ساخت ساعت هوشمند از جنس کاغذهای الکترونیکی

javad ta

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2][/h]

شناسه‌ی خبر: 2431301 تاریخ مخابره: جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
دانش و فناوری > فناوری های نوین

کمپانی سونی خبر از ساخت ساعت‌های جدیدی با جنس کاغذهای الکترونیکی داده است که می‌تواند انقلاب جدیدی را در عرصه ساعت‌های هوشمندی به وجود آورد. به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت های هوشمند، یکی از گجت های جدیدی هستند که به تازگی عرضه می شوند و کمپانی های بسیاری از جمله، ال جی، سامسونگ، موتورولا، اپل و ... نیز به ساخت چنین ساعت هایی روی آورده اند. اما این ساعت ها با مشکلات بسیاری مواجه هستند که از میان آنها می توان به مدت زمان پایین شارژ و نیاز به شارژ روزانه یا همینطور سنگین بودن ساعت در زمانی که به مچ دست بسته می شوند، اشاره کرد.
اکنون سونی خبر از ساخت ساعت های هوشمندی را منتشر کرده که نه تنها سبک بوده اند بلکه از قابلیت شارژ بیشتری نیز به نسبت سایر ساعت های هوشمند برخوردارند. ساعت های هوشمند جدید سونی از جنس کاغذهای الکترونیکی e-Paper خواهند بود.
در این ساعت بیشتر به ظاهر آن اهمیت داده شده و کاغذ الکترونیکی در بند ساعت و همینطور صفحه اصلی استفاده خواهد شد تا وزن کمتری را به ساعت ببخشد. با این تکنولوژی جدید می توان گفت که تمامی سطح این ساعت همانند یک صفحه نمایش عمل خواهد کرد.
پروژه ساخت این ساعت را رئیس سونی شخصا بر عهده خواهد داشت زیرا وی معتقد است که مدت هاست هیچ نوآوری جدیدی در سونی عرضه نشده است در نتیجه به یک نوآوری جدید بعد از ارائه محصولاتی مانند پلی استیشن نیازمند هستند تا بتوانند نگاه مخاطبان را به سوی خود جلب کنند.
 
بالا