ساختمان چند طبقه با اسکلت فلزی

avanggroup

عضو جدید
در حال حاضر ما شاهد ساخت ساختمان‌های چند طبقه با کیفیت بالا هستیم که دارای ساختار یک یا چند طبقه‌ای با اسکلت فلزی و پانل‌های عایق PUF/EPS و با ساختار قاب فولادی هستند. این موارد دارای قاب‌های سازه‌ای هستند که به خوبی و با توجه به منطقه لرزه ای، بار باد، بار مرده و غیره طراحی شده‌اند. ما یک راه حل کلیدی برای سازه‌های چند طبقه با اسکلت فلزی در یک ساختمان ارائه می‌دهیم که شامل طراحی، ساخت، تولید و عملیات پیش نصب می‌شوند.


ساخت اسکلت فلزی برای سازه‌های چند طبقه به صورت سریع با عایق‌های مناسب حرارتی و صوتی انجام می‌شوند و گزینه‌ای مقرون به صرفه به حساب می‌آیند. این سازه‌ها یک راه حل مناسب برای مجتمع‌های مسکونی، مسکن‌های گروهی، محل کار کارکنان، ساختمان اداری و غیره هستند.





فواید سازه‌های با اسکلت فلزی
سازه‌های اسکلت فلزی دو طبقه پیش ساخته به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی و راحتی بیشتر در شرایط نامساعد به علت عایق کاری مناسب، یک گزینه معقول به حساب می‌آیند


. ساخت و ساز خشک، سریع و نصب آسان
. انعطاف پذیری برای انتخاب گزینه‌های مختلف در نما که بر اساس شرایط محل پروژه و الزامات آن خواهد بود.
. انعطاف پذیری در توسعه و سرعت در ساخت
. تمام مراحل ساخت و ساز در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم هستند


. آنها به دلیل داشتن ساختاری قوی و مستحکم شناخته می‌شوند. ساختمان‌های ما در برابر زمین لرزه مقاوم هستند.


این سازه‌ها برای مقاصد مسکونی، بلوک‌های اداری و یا فضاهای ذخیره سازی مناسب هستند، به ویژه در مواردی که فضای زمین محدود است. ما یک راه حل سفارشی برای تامین نیازهای مشتری تا حداکثر سطح ممکن فراهم می‌کنیم.
منبع:avanggroup.com
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا