سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد

sanjeshserv1

عضو جدید
نتایج اولیه کنکورآزاد
داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد شدند، می توانند در مهلت قانونی اعلام شده توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایند.
پس از اتمام برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱ سازمان سنجش به بررسی پاسخبرگ های داوطلبان پرداخته و نتایج اولیه این آزمون را روی سایت خود به آدرس sanjesh.org منتشر می کند. آن دسته از داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه کنکور سراسری 1400 مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ شدند و به عبارتی کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای آن ها تعریف شده، در صورت علاقه مند بودن به تحصیل در این دانشگاه می توانند در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 که متعاقبا توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

متقاضیان تحصیل در یکی از رشته محل های این دانشگاه می بایست در ابتدا دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ را از سایت دانشگاه آزاد دانلود کرده و تمامی شرایط انتخاب رشته را با دقت مطالعه نمایند. پس از ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد در ابتدا هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را پرداخت کرده و سپس نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل اقدام کنند. سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 همان سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد که در ادامه لینک ورود به این سایت و همچنین توضیحاتی در این خصوص ارائه شده است.

راهنمای ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401​

بر خلاف ادغام مرحله ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از انتخاب رشته کنکورسراسری در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می شود. افرادی که در کنکور سراسری ۱۴۰۱ شرکت کردند در صورتی که کددسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد را داشته باشند، در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد، برای انجام این امر می بایست مطابق مراحل زیر عمل نمایند:
مراحل ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401
  1. جست و جوی عبارت azmoon.org در گوگل
  2. انتخاب گزینه سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۱
  3. درج اطلاعات کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی
  4. پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  5. تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته
  6. راهنمای تصویری نحوه ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401
    داوطلبان برای ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مرحله اول می بایست آدرس سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد یعنی azmoon.org را در مرورگر خود جستجو کنند.
  7. در صفحه باز شده مطابق تصویر زیر، سامانه انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 را انتخاب کنند.

  8. در این صفحه لینک دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکوردانشگاه آزاد و سامانه انتخاب رشته قرار دارد. داوطلبان برای ورود به صفحه انتخاب رشته باید اطلاعاتی نظیر کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خود را وارد نمایند.
  9. در صفحه باز شده اطلاعات داوطلب قرار گرفته که در صورت تایید آن، داوطلب می تواند نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد با مشخص کردن درگاه پرداخت و کلیک بر گزینه پرداخت اقدام کند.
  10. در این صفحه داوطلب به منظور پرداخت و خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نماید. هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سال گذشته 690,000 ريال معادل 69 هزار تومان بود.
  11. متقاضیان بعد از پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ و دریافت اطلاعات مربوط به سریال اعتباری انتخاب رشته وارد فرم تکمیل انتخاب رشته دانشگاه آزاد می شوند.
  12. بعد از وارد کردن کد رشته محل های مورد نظر، دکمه ثبت نهایی به منظور ثبت در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تعبیه شده است و در صورت عدم مشکل، در پایان یک کد پیگیری به هر داوطلب داده می شود.
  13. داوطلبانی که قصد دارند انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را به راحتی انجام دهند، می توانند با مراجعه به مقاله زیر و انجام اقدامات ذکر شده در آن از این مرحله به خوبی گذر کنند و منتظر اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد خود باشند.
  14. لینک دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 از سایت azmoon.org​

    بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری مسیر پذیرش دانشگاه سراسری و آزاد از یکدیگر جدا می شود. داوطلبانی که علاقمند به شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد می باشند در صورتی که کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد برایشان تعریف شده باشد، می توانند با ورود به سایت azmoon.org و دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱، اقدام به تکمیل مراحل انتخاب رشته نمایند.
    دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 همزمان با انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت این دانشگاه منتشر می شود، اما برای آشنایی با این دفترچه های می توانید به جدول زیر مراجعه کنید و دفترچه های انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال گذشته را مشاهده نمایید.

    دفترچه های انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400
    دفترچه انتخاب رشته آزاد
    لیست رشته های گروه پزشکی دانشگاه آزاد

    سوالات متداول​


    1- ✔️ آیا برای تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیاز به پرداخت هزینه است؟​

    ✔️ شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد با پرداخت هزینه ممکن است که مرکز سنجش و پذیرش آزاد هر سال همزمان با شروع انتخاب رشته لینک پرداخت هزینه را در سایت خود فعال می کند، برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله را مطالعه کنید.



    2- ✔️ دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کجا منتشر می شود؟​

    ✔️ در سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود که به محض آغاز انتخاب رشته، لینک ورود به سایت در این مقاله قرار می گیرد.



    3- ✔️ برای ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟​

    ✔️ کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مورد نیاز می باشد که این مقاله راهنمایی تصویری ورود به سایت قرار داده شده است.

    پس از اتمام بررسی فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد، جواب این مرحله از پذیرش کنکور دانشگاه آزاد برای تمامی افرادی که در این مرحله از پذیرش شرکت کردند، در قالب نتایج انتخاب رشته دانشگاه ازاد ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org منتشر می شود.
 

Similar threads

بالا