومین دیدار تدارکاتی دو تیم ایران و آمریکا، ساعت 19 به وقت محلی و ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد شنبه 25 مردادماه به وقت تهران در سالن Viejas Arena -San Diego State University.

- شنبه 25 مردادماه، چهارمین و آخرین دیدار تدارکاتی دو تیم ایران و آمریکا، ساعت 19 به وقت آمریکا و ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد یکشنبه 26 مردادماه به وقت تهران در سالن UCLA Pauley Pavilion.

سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، فرهاد ظریف، سید محمد موسوی، عبدالرضا علیزاده، مجتبی میرزاجانپور، علیرضا مباشری، حمزه زرینی، میلاد عبادی پور، آرمین تشکری، عادل غلامی، سامان فائزی و پوریا فیاضی بازیکنان اعزامی به اردوی برون مرزی آمریکا هستند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیم ملی والیبال ایران مغلوب آمریکا شد

تیم ملی والیبال ایران مغلوب آمریکا شد

تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جهان به اردوی برون مرزی آمریکا سفر کرده است و قرار است در این اردو چهار دیدار تدارکاتی برگزار کند.

ملی پوشان ایران صبح امروز یکشنبه به وقت تهران در نخستین بازی خود سه بر یک مغلوب آمریکا شدند.

مهدی مهدوی، عبدالرضا علیزاده، امیر غفور، فرهاد قائمی، عادل غلامی و میلاد عبادی پور شش بازیکن ایران در این دیدار بودند و اندرسن – چیارلی – تروی – پلمز – وگل – کریتن سن – رفت بازیکنان آغاز کننده مسابقه برای امریکا بودند.

ملی پوشان کشورمان تنها در ست سوم 29 بر 27 به پیروزی رسیدند در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 21 و 25 بر 17 نتیجه را به امریکا قهرمان لیگ جهانی سال 2014 واگذار کردند.

تیم ملی کشورمان در دومین دیدار دوستانه خود در امریکا ساعت 6:30صبح روز پنجشنبه به وقت تهران به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت.



ایشالا بازیای بعدی;)
 

a.m.i.r 94

عضو جدید
مهدی مهدوی، عبدالرضا علیزاده، امیر غفور، فرهاد قائمی، عادل غلامی و میلاد عبادی پور شش بازیکن ایران در این دیدار بودند
ازبازیکنای اصلی استفاده نکرد چرا؟
 

saman252

عضو جدید


تمرين تكنيك پنجه‌
تمرين تكنيك ساعد
تمرين تكنيك سرو
تمرين تكنيك توپ‌گيرى
تمرين تكنيك آبشار
تمرين تكنيك دفاع روى تور


