ساخت تاج محل دوم با دست خالی +عکس

alone.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، هند آثار باستانی بسیاری دارد که مهمترین آن ها "تاج محل" است. این ساختمان باستانی هر ساله گردشگران فراوانی را به خود جذب می کند و به عنوان یکی از زیباترین ساختمان های دنیا شناخته می شود.

"تاج محل" اصلی در سال 1631 توسط "شاه جهان" هندی و برای همسرش ساخته شد. دط ساخت این مکان صدها کارگر چندین سال کار کردند تا آن را به پایان برسانند و حاصل ساختمانی بود که هرگز از یاد جهانیان خارج نخواهد شد.



"فیضل حسن کاداری" یک بازنشسته اداره پست در هند است که دست به کاری عجیب و جالب زده است. او از سال 2011 و پس از فوت همسرش تمام زندگی اش را صرف ساختن مکانی به مانند تاج محل به یاد او کرده است.

این مرد 77 ساله برای آنکه یاد همسرش همیشه باقی بماند دست به این کار زد. او برای ساخت این مدل کوچک از تاج محل تمام زندگی اش را فروخته است. این پیرمرد توانست با پس انداز 15 هزاردلاری و با کمک چندکارگر محلی این ساختمان را در دو سال به پایان برساند.

او که این روزها دیگر پولی ندارد، تصمیم گرفت این ساختمان را برای اقامت مسافرین اجاره دهد تا آن ها شب را در تاج محل تقلبی سپری کنند. این ساختمان با اینکه تقلبی است به یک مکان گردشگری تبدیل شده است.
 

alone.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز

"ALIREZA & M"

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جالب بود.اگر میدانست فوت همسرش(عشقش)این همه سود دارد تا حالا چند تا تاج محل ساخته بود:D
 

Similar threads

بالا