سایت های ریسپانسیو چه سایت هایی هستند؟

jimsss

عضو جدید
[h=2][/h]
شاید شما هم هنگام کار و یا گشت وگذار در اینترنت به وسیله ی تلفن همراه یا تبلت با سایت هایی مواجه شوید که با اندازه ی صفحه نمایش تلفن همراه و یا تبلت یکسان نبوده و توانایی سازگاری با آن ها را ندارند در این گونه سایت ها کار برای بازدید کننده سخت بوده و علاوه بر بالا و پایین نیاز به کشیده شدن صفحه ی سایت به سمت چپ و راست برای مشاهده کامل آن می باشدو حتی در برخی از مواقع شرایط بدتر شده و محتوای سایت کلا به هم ریخته و برای کاربر و بازدید کننده غیر قابل استفاده می شوند. که در نهایت این عوامل باعث می شود بازدید کنندگان از ادامه ی کار با این نوع سایت ها منصرف شوند. در مقابل این نوع صفحات ، سایت هایی وجود دارند که خود را با اندازه ی صفحه نمایش تلفن همراه یا تبلت به خوبی سازگار کرده و انجام کار با آن ها بسیار روان و آسان می باشد ، این نوع سایت ها را سایت های ریسپانسیو یا سایت های واکنش گرا می گویند.
[h=2]ویژگی های سایت های ریسپانسیو:[/h]
  • سازگاری با طیف وسیعی از مرورگر های جدید و قدیمی
  • سازگاری با انواع صفحه نمایش گوشی و تبلت
  • انعطاف پذیری بالا و کارامد
  • افزایش قدرت سئو سایت
  • افزایش بازدیدکنندگان سایت
  • محبوبیت بیشتر در بین موتور های جستجوگر


[h=2]چرا باید از سایت ریسپانسیو استفاده کنیم؟[/h]

با توجه به آمار بسیار بالای تولید ، عرضه و فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت ها امروزه اکثر کار های اینترنتی از این طریق انجام شده و روز به روز بر میزان این آمار افزوده می شود. به نحوی که در سال ۲۰۱۴ به ازای هر نوزاد متولد شده تقریبا ۴ عدد دستگاه هوشمند وارد بازار شده است. در ضمن باید به این نکته توجه داشته باشید که اندازه ی صفحات نمایشی این دستگاه های هوشمند با هم برابر نبوده و این خود لزومی بر ریسپانسیو بودن وب سایت های طراحی شده می باشد.
از دیگر مواردی که باعث اهمیت موضوع ریسپانسیو بودن سایت ها می شود تنوع سیستم عامل ها و مرورگر های موجود در بازار می باشد. سایت ریسپانسیو توانایی مچ شدن و سازگاری با انواع سیستم عامل ها (ویندوز – اندروید – لینوکس – IOS– مکینتاش- یونیکس و…) و انواع مرورگر های جدید و قدیمی عرضه شده را دارند که این خود یکی از مهم ترین نقاط قوت این نوع سایت ها می باشد
شرکت طراحی سایت اینتن با بهره گیری از قالب ها و CMS های اختصاصی قادر به ساخت ، بهبود و بهینه سازی انواع سایت های رسپانسیو می باشد.
 

Similar threads

بالا