به تمرينى گفته مى‌شود كه با اجراء آن بازيكنان تحت فشار بيشترى قرار مى‌گيرند. به‌عنوان مثال از بازيكن خواسته مى‌شود كه مهارت را در تكرارهاى بيشتر و در فاصلهٔ زمانى كم‌تر به اجراء درآورد. بنابراين همكاران محترم مى‌توانند ضمن رعايت اصول اينگونه تمرينات، شيوه‌هاى مختلفى از تمرينات را انتخاب كرده، به اجراء درآورند.
به ادامه مطالب برويد
[h=3]تمرين تكنيك پنجه‌[/h] مربى در داخل زمين در محل استقرار پاسور مى‌ايستد، آنگاه فراگير در مركز زمين براى دريافت توپ جاگيرى مى‌كند. در اين وضعيت، مربى توپ‌ها را به نقاط مختلف زمين پرتاب مى‌كند تا فراگير با حركت به سمت جلو، عقب، راست و چپ، به دريافت و ارسال توپ بپردازد. رفته‌رفته سرعت پرتاب توپ افزايش يافته، فراگير نيز براى پاسخ به آنها بر سرعت حركت خود مى‌افزايد. در اين تمرين از يك نفر پاس دهنده براى دريافت توپ‌ها و قرار دادن آنها در داخل سبد استفاده مى‌شود. تمرين تكنيك پنجه‌ با پرتاب يكنواخت توپ به مركز زمين تكرار مى‌شود، با اين تفاوت كه فراگير پس از هر دريافت، بايد به‌سرعت حركت كرده، يكى از گوشه‌هاى زمين را لمس نمايد و مجّدداً براى دريافت توپ در مركز زمين آماده شود. تعداد تكرارها و مسافت حركت فراگير به نقاط مختلف زمين، برحسب توانائى او، از جانب مربى تعيين مى‌شود. [h=3]تمرين تكنيك ساعد[/h] مربى به همراه كمك خود در يكى از نيمه‌هاى زمين (نزديك خط يك‌سوم) مستقر مى‌شود. در زمين مقابل فراگيران به ترتيب، براى دريافت توپ‌هاى ارسالى جاگيرى مى‌كنند. هر فراگير بايد پس از دريافت و ارسال توپ، خط زير تور يا خط انتهائى زمين را لمس نمايد. لازم است از فراگيران خواسته شود كه توپ‌ها را پس از دريافت به محلى كه كمك كننده ايستاده (محل استقرار پاسور) ارسال كنند. اين را مى‌توان با لمس خطوط كنارى زمين نيز انجام داد (تصوير زير).
يكى از فراگيران به ترتيب در انتهاى زمين و در جهت تور مستقر مى‌شود. از گروهى ديگر خواسته مى‌شود كه با در دست داشتن توپ، در مجاورت خط يك‌سوم به‌صورت يك نيم دايره جاگيرى نمايند. آنگاه با فرمان مربي، فراگيران به ترتيب (از سمت راست يا چپ) براى او توپ پرتاب مى‌كنند. دريافت كننده موظف است با تكنيك ساعد توپ را برگشت دهد. رفته‌رفته از فراگيران خواسته مى‌شود كه ضمن رعايت نوبت، توپ‌ها را سريع‌تر پرتاب يا به آن ضربه بزنند. براى جلوگيرى از پراكندگى توپ‌ها، مى‌توان تمرين را با رعايت نكات ايمنى آن در مجاورت ديوار انجام داد (تصوير زير).
