ساخت قطعاتتان با پرينتر سه بعدي

Mehrab-sp

عضو جدید
شايد شما هم واستون پيش اومده در حال ساخت روباتي باشيد يا خيلي دوس داريد ايده هاي توي سرتونو بسازيد اما يا با هزينه هاي سرسام اور قالب گيري مواجه ميشيد كه خطاي بالايي داره يا نهايتا به CNC روي ميارين.ما اينجاييم براي همين.چاپ و ساخت طرح و قطعات شما در كمترين زمان و بهترين كيفيت با قيمتي عالي با پرينتر هاي سه بعدي صنعتي ما.براي كسب اطلاعات بيشتر سوالتتونو بپرسيد
 

vanaknamak

عضو جدید
[h=1]کارخانه تولید دماغ در دستور کار قرار گرفت ![/h]
چند سالی هست که تو ایران عمل بینی مد شده و دارا و ندار ,پیر و جوون و زن و مرد چندین روز و ماه زنبیل میزارن تو مطب دکترای زیبایی تا بعد از روز ها و بلکه ماهها درد فراق به معشوق زیباشون برسن (منظورم همون دماغ عملیه !) .امروز میخوام یه مژده بدم به این عاشقای درد هجران کشیده که دیگه نیاز نیست قبل از عمل زنبیل بخرید و بزارید تو صف انتظار ! وسیله ای اختراع شده که خیلی سریع برا این بنده خدا ها دماغ با انواع آپشن ها و مدلهای جدید تولید میکنه! (بنده چون حس بنی آدمی زیادی دارم با مخترعش صحبت کردم تا یه خط تولید دماغ تو ایران بزنه که خیلی پول توشه! 50 من 50 اون! چیه؟ زندگی ما هم خرج داره !)در ادامه به معرفی این اختراع جدید میپردازم .آیا میتوان انسان را بازتولید کرد؟ BIOBOTS به این سوال جواب میدهد! این سوال از اتاقی در خوابگاه کالج تبدیل به ایده شد .ایده ای بزرگ که در کنفرانس TechCrunchنیویورک معرفی شد .

BIOBOTS رباتی است که مانند یک پرینتر 3 بعدی عمل میکند و تنها وظیفه اش چاپ بافتهای زیستی است .پرینترهای 3 بعدی پیش از این به تولید محصولات پلاستیکی مشغول بودند . این ربات شگفت انگیز انقلابی در رشته ی تلفیقی بیوتکنولوژی ایجاد کرده است.

پرینتر بوسیله ی عملیات بیوفابریکیشن بافتهای مصنوعی را تولید میکند.مخترعان این دستگاه امیدوارند بتوانند در آینده نسخه ی رومیزی و ارزانتر آنرا تولید و به بازار عرضه کنند .

در حال حاضر یک غضروف مصنوعی همراه با پودر اتصال در بازار چیزی در حدود 700 دلار است .BIOBOTSدر آینده ای نزدیک قیمتها را میشکند و اندام های ارزان قیمت را به مردم نیازمند هدیه میدهد .

برای تحقیق و توسعه ی این پروژه ی 50 میلیارد دلار هزینه خواهد شد.این قولی است که اسپانسر های جدید به مخترعان این دستگاه داده اند . این هزینه ی عظیم در انتها منجر به افزایش تولید بافتهای مصنوعی و در نتیجه کاهش قیمت برای مصرف کننده میشود .

تنها در ایالات متحده امریکا 120000 نفر در انتظار پیوند عضو هستند .با پایان یافتن تحقیق و توسعه ی BIOBOTS صفی برای انتظار باقی نخواهد ماند و نیازمندان اندام ها به سرعت به سلامتی میرسند .
هدف ایده آل و دست یافتنی برای این پروژه بازتولید همه ی اندام های یک انسان است. در صورت موفقیت آمیز بودن این ایده انسانها خواهند توانست دوباره جوان شوند و زندگی خود را با اندامهای جدید تجربه کنند .
منبع
http://goo.gl/CSXMo4
 

Similar threads

بالا