سئو وایت هت و بلک هت

expert212

عضو جدید
[h=2]سئو وایت هت[/h]تکنیک هایی که خود گوگل و الگوریتمش به وبمستر ها پیشنهاد میدن و بصورت کاملآ استاندارد و بدون ریسک میباشد ونیازمند بازه ی زمانی بیشتری است تا سایت مورد نظر در جستجو ها بالا بیاید و بصورت خلاصه تکنیک هایی هست که در آن وبمستر جهت تولید محتوا برای کاربر مینویسد نه برای موتورهای جستجو! که به آن سئو وایت هت میگویند.
[h=2]سئو بلک هت[/h]تکنیک هایی که بصورت ممنوعه استفاده میشود که در نهایت به احتمال زیاد منجر به اسپم یا پنالتی شدن سایت توسط گوگل میشود ( در بازه ی زمانی کمتر نتیجه میدهد, ولی بسیار ناپایدار است !و هر لحظه ممکن است توسط گوگل جریمه و از نتایج حذف شود. ) به این تکنیک ها سئو بلک هت میگویند. از نشانه های سئو بلک هت میتوان به موارد زیر اشاره کرد :کلمات کلیدی: استفاده بیش از حد کلمات کلیدی مورد نظرتان در محتوای سایت به هدف بهبود وضعیت سئو، موجب جریمه شدن صفحه از طرف گوگل خواهد شد، بطور معمول براساس اصول سئو سایت میزان حضور کلمه کلیدی شما در یک نوشته نباید بیش از ۴٫۵ درصد از کل متن باشد.
cloaking : ارائه محتوای متفاوت به بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو با استفاده از روشهای کدنویسی. این کار یکی از تکنیکهای رایج برای کسب پیج رنک گوگل تقلبی به شمار میرود.محتوای پنهان: پنهان کردن بخشی از محتویات سایت از دید بازدیدکنندگان که حاوی کلمه کلیدی مورد نظر باشد، این کار معمولا برای افزایش درصد حضور کلمات کلیدی و به امید بهبود سئو انجام میگیرد که در حال حاضر گوگل بشدت با آن برخورد خواهد کرد.تبادل لینک: صفحاتی که صرفا برای تبادل لینک با دیگر سایتها ساخته میشوند و هدف از آنها کسب بک لینک بیشتر برای سایت است. در تطر داشته باشید که بک لینک ضعیف و غیرمرتبط با سایت شما میتواند بر سئو شما تاثیر منفی بگذارد.سئو سایت,سئو,بهینه سازی سایت,سئو و بهینه سازی
 

Similar threads

بالا