[h=3]تمرين تكنيك سرو[/h] نيمكت‌ها را در دو گوشهٔ مخالف زمين و به فاصلهٔ يك متر از خطِ طولى قرار داده، صندلى را در دو گوشه زمين بگذاريد. دو تيم سه تا شش نفرى تشكيل دهيد و از آنها بخواهيد به تناوب سرو زده، نيمكت و صندلى را هدف قرار دهند. تيمى كه موفق به زدن صندلى شد ۵ امتياز دريافت خواهد كرد و اگر توپ بين نيمكت و خط كنارى فرود آيد براى آن سه امتياز منظور مى‌شود. در پايان تيمى كه به امتياز ۲۰ رسيد برنده خواهد بود، اجراء نوع سرو به انتخاب فراگيران بستگى دارد (تصوير زير).
[h=3]تمرين تكنيك توپ‌گيرى[/h] فراگيران، يكى پس از ديگرى در انتهاى خط سرو مى‌ايستند. آنگاه مربى در نزديك تور ايستاده، براى فراگير در نقاط مختلف توپ پرتاب مى‌كند. فراگير سعى مى‌كند توپ‌هاى ارسالى را با ساعد، پنجه و يا غلت و شيرجه پاسخ دهد. براى رعايت نكات ايمنى مى‌توان از تشك‌هاى كمك آموزشى استفاده كرد (تصوير زير). مى‌توان با قرار دادن يك صندلى در انتهاى زمين، مسير حركت را مشخص كرد.
[h=3]تمرين تكنيك آبشار[/h] مربى در حالى كه در نزديك تور ايستاده، از فراگيران مى‌خواهد كه در منطقهٔ ۴ زمين مستقر شوند. آنگاه با پرتاب توپ‌هاى پى در پي، هر يك از فراگيران را به اجراء آبشار وادار مى‌كند. تعداد تكرارها به توانائى هر يك از فراگيران بستگى دارد. لازم است پرتاب‌ها به‌صورت پاس بلند انجام شود كه فراگير فرصت حركت به سمت عقب (جابه‌جائي) را براى هر تكرار داشته باشد. اين تمرين از مناطق ۲ و ۳ زمين نيز انجام مى‌شود (تصوير زير).
مربى به همراه يكى از فراگيران به‌طور متناوب از نقاط مختلف براى مهاجم، توپ پرتاب مى‌كند. آبشارزن بايد پس از هر آبشار مجدّداً به حالت اوليه برگشت نموده، براى حركت بعدى آماده شود (تصوير زير).
مربى به ترتيب سه توپ را براى آبشارزن به مناطق چهار و سه و دو پرتاب مى‌كند. مهاجم، بايد پس از هر آبشار سريع به حالت اوليه برگشته، به‌سرعت براى زدن آبشار دوم حركت كند. بازيكن دوم نيز آنچه را كه بازيكن اول انجام داده، اجراء مى‌كند. پس از آنكه دو بازيكن خسته شدند جاى آنها با دو بازيكن ديگر عوض مى‌شود (تصوير زير).
[h=3]تمرين تكنيك دفاع روى تور[/h] مربى به همراه فردِ كمك كننده، در نزديكِ خط يك‌سوم مى‌ايستد. در اين حالت در زمين مقابل يكى از فراگيران در وضعيت آماده براى دفاع روى تور مستقر مى‌شود. آنگاه مربى با پرتاب توپ به مناطق چهار و سه و دو از فراگير مى‌خواهد كه با تكنيك صحيح و جابه‌جائى به موقع توپ‌هاى ارسالى را دفاع نمايد. اين تمرين به‌صورت دو نفره و حتى سه نفره نيز قابل اجراء است (تصوير زير).
مربى توپى را به آرامى آبشار مى‌زند تا بازيكن دفاع كند و سپس توپى را براى وى پرتاب مى‌كند تا آبشار بزند. پس از آن، توپ ديگرى را به انتهاى زمين پرتاب مى‌كند تا فراگير شيرجه رفته، آن را بگيرد. اين تمرين كه در واقع تركيبى از فنون واليبال است، در تكرارهاى متوالى نيز قابل اجراء است (تصوير زير).
 

