سئو سایت و بازاریابی اینترنتی

mcseo

عضو جدید
بازاریابی اینترنتی از بستر اینترنت و دنیای وب برای یافتن مشتری و کاربر استفاده می کند تا به کسب سودآوری برای آنها منجر گردد. سئو سایت با اجرای متریک های خود موجب نمایش سایت در صفحه اول گوگل به واسط کلمه کلیدی که مرتبط با کسب وکار شما است می شود و از این رو می تواند مشتریان نیازمند خدمات و محصولات شما را به سمت سایت هدایت نماید.




شناخت جامعه هدف در بازاریابی
از مقدمات برنامه استراتژی بازاریابی شناخت جامعه هدف و مشتریان می باشد. چه کسانی نیازمند خدمات و محصولات شما می باشند و این افراد را در چه محیط ها و فضایی می توان یافت تا تبلیغات را بدین منظور انجام دهیم. موتورهای جستجو امروزه از قدتمندترین بازاریابان شناخته شده اند زیرا که متناسب با نیاز و خواسته کاربران خود لیستی از سایت ها را معرفی می نماید. پس شاید بتوان گفت موتورهای جستجو می توانند مناسب ترین جامعه هدف را برای سایت ما فراهم نمایند زیرا که کاربران برای رفع نیاز و خواسته خود کلمات کلیدی را درج می نمایند.





اهمیت بازاریابی اینترنتی
بسیاری از کسب وکارها به اهمیت و قدرتی که بازاریابی اینترنتی دارد پی برده اند و می دانند که اینترنت با ویژگی هایی که دارد می تواند محدودیت های مکانی وزمانی را بشکند و این حوزه مارکتینگ کسب وکارها را افزایش داده است. این امر تا حدی پیش رفته است که برخی کسب وکارها تنها در محیط اینترنت به دنبال مشتریان خود می باشند و از این طریق جذب مشتری می کنند. سئو سایت و بهینه سازی سایت نیز یکی از حوزه های بازاریابی اینترنتی می باشد که کاربران موتورهای جستجو را هدف خود قرار می دهد.





سئو سایت در بازاریابی اینترنتی
سئو سایت لیستی از پارامترها را براساس الگوریتم های گوگل تعیین می نماید تا به واسط آن بهبود رنکینگ در گوگل را در کلمات کلیدی خاص داشته باشیم. در واقع سئو سایت با شناخت الگوریتم های گوگل و نیز عملکرد آنها در جهت کمک سایت برای یافتن رنکینگ بالاتر در نتایج جستجو می باشد.

منبع:
[h=1]سئو سایت و بازاریابی اینترنتی[/h]
 
بالا