سئو سایت و بازارهای بین المللی

anitazadmc

عضو جدید
سئو سایت و روش های بهینه سازی سایت شامل تکنیک هایی می شوند که به شدت با موتورهای جستجوی پرکاربرد در بازار مقصد همسو و هماهنگ شده اند. با توجه به اهمیت روزافزون بازاریابی فرامنطقه ای و بین المللی در ین مقاله به ارتباط بین سئو سایت با رونق تجارت می پردازیم.

طراحی لوگو ، ترجمه مقاله ، کانکس ،کانکس


سئو سایت و بازاریابی بین المللی

اگر موتور جستجوی گوگل در منطقه ی ما پرکاربردترین است سئوکار بای سایت مشتری را با توجه به موتورجستجوی گوگل به روز و بهینه سازی کند. بنابراین اگر تجارتی در ایران دنبال بازاریابی در کشور دیگری مثلا فرانسه باشد، باید سئو کار ابتدا بررسی کند که بهترین و پرکاربردترین موتور جستجو در کشور مقصد یا همان بازار مقصد چیست و سپس سئو سایت را با توجه به الگوریتم های همان موتور جستجو انجام دهد. هر بازاری موتورجستجوی خاص خود را دارد.
سئو موتور جستجو گوگل بهینه سازی سایت امسی سئو

سئو موتور جستجو گوگل بهینه سازی سایت امسی سئو
سئو سایت: گوگل و بازاریابی

در سال 2003 دنی سولیوان گفت که گوگل حدود 75% همه ی جستجوها را به خود اختصاص داده است. در بازارهایی خارج از امریکا، سهم گوگل معمولا حتی بیشتر نیز هست. از سال 2007 گوگل در تمام دنیا محبوب ترین و پرکاربردترین موتور جستجو است. تنها در سال 2006 در آلمان حدود 85 الی 90 درصد تمام جستجوها توسط موتور جستجوی محبوب گوگل انجام می شد. این در حالی است که در آن زمان بیش از صدها شرکت سئو در آمریکا بود و در آلمان تنها پنج شرکت سئو وجود داشت. در ماه ژوئن 2008، سهم بازاریابی گوگل در بریتانیا 90 درصد بود. این درصد در بسیاری از کشورهای دیگر نیز به همین سهم هستن.
سئو سایت: موتورجستجو و بازاریابی

در سال 2009، تنها چند بازار بزرگ وجود داشت که گوگل موتورجستجوی اصلی نبود. در بیشتر موارد، وقتی گوگل موتور جستجوی اصلی یک بازار نیست، یک مهره ی منطقه ای سعی به کمرنگ کردن گوگل و جایگزین کردن موتورجستجوی دیگری دارد. مهمترین مثالها را می توان در کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی، روسیه و جمهوری چک دید که به ترتیب مهم ترین موتورهای جستجو در بازار این کشورها عبارتند از: بایدو، یاهو، ژاپن، ناور، یاندکس و سزنام.
 
بالا