saman252

عضو جدید

اين تكنيك همواره مورد توجه فراگيران، بازيكنان و علاقمندان به اين ورزش است. اصولاً بازيكنان در هنگام بازى از اجراء صحيح و موفقيت‌آميز اين تكنيك لذت بيشترى مى‌برند. شايد دليل عمدهٔ چنين احساسي، خارج شدن توپ از جريان بازى باشد، كه در اثر اين فن غالباً به وقوع مى‌پيوندد. مشابه اين مهارت در بازى بسكتبال و فوتبال و... نيز وجود دارد و آن هنگامى است كه توپ وارد سبد و دروازه مى‌شود، در اين لحظه است كه هيجان تماشاگران به اوج خود مى‌رسد. از اين صحنه‌هاى شورانگيز در رقابت‌هاى واليبال فراوان مشاهده مى‌شود. خصوصاً در شرايط حساس كه اجراء مثبت اين فن، نقش تعيين كننده دارد. نكتهٔ مهم ديگر، پوشش دفاعى در مقابل چنين حمله‌اى است. در واقع مى‌توان گفت كه فن آبشار و دفاع روى تور، لازم و ملزوم يكديگر هستند و براى ارزشيابى هر يك از اين فنون، وجود ديگرى الزامى است. هر جا آبشارى به‌ اجراء گذشته مى‌شود، در مقابل آن يك سدّ دفاعى به‌وجود مى‌آيد و برعكس. بنابراين موقعى مى‌توان توانائى و مهارت فراگيران را در اجراء اين فنون به محك آزمايش سپرد كه هر دو تكنيك در مقابل يكديگر به نمايش گذاشته شوند.
به ادامه مطالب برويد
تكنيك آبشار روى پاس‌هاى بلند به لحاظ داشتن زمان بيشتر موجب افزايش كنترل و نهايتاً هماهنگى لازم در اهرم‌هاى فراگيران مى‌شود. بنابراين لازم است در آموزش مقدماتى در اين فن، از اجراء آبشار روى پاس‌هاى كوتاه كه به سرعت و عكس‌العمل بيشترى نياز مى‌باشد خوددارى شود. [h=3]مراحل تكنيك[/h] [h=3]حركت[/h] حركت يا جابه‌جائى يكى از موارد عمده در واليبال است. در انجام فن آبشار براى اينكه فراگير بتواند به توپ ضربه وارد كند، بايد به سمت توپ ارسال شده (پاس) حركت كند. در اين حالت تنظيم گام‌ها در ايجاد هماهنگى بين فراگير و توپ نقش اساسى دارد. لذا در آموزش مقدماتى لازم است فراگيران حركت سه گام را تجربه كنند و در انجام صحيح آن كوشش نمايند. مى‌توان مبدأ حركت را از پشت خط يك‌سوم (فاصله سه مترى از تور) به سمت تور در نظر گرفت. حال از فراگيران انتظار مى‌رود تا هنگام حركت به اين موارد توجه كنند: - در هنگام حركت به سمت تور فاصله گام‌ها رفته رفته زيادتر مى‌شود. - آخرين گام به‌صورت جفت انجام مى‌شود و در پاها در اين وضعيت به اندازهٔ عرض شانه‌ها از يكديگر در حالت موازى فاصله دارند. - در آخرين گام كه به‌صورت جفت انجام مى‌شود پاها از ناحيه مفصل زانو خميدگى بيشترى پيدا مى‌كنند تا فراگير بتواند پرش (عمودي) قابل توجهى را انجام دهد (تصوير زير).
[h=3]پرش[/h] فراگيران براى اينكه بتوانند پس از انجام آخرين گام پرش (عمودي) موفقى داشته باشند، از حركت دست‌ها به‌طرف جلو و خم كردن زانوها كمك مى‌گيرند. وضعيت بدن در هنگام پرش در تصوير زير نشان داده شده است. از اين‌رو اين موارد را مى‌توان در تصوير مذكور مشاهده كرد: - بدن فراگير در هوا نسبت به تور حالت قوس (محدب) دارد. - دست ضربه (دستى كه توپ را لمس مى‌كند) براى كسب نيروى بيشتر به سمت عقب كشيده مى‌شود. - دست غيرضربه براى حفظ تعادل فراگير در بالا قرار داده مى‌شود و... .
[h=3]ضربه به توپ[/h] در هنگام زدن ضربه (آبشار) لازم است به اين نكات توجه شود: (تصوير زير)
- در لحظه ضربه زدن به توپ بايد دست كاملاً كشيده باشد و ضربه روى سر توپ فرود آيد. - زدن ضربه با تمام دست (مچ، كف و انگشتان) كه در حالت طبيعى قرار دارد انجام شود. - وضعيت بدن از حالت قوس (محدب) به قوس (مقعر) نسبت به تور تغيير شكل دهد. - دست ضربه پس از اجراء فن بايد ادامه حركت داشته باشد. [h=3]فرود به زمين[/h] در هنگام فرود به زمين لازم است به اين نكات توجه شود: - فاصله‌ پاها نسبت به هم تقريباً به اندازهٔ فاصله‌اى باشد كه در هنگام جهش ايجاد شده است. - هنگام فرود ابتدا پنجه‌ها، سپس كف پا و در پايان پاشنه‌ها با زمين تماس پيدا مى‌كنند. - فرود فراگير بايد حتى‌المقدور در جهت تور باشد تا حركات بازيكنان مقابل همواره در مسير ديد او باشد. حال فراگيران مى‌توانند با توجه به هر يك از مراحل تكنيك آبشار براى فراگيرى بهتر، كليه مراحل اين فن را به‌صورت تركيب شده در تصاوير زير مشاهده نمايند.
