سئو سایت و بهینه سازی URL

misaghlearn

عضو جدید
سئو سایت و بهینه سازی URL
بهینه سازی URL یکی دیگر از متریک های سئو سایت می باشد که به واسط تنظیم نمودن و نیز رعایت کردن اصول بهینه سازی URL صفحات می توانید در رنکینگ سایت خود اثرگذاری مثبت را داشته باشید. آدرس صفحات یا همان URL صفحات می تواند به زبان انگلیسی و یا فارسی باشد و یا در برخی سیستم های مدیریتی URL صفحات به طور اتوماتیک داده می شود و کاربر نمی تواند دخالتی در نامگذاری URL داشته باشد. اینکه یو ار ال URL صفحات به صورت انگلیسی باشد یا فارسی برای بسیاری از کاربران سوال می شود. در ادامه خواهیم گفت که بهترین روش بهینه سازی یو آر ال صفحات چگونه است.


سئو سایت و آدرس دهی صفحات


بهترین فرمت URL صفحات بگونه ای است که در آن از کلمات معنادار و مرتبط با تیتر و عنوان صفحه استفاده کنید. برای مثال اگر تیتر صفحه سایت شما سئو سایت و نقش شبکه های اجتماعی است در این صورت URL و آدرس صفحه سایت شما می تواند به صورت سئو-سایت-شبکه-اجتماعی باشد. در واقع شما کلمات اضافه را از URL خود حذف نمودید. کلمات اضافه مانند و تا با در پس از هر ها های و غیره را از یو ار ال خود حذف کنید. اغلب افراد همان تیتر صفحه سایت را برای URL خود انتخاب می کنند که این امر هم در روند سئو سایت مطلوب است.L
بهینه سازی URL در جوملا و وردپرس
دوربین مدار بسته ٫ فروش دوربین مدار بسته ٫ نصب دوربین مداربسته ٫ قیمت دوربین مداربسته ٫ خرید دوربین مدار بسته ٫

برای بهینه سازی URL صفحات خود در بخش تنظیمات و پیکربندی سایت جوملایی می توانید ادیت هایی را تنظیم کنید که در آن index.php از آدرس حذف شود و نیز در با تیک زدن آیتم بهینه سازی url می توانید در این خصوص اقدام کنید. در سایت وردپرس نیز در بخش تنظیمات سایت نیز می توانید انتخاب کنید که آدرس صفحات همان تیتر صفحه قرار گیرد.


سئو سایت و URL فارسی


url فارسی که همان تیتر صفحه و نیز مرتبط با هدف صفحه باشد اثرگذاری در روند سئو سایت خواهد داشت زیرا که کلمه کلیدی که توسط کاربر جستجو شده است در url و آدرس صفحه درج شده است و این اثرگذاری مثبت در سئو سایت خواهد داشت.


سئو سایت و URL خارجی


می توانید url انگلیسی را برای صفحات خود انتخاب کنید که در واقع همان ترجمه شده url فارسی و تیتر صفحه است. برای گوگل اینکه url فارسی باشد و یا انگلیسی فرقی نمی کند و اگر ترجمه انگلیسی url را به درستی نوشته اید فرمت صحیحی را برای بهینه سازی url صفخات در روند سئو سایت خود انتخاب کرده اید. url انگلیسی این مزیت را نسبت به url فارسی دارد که در لینک دهی خارجی به طرز آسان تری می تواند انجام شود.
تور ٫ تور لحظه آخری ٫ تور ارزان
 
بالا