سئو کار حرفه ای

expert212

عضو جدید
سئو کار حرفه ای چه کسی هست؟
در دنیایی که هر روزه تعدادی سایت جدید به وجود می آید و تجارت الکترونیک باب شده است و هر کسی برای معرفی خدمات خود و بالابردن فروش سایت خود میخواهد با رقابت با رقبای خود بپردازد.اما بدون سئو و بهینه سازی مگر میشود؟! تنها طراحی سایت نمیتواند نیاز شما را برطرف نموده و بگویید با داشتن یک وب سایت برای تجارت الکترونیک تان میتوانید کسب در آمد کنین از اینترنت! برای رقابت در دنیای مجازی شما نیاز به یک سئو کار حرفه ای دارید. باید سایت ها سئو و بهینه سازی شوند تا بتوانند در صفحه اول گوگل دیده شوند چرا که مشتری ها برای خرید از یک سایت و دریافت خدمات هرگز به پیج های 10/12 گوگل سر نمیزنند و سایت هایی که در پیج اول گوگل هستند را معتبر و قابل اعتماد میدانند.

با توجه به اهمیت موضوع سئو و بهینه سازی سایت ها این روز ها هر کسی که وارد دنیای مجازی شده و کمی مقاله در مورد سئو سایت خوانده است خودش را یک سئو کار حرفه ای میداند! و جالب است که حتی دیده شده است مشتری هایی که بعد ها برای سئو سایت هایی که جریمه شده اند به ما مراجعه میکنند و ابراز دارند که سئو سایت رایگان توسط یک سئو کار حرفه ای ! برایشان انجام شده است و در مدت زمان کوتاهی سایت شان به پیج اول گوگل آمده و حال ناپدید شده است! خب این امر برای ما کاملا طبیعی و البته ناراحت ککنده میباشد و زیرا در درجه اول که قدرت دادن به سایت در این گونه موارد کاری دشوار و زمان بر میباشد و هم چنین یک متخصص سئو حرفه ای سایت , سایت ها را به چشم کودکی میبیند که نیاز به مراقبت و پرستاری دارد و زمانی که برخورد نامناسب با آن کودک شود طبعا سئو کار حرفه ای نیز از این موضوع ناراحت خواهد شد!

پیشنهاد تیم ما به عنوان تیم سئو کار حرفه ای این است که زمانی که طراح سایت خود را انتخاب نمودید و هنوز سایت تان حاضر نشده است حتما با کمی تحقیق در مورد یک سئو کار حرفه ای در فروم ها و … با یک متخصص سئو حرفه ای صحبت کنین و مشاوره بگیرید . اینکه از قبل بدانید سایت تان پس از آماده شدن نیتز به چه چیز هایی برای قدرت گرفتن در کلمات کلیدی خاص دارد , هزینه سئو حرفه ای چقدر میباشد , مشاهده نمونه کار های سئو حرفه ای و … از مواردی است که باید در مورد آن از قبل تحقیق نمایید که مبادا فریب افراد غیر حرفه ای را خورده و با پرداخت هزینه های گزاف نتیجه مطلوب حاصل نشود.
سئو و بهینه سازی سایت امری است زمان بر و ممکن از چند هفته تا چند ماه زمان ببرد. اگر دیدید کسی بعنوان یک سئو کار حرفه ای ادعا دارد که در مدت زمان کوتاهی میتواند سایت شما را به پیج اول گوگل بیاورد بدانید که او کلاهبرداری ببش نیست و از روش های سئو بلک هت (که در مقالات آموزش سئو اکسپرت سئو توضیح دادم ) سایت شما را بالا می آورد.بخاطر بسپارید که یک سئو کار حرفه ای هیچ گاه وعده زمانی به شما نخواهد داد! سئو بلک هت شاید در مدت زمان کوتاهی بتواند سایت شما را پرقدرت نشان دهد اما گوگل خیلی زود روش بلک هت را شناسایی و سایت را جریمه میکند.
خب میتوانید برای اطمینان از کار تیم سئو کار حرفه ای اکسپرت سئو نمونه کار سئو سایت و بهینه سازی را از سایت دانلود و مشاهده نمایید. در صورت نیاز به مشاوره سئو رایگان میتوانید با شماره پشتیبانی که در سایت درج شده است تماس بگیرید. موفق و پیروز باشید.
مرجع اکسپرت سئو : سئو کار حرفه ای
 

Similar threads

بالا