[h=3]تمرينات تكنيك آبشار (حمله)[/h] فراگيران در سه گروه تقسيم مى‌شوند و در حالى كه هر يك توپى را در اختيار دارند در پشت خط يك‌سوم زمين قرار مى‌گيرند. با فرمان مربى حركت سه گام را به سمت تور انجام مى‌دهند و در آخرين گام توپ را به هوا پرتاب كرده، به آن ضربه مى‌زنند. در اين تمرين آبشار روى پاس بلند اجراء مى‌شود. وقتى هر فراگير تمرين را انجام داد به ‌دنبال توپ خود مى‌رود و در انتهاى صف براى حركت بعدى آماده مى‌شود (تصوير زير).
فراگيران در دو گروه، مقابل يكديگر مى‌ايستند و خود را براى اجراء فن آبشار و دفاع روى تور آماده مى‌كنند، مربى در حالى كه بر روى يك ميز ايستاده، توپ‌آويز را براى آبشار فراگيران در روى تور نگه مى‌دارد. آنگاه از فراگيران طرف ديگر تور مى‌خواهد كه تكنيك دفاع روى تور را در مقابل آبشار انجام دهند. در اين حالت پس از چند تكرار محل توپ‌آويز تغيير مى‌كند تا هر دو فراگير در حال حركت و با هماهنگى بيشتر به اجراء فنون مورد نظر بپردازند (تصوير زير).
در اين تمرين ابتدا از فراگيران خواسته مى‌شود كه در پشت خط يك‌سوم در يك گروه قرار گيرند و با پرتاب توپ به خود پاس داده، به آن ضربه بزنند. فراگيران پس از اجراء اين فن فوراً به انتهاى صف رفته، براى حركت بعد آماده مى‌شوند. پس از چندين تكرار، از فراگيران خواسته مى‌شود كه در زمين مقابل پس از اجراء تكنيك مورد نظر به دفاع بپردازند و يا يكى از فراگيران كه صفحات دفاع را در دست‌هاى خود دارد بر روى تشك ايستاده به اجراء فن دفاع روى تور اقدام مى‌كند. اين تمرين تا زمانى كه تمام نفرات، دفاع روى تور را انجام دهند ادامه دارد (تصوير زير).
[h=3]بدون توپ[/h] فراگيران در پشت خط يك‌‌سوم (۳ مترى زمين) قرار مى‌گيرند. آنگاه با فرمان مربى حركت سه گام را به سمت تور تمرين مى‌كنند. ابتدا حركات مرحله به مرحله و پس از رفع اشكالات به‌صورت كامل انجام مى‌شود. پس از چندين تكرار، حركت كامل آن براى اصلاح نهائى زير نظر مربى صورت مى‌گيرد. [h=3]با توپ[/h] فراگيران در دو گروه در دو طرف تور مستقر مى‌شوند. هر يك از فراگيران در حالى كه توپى را در دست دارند حركت سه گام را انجام داده، آن را با هر دو دست از ارتفاع بالاى تور به زمين مقابل مى‌فرستند و مجدداً در صف گروه خود براى انجام اين تمرين اهدافى را در زمين مقابل هر گروه تعيين كرد (تصوير زير).
- فراگيران در پشت خط يك‌سوم زمين در يك صف مستقر مى‌شوند. آنگاه مربى با استفاده از توپ‌آويز از آنان مى‌خواهد كه ضمن حركت صحيح سه گام، پرش كرده، به آرامى به توپ ضربه بزنند. اين تمرين فرصت خوبى را براى رفع اشكال فراگيران فراهم مى‌سازد. علاوه بر حركت سه گام، نحوهٔ جهش وضعيت دست ضربه زننده و نحوهٔ فرود فراگير مورد توجه قرار مى‌گيرد (تصوير زير).
- فراگيران در گروه‌هاى مختلف در مقابل ديوار قرار مى‌گيرند. از آنها خواسته مى‌شود كه بدون پرش كردن در وضعيت آبشار به توپ ضربه بزنند. بهتر است براى اين تمرين هدفى بر روى ديوار تعيين شود. چنانچه در محل تمرين ديوار مناسبى وجود نداشته باشد، از فراگيران خواسته مى‌شود كه دو به دو در فاصله چند متر از يكديگر مستقر شوند و در وضعيت تكنيك آبشار توپ را به سمت هم ارسال نمايند (تصوير زير).
- در حالى كه فراگيران در پشت خط يك‌سوم در يك صف مستقر شده‌اند، مربى در نقش پاس دهنده توپ‌ها را با مكث براى آنها ارسال مى‌كند تا به‌صورت فن آبشار به توپ ضربه بزنند. در اين حالت حركات فراگيران كنترل و اصلاح مى‌شود و همان‌طور كه در تصوير زير مشاهده مى‌شود آنان پس از اجراء فن به ‌دنبال توپ خود رفته، در انتهاى صف براى حركت بعدى آماده مى‌شوند. [h=3]نكات ايمنى[/h] در هنگام اجراء تمرينات فن آبشار لازم است از عبور توپ از زير پاى آبشارزننده‌ها جلوگيرى به‌عمل آيد. زيرا فرود احتمالى بازيكنان بر روى توپ‌هاى سرگردان صدمات جبران‌ناپذيرى را به‌وجود مى‌آورد. - در شروع تمرين گرم كردن كامل مفاصل مچ پا، زانو، كمر و كتف براى جلوگيرى از صدمات احتمالى بسيار ضرورت دارد. - بايد قوياً تأكيد شود كه فراگيران از فرود بر روى پاشنه‌هاى پا خوددارى كنند و سعى نمايند در هنگام فرود به زمين روى هر دو پا فرود آيند و براى خنثى نمودن فشار وارده بر مفاصل، زانوها را خم كنند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
والیبالیست‌های ایران مغلوب آمریکا شدند

والیبالیست‌های ایران مغلوب آمریکا شدند

کواچ در این مسابقه بیشتر به بازیکنان جوان و تلفیقی از ترکیب اصلی و ذخیره خود میدان داد.

سیدمحمد موسوی، فرهاد ظریف، شهرام محمودی، پوریا فیاضی، علی مباشری، سامان فائزی و مهدی مهدوی ترکیب تیم ایران را در این مسابقه تشکیل می‌دادند.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود مقابل آمریکا با نتیجه 3 بر صفر و امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 21 مغلوب شد.

دو تیم ایران و آمریکا بامداد روز شنبه برای سومین بار به مصاف هم می‌روند.


امتیازا خیلی نزدیکه....دمشون گرم
و باز هم ایشالا بازیای بعدی
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار تدارکاتی خود مقابل آمریکا موسوم به کاپ آمریکا موفق به شکست 3 بر 2 حریف خود و قهرمان لیگ جهانی 2014 شد.
در این دیدار که در شهر سن دیه‌گو برگزار شد برای کواچ و شاگردانش خیلی مهم بود که بتوانند برنده از زمین خارج شوند. ست اول این بازی با نزدیک نتیجه 27 بر 25 به سود آمریکا تمام شد.
در ست دوم، بازیکنان ایران عملکرد به مراتب بهتر داشتند و توانستند 25 بر 20 برنده از زمین خارج شوند. ست سوم اما 26 بر 24 به سود آمریکایی‌ها به پایان رسید. ست چهارم را بازیکنان ایران با نتیجه مشابه 26 بر 24 به نفع خود تمام کردند تا کار به ست پنجم کشیده شود. در این ست نیز برتری با بازیکنان ایران بود و 15 بر 9 پیروز شدند.
دیدار چهارم و آخر 2 تیم فردا (یک‌شنبه) برگزار می‌شود. تیم ایران در دو دیدار گذشته با نتیجه 3 بر یک و 3 بر صفر مغلوب آمریکا شده بود.
 

مسعود.م

متخصص والیبال باشگاه ورزشی
کاربر ممتاز
عالی بود...:gol:

یکی از بازی های به یاد ماندنی ما در برابر قهرمان لیگ جهانی 2014 رقم خورد

با این نمایش همه به دور دوم هم امیدوار شدیم ما باخت برابر ایتالیا و امریکا رو جبران کردیم

ان شاء الله برابر تیم های بلژیک و فرانسه و پورتوریکو هم با ارائه بازی زیبا برنده از زمین خارج بشیم
:gol:
 

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
واقعا تیم ملی والیبالمون کجا،تیم فوتبالمون کجا!!همون بهتر که اصلا بازیای تیم ملی فوتبالو پخش نکنن
تبریک میگم واقعا گل کاشتن.
در ضمن من ی چی متوجه شدم که هیجان والیبال واقعا بیشتر از فوتباله.تو فوتبال ببینی حالا چی بشه ی موقعیتی پیش بیاد یا اینکه ی بازیای خاصی مثلا حساس باشن.ولی توی والیبال هر صحنش هیجان و امتیازه
بازم دمشوووووووووووووووون گرم
 

a.m.i.r 94

عضو جدید
حیییف واقعا حیف. با اینکه از باختشون مقابل فرانسه خیلی ناراحت شدم ولی شاید یکم خوب شد تا تیمی رو دسته کم نگیرن . آمریکا و ایتالیا رو بردن فکر کردن بازیا تموم شده دیگه .ایشالا بقیه بازیا رو خوب بازی کنن.
 

MAT ARCHITECT

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
بازی خیلی پر استرسی بود و زیبا
اگه با این نتیجه به ایتالیا یا آمریکا می باختیم شاید اینقدر ضد حال نمیخوردیم آخه فرانسه ...
البته این مشکل ورزش ماست تا وقتی بازیکنانمون به خاطر گرفتن پاداش به فکر بردن تیمها هستن و تا وقتی که مسئولان ورزش بین فدراسیونها ( بخونید فوتبال با باقی رشته هایی که واقعا موفق هست ) تفاوت قائل میشن ، وضع همینه .
ولی دم همه بچه ها گرم واقعا خوب بازی میکنن از دیدن بازیاشون جدا میشه لذت برد و بهشون افتخار کرد
به امید موفق همشون ما ایرانیا هر کجا که باشیم دوستشون داریم این بچه ها خیلی برای ما عزیزن
 

дажджавая кропля

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازی خیلی پر استرسی بود و زیبا
اگه با این نتیجه به ایتالیا یا آمریکا می باختیم شاید اینقدر ضد حال نمیخوردیم آخه فرانسه ...
البته این مشکل ورزش ماست تا وقتی بازیکنانمون به خاطر گرفتن پاداش به فکر بردن تیمها هستن و تا وقتی که مسئولان ورزش بین فدراسیونها ( بخونید فوتبال با باقی رشته هایی که واقعا موفق هست ) تفاوت قائل میشن ، وضع همینه .
ولی دم همه بچه ها گرم واقعا خوب بازی میکنن از دیدن بازیاشون جدا میشه لذت برد و بهشون افتخار کرد
به امید موفق همشون ما ایرانیا هر کجا که باشیم دوستشون داریم این بچه ها خیلی برای ما عزیزن
لبانت از خنده لبریز:smile:
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تبریک .... ولی چقد بددهن بود این مربی بلژیک
جمله فاکینگ شیت بول فقط یه کارت زرد داشت؟؟؟
الان اگه فوتبال ایران بود هیچی
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
Matrix سایر اخبار و رویداد های بسكتبالی ورزش های گروهی 206

Similar threads